Bakalářská práce se věnuje krizové komunikaci společnosti Baron Computer. Klade si za základní cíl identifikovat krizové události, které mohou společnost potkat či potkaly a najít pro ně správné řešení. Teoretická část vychází z oborné literatury a zabývá se základní de-finicí pojmu Public relations jako celku. V druhé části se zaměřuje na samotnou krizovou komunikaci, příčiny krizí, základní strategie a zásady správné krizové komunikace. Prak-tická část se již zabývá konkrétní krizovou situací, se kterou se společnost Baron Computer v minulosti potýkala. Analyzuje řešení této situace a navrhuje další možná řešení podob-ných situací do budoucna.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with crisis communications of the Baron Computer Company. It aims to identify the crisis events that a company can meet or meet and find the right solution for them. The theoretical part is based on the literature and deals with the basic definition of the term Public relations as a whole. The second part focuses on crisis communication itself, causes of crises, basic strategies and principles of correct crisis communication. The practical part is already dealing with the specific crisis situation that Baron Computer has been strug-gling with in the past. It analyses the solution to this situation and proposes further possible solutions to similar situations in the future.
Bakalářská práce se věnuje krizové komunikaci společnosti Baron Computer. Klade si za základní cíl identifikovat krizové události, které mohou společnost potkat či potkaly a najít pro ně správné řešení. Teoretická část vychází z oborné literatury a zabývá se základní de-finicí pojmu Public relations jako celku. V druhé části se zaměřuje na samotnou krizovou komunikaci, příčiny krizí, základní strategie a zásady správné krizové komunikace. Prak-tická část se již zabývá konkrétní krizovou situací, se kterou se společnost Baron Computer v minulosti potýkala. Analyzuje řešení této situace a navrhuje další možná řešení podob-ných situací do budoucna.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with crisis communications of the Baron Computer Company. It aims to identify the crisis events that a company can meet or meet and find the right solution for them. The theoretical part is based on the literature and deals with the basic definition of the term Public relations as a whole. The second part focuses on crisis communication itself, causes of crises, basic strategies and principles of correct crisis communication. The practical part is already dealing with the specific crisis situation that Baron Computer has been strug-gling with in the past. It analyses the solution to this situation and proposes further possible solutions to similar situations in the future.
1. Zpracujte rozbor odborné literatury a online informačních zdrojů zaměřených na problematiku krizové komunikace a PR.
2. Formulujte výzkumné otázky, metody pro zpracování a cíl práce.
3. Proveďte analýzu komunikace zvolené organizace a předem definujte kritéria analýzy.
4. Analyzujte průběh krizové komunikace zvoleného subjektu a vyvoďte závěry.
5. Z provedených analýz definujte silné a slabé stránky hodnocené krizové komunikace, navrhněte doporučení vztahující se k tématu a řešenému problému, které bude aplikovatelné do praxe.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rozbor odborné literatury a online informačních zdrojů zaměřených na problematiku krizové komunikace a PR.
2. Formulujte výzkumné otázky, metody pro zpracování a cíl práce.
3. Proveďte analýzu komunikace zvolené organizace a předem definujte kritéria analýzy.
4. Analyzujte průběh krizové komunikace zvoleného subjektu a vyvoďte závěry.
5. Z provedených analýz definujte silné a slabé stránky hodnocené krizové komunikace, navrhněte doporučení vztahující se k tématu a řešenému problému, které bude aplikovatelné do praxe.
Seznam doporučené literatury
ANTUŠÁK, Emil. Krizový management: hrozby - krize - příležitosti. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009, 395 s. ISBN 978-80-7357-488-8.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Krizová komunikace s médii. Praha: Grada, 2012, 183 s. ISBN 978-80-247-3780-5
CAYWOOD, Clarke L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press, 2003, 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2009, 195 s. ISBN 978-80-247-2678-6.
CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. Praha: Grada, 2012, 169 s. ISBN 978-80-247-4234-2.
NĚMEC, Petr. Public relations: komunikace v konfliktních a krizových situacích. Praha: Management Press, 1999, 125 s. ISBN 8085943662.
POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relations a media relations. Praha: Computer Press, 2002, 153 s. ISBN 8072268236.
VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada, 2009, 176 s. ISBN 978-80-247-2510-9.
Seznam doporučené literatury
ANTUŠÁK, Emil. Krizový management: hrozby - krize - příležitosti. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009, 395 s. ISBN 978-80-7357-488-8.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Krizová komunikace s médii. Praha: Grada, 2012, 183 s. ISBN 978-80-247-3780-5
CAYWOOD, Clarke L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press, 2003, 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2009, 195 s. ISBN 978-80-247-2678-6.
CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. Praha: Grada, 2012, 169 s. ISBN 978-80-247-4234-2.
NĚMEC, Petr. Public relations: komunikace v konfliktních a krizových situacích. Praha: Management Press, 1999, 125 s. ISBN 8085943662.
POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relations a media relations. Praha: Computer Press, 2002, 153 s. ISBN 8072268236.
VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada, 2009, 176 s. ISBN 978-80-247-2510-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Kde jste vzala seznam adres, které jste oslovila pro svůj výzkum? Byly to jen fyzické osoby (klienti - firmy, domácnosti) nebo i zástupci firem využívající služem Baron Computer?
Řešila spol. Baron Computer krizovou komuníkaci stejně se zákazníky na trhu B2C i B2B tj. SMS zprávou nebo rozdílně?
Má společnost po této údálosti připraven krizový manuál pro případné budoucí krize?
Studentka odpověděla na položené dotazy neúplně.