Bakalářská práce se zabývá efektivní komunikací Zlin Design Weeku prostřednictvím výstavního katalogu. Teoretická část pojednává o komunikačním mixu, public relations a event marketingu. Snaží se najít spojení mezi eventem, PR a katalogem a vyhodnotit jeho funkci jako prodejní či propagační. Praktická část práce se potom věnuje projektu Zlin Design Week. Přináší náhled na projekt, na jeho části, cíle a komunikaci a snaží se navrhnout adekvátní strukturu katalogu přínosnou pro všechny strany, tzn. vystavující designéry a firmy i organizátory festivalu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with an effective communication of Zlin Design Week project through the exhibition catalogue. The theoretical part of the thesis defines the communica-tion mix, public relations and event marketing. It tries to find out the connection between event, PR and catalogue, also appraise the function of the catalogue as promotional or sell-ing. It brings the view over the project, its parts, goals and communication. It also designs the appropriate structure of the catalogue beneficial to all the exhibitors, designers and companies, or the event organizers.
Klíčová slova
Zlin Design Week, katalog, public relations, event, event marketing
Klíčová slova v angličtině
Zlin Design Week, catalogue, public relations, event, event marketing
Rozsah průvodní práce
69 s. (109 153 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá efektivní komunikací Zlin Design Weeku prostřednictvím výstavního katalogu. Teoretická část pojednává o komunikačním mixu, public relations a event marketingu. Snaží se najít spojení mezi eventem, PR a katalogem a vyhodnotit jeho funkci jako prodejní či propagační. Praktická část práce se potom věnuje projektu Zlin Design Week. Přináší náhled na projekt, na jeho části, cíle a komunikaci a snaží se navrhnout adekvátní strukturu katalogu přínosnou pro všechny strany, tzn. vystavující designéry a firmy i organizátory festivalu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with an effective communication of Zlin Design Week project through the exhibition catalogue. The theoretical part of the thesis defines the communica-tion mix, public relations and event marketing. It tries to find out the connection between event, PR and catalogue, also appraise the function of the catalogue as promotional or sell-ing. It brings the view over the project, its parts, goals and communication. It also designs the appropriate structure of the catalogue beneficial to all the exhibitors, designers and companies, or the event organizers.
Klíčová slova
Zlin Design Week, katalog, public relations, event, event marketing
Klíčová slova v angličtině
Zlin Design Week, catalogue, public relations, event, event marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické podklady tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky.
3. Analyzujte komunikační mix vybraného projektu a zhodnoťte komunikaci eventu.
4. Realizujte kvalitativní výzkum u vybraných cílových skupin.
5. Zhodnoťte naplnění cílů práce a odpovězte na výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické podklady tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky.
3. Analyzujte komunikační mix vybraného projektu a zhodnoťte komunikaci eventu.
4. Realizujte kvalitativní výzkum u vybraných cílových skupin.
5. Zhodnoťte naplnění cílů práce a odpovězte na výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581s. ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009. 239s. ISBN 978-80-247-2866-7.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, NJ: John Wiley, c2012. 300s. ISBN 9781118110737.
BEDNARČÍK, Zdeněk. Aplikace marketingového výzkumu. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012. 166s. ISBN 978-80-7248-751-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. 271s. ISBN 978-80-247-4354-7.
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581s. ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009. 239s. ISBN 978-80-247-2866-7.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, NJ: John Wiley, c2012. 300s. ISBN 9781118110737.
BEDNARČÍK, Zdeněk. Aplikace marketingového výzkumu. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012. 166s. ISBN 978-80-7248-751-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. 271s. ISBN 978-80-247-4354-7.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Byl u jednotlivých analýz realizován předvýzkum? Pokud ano, v jakém rozsahu, co přinesl, pokud ne, proč?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Kdo rozhodl o změně katalogu pro ročník 2017 - nebyla v projektu řešena zpětná vazba či obsahová analýza předchozího katalogu?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
Otázka vedoucího:
3. Navrhněte systém objektivního hodnocení pro analýzu katalogů ZDW z let 2016 a 2017.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.