Bakalářská práce se zabývá krizovou komunikací značky. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy jako public relations, image, značka, krizová komunikace, nebo marketingo-vý výzkum. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na jednu vybranou kauzu, která se stala značce H&M v lednu letošního roku. Zaměřuje se na analýzu a interpretaci dat zís-kaných z dotazníku. Ze zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
The purpose of this paper is to identify crisis communication of a brand. Important terms such as public relations, image, brand, crisis communication or market research are de-scribed in the theoretical part. The scope of the practical part is to analyse a particular case which involved the H&M company in January 2018. Its focus is to analyse data and inter-pret information gathered from a questioner.
Klíčová slova
značka, H&M, krizová komunikace, černoch, image
Klíčová slova v angličtině
image, brand, public relations, crisis communication, market research, marketing
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá krizovou komunikací značky. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy jako public relations, image, značka, krizová komunikace, nebo marketingo-vý výzkum. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na jednu vybranou kauzu, která se stala značce H&M v lednu letošního roku. Zaměřuje se na analýzu a interpretaci dat zís-kaných z dotazníku. Ze zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení.
Anotace v angličtině
The purpose of this paper is to identify crisis communication of a brand. Important terms such as public relations, image, brand, crisis communication or market research are de-scribed in the theoretical part. The scope of the practical part is to analyse a particular case which involved the H&M company in January 2018. Its focus is to analyse data and inter-pret information gathered from a questioner.
Klíčová slova
značka, H&M, krizová komunikace, černoch, image
Klíčová slova v angličtině
image, brand, public relations, crisis communication, market research, marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, definujte cíl a metodiku práce.
2. Popište zvolenou krizovou situaci a analyzujte s ní spojenou krizovou komunikaci.
3. Zpracujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny, popište metodiku výzkumu.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry, zodpovězte výzkumnou otázku a navrhněte adekvátní opatření vztahující se k analyzované situaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, definujte cíl a metodiku práce.
2. Popište zvolenou krizovou situaci a analyzujte s ní spojenou krizovou komunikaci.
3. Zpracujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny, popište metodiku výzkumu.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry, zodpovězte výzkumnou otázku a navrhněte adekvátní opatření vztahující se k analyzované situaci.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír, Ladislav PÁTÍK a Milan POSTLER. Retail marketing. Praha: Management Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-7261-207-9.
DE CHERNATONY, Leslie. Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 315 s. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-2007-1.
JURÁŠKOVÁ, Olga. Budování značky prostřednictvím Public relations. Zlín: VeRBuM, 2015, 68 s. ISBN 978-80-87500-63-7.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0206-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009, 190 s. Expert. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír, Ladislav PÁTÍK a Milan POSTLER. Retail marketing. Praha: Management Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-7261-207-9.
DE CHERNATONY, Leslie. Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 315 s. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-2007-1.
JURÁŠKOVÁ, Olga. Budování značky prostřednictvím Public relations. Zlín: VeRBuM, 2015, 68 s. ISBN 978-80-87500-63-7.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0206-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009, 190 s. Expert. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Jak byste konkrétně řešil takovou krizovou situaci vy? Zkuste být kreativní.
2. Myslíte, že existuje rozdíl mezi evropskou a americkou reakcí na tuto kauzu?Proč?
3. Proč je kokain v banánech super guerilla strhávající pozornost k brandua Coolest monkey rasistickým aktem?