Tato bakalářská práce uveřejňuje mediální obraz Mezinárodního folklorního festivalu Strážnice. V teoretické části je popsána lidová kultura a její dělení. Dále marketing kultury a public relations včetně jeho nástrojů. Praktická část je kvantitativní a kvalitativně-kvantitativní analýzou zmínek o festivalu v časovém období pěti let v letech 2013-2017.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis publishes media image of International folk festival Strážnice. The theoretical part describes folk culture and its division. Also arts marketing and public rela-tions inclusive of its tools. The practical part is quantitative and qualitative-quantitative analysis of mention of festival within 2013-2017.
Klíčová slova
marketing kultury, public relations, lidová kultura, mediální analýza, MFF Strážnice
Klíčová slova v angličtině
arts marketing, public relations, folk culture, media analysis, MFF Strážnice
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce uveřejňuje mediální obraz Mezinárodního folklorního festivalu Strážnice. V teoretické části je popsána lidová kultura a její dělení. Dále marketing kultury a public relations včetně jeho nástrojů. Praktická část je kvantitativní a kvalitativně-kvantitativní analýzou zmínek o festivalu v časovém období pěti let v letech 2013-2017.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis publishes media image of International folk festival Strážnice. The theoretical part describes folk culture and its division. Also arts marketing and public rela-tions inclusive of its tools. The practical part is quantitative and qualitative-quantitative analysis of mention of festival within 2013-2017.
Klíčová slova
marketing kultury, public relations, lidová kultura, mediální analýza, MFF Strážnice
Klíčová slova v angličtině
arts marketing, public relations, folk culture, media analysis, MFF Strážnice
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte mediální aktivitě a možnosti jejího měření.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce, stanovte klíčová slova týkající se lidové kultury.
3. Proveďte mediální analýzu vybraných médií za stanovené období dle klíčových slov.
4. Vyhodnoťte výsledky analýzy a provedeného výzkumu, shrňte závěry a doporučení aplikovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte mediální aktivitě a možnosti jejího měření.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce, stanovte klíčová slova týkající se lidové kultury.
3. Proveďte mediální analýzu vybraných médií za stanovené období dle klíčových slov.
4. Vyhodnoťte výsledky analýzy a provedeného výzkumu, shrňte závěry a doporučení aplikovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
BAČUVČÍK, R. DIVADLO, FILHARMONIE A STUDENTI: mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí. 1. vydání. Zlín: VeRBuM, 2008. Počet stran 69. ISBN 978-80-904273-0-3
JOHNOVÁ, RADKA. Marketing kulturního dědictví a umění: Art marketing v praxi. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel Horňák a kol., 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4354-7
SCHULZ, Winfried. Analýza obsahu mediálních sdělení. 2., přeprac. vyd. Praha: Karolinum, 2004, 149 s. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze. ISBN 80-246-0827-8.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
BAČUVČÍK, R. DIVADLO, FILHARMONIE A STUDENTI: mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí. 1. vydání. Zlín: VeRBuM, 2008. Počet stran 69. ISBN 978-80-904273-0-3
JOHNOVÁ, RADKA. Marketing kulturního dědictví a umění: Art marketing v praxi. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel Horňák a kol., 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4354-7
SCHULZ, Winfried. Analýza obsahu mediálních sdělení. 2., přeprac. vyd. Praha: Karolinum, 2004, 149 s. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze. ISBN 80-246-0827-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
ŽENA
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Pokud jste v kontaktu s PR oddělením MFF Strážnice, proč v práci neuvádíte více informací o jeho činnosti. Prosím, můžete je zmínit u obhajoby?
Studentka zodpověděla otázky oponenta.