Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vánoční kampaně společnosti ZOOT, největším českým online obchodem s módou a s více než 300 značkami z celého světa. ZOOT je jedinečný koncept, který kombinuje to nejlepší z online a offline světa do rychle rostoucí oblíbené značky.
V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska marketingu, popisuje pravidla korporátni identity, vysvětluje pojem značka a její význam a objasňuje význam povědomí značky.
Cílem praktické části je odpovědět na definované otázky prostřednictvím kvalitativního dotazování. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční kampaň ZOOTu v roce 2017, která byla poprvé tvořena interním týmem bez pomoci externí reklamní agentury.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an evaluation of Christmas campaign in ZOOT, the biggest Czech online e-shop with fashion from more than 300 brands. ZOOT is a unique omni- channel concept that combines the best of the online and offline worlds into fast-growing lovebrand.
The theoretical part defines main principles of marketing, describes the rules of corporate identity, explains the concept of a brand and its significance, and clarifies the importance of brand awareness.
The aim of the practical part is to answer the research questions through a qualitative interview. The surveys focused on ZOOT Christmas campaign in 2017 which has been done newly internally without external agency.
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vánoční kampaně společnosti ZOOT, největším českým online obchodem s módou a s více než 300 značkami z celého světa. ZOOT je jedinečný koncept, který kombinuje to nejlepší z online a offline světa do rychle rostoucí oblíbené značky.
V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska marketingu, popisuje pravidla korporátni identity, vysvětluje pojem značka a její význam a objasňuje význam povědomí značky.
Cílem praktické části je odpovědět na definované otázky prostřednictvím kvalitativního dotazování. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční kampaň ZOOTu v roce 2017, která byla poprvé tvořena interním týmem bez pomoci externí reklamní agentury.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an evaluation of Christmas campaign in ZOOT, the biggest Czech online e-shop with fashion from more than 300 brands. ZOOT is a unique omni- channel concept that combines the best of the online and offline worlds into fast-growing lovebrand.
The theoretical part defines main principles of marketing, describes the rules of corporate identity, explains the concept of a brand and its significance, and clarifies the importance of brand awareness.
The aim of the practical part is to answer the research questions through a qualitative interview. The surveys focused on ZOOT Christmas campaign in 2017 which has been done newly internally without external agency.
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů k zvolenému tématu práce.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte odpovídající metodický postup k jejich zodpovězení.
3. Zpracujte analýzu vánoční kampaně společnosti ZOOT, která probíhala na sociální sítích. Využijte primární i sekundární informační zdroje, vyhodnoťte výzkumné šetření a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky, zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití a ve stručnosti navrhněte možné změny realizovatelné v další vánoční kampani.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů k zvolenému tématu práce.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte odpovídající metodický postup k jejich zodpovězení.
3. Zpracujte analýzu vánoční kampaně společnosti ZOOT, která probíhala na sociální sítích. Využijte primární i sekundární informační zdroje, vyhodnoťte výzkumné šetření a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky, zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití a ve stručnosti navrhněte možné změny realizovatelné v další vánoční kampani.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A., 2003. Brand building: budování obchodní značky. Vyd. 1.Brno: Computer Press. ISBN 80-722-6885-6.
HORŇÁK, Pavel, 2010. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 318 s. ISBN 978-80-904273-3-4.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2007. Marketing management. 1. vyd.Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVOBODA, Václav, 2004. Corporate identity: učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 67 s. ISBN 80-731-8106-1.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A., 2003. Brand building: budování obchodní značky. Vyd. 1.Brno: Computer Press. ISBN 80-722-6885-6.
HORŇÁK, Pavel, 2010. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 318 s. ISBN 978-80-904273-3-4.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2007. Marketing management. 1. vyd.Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVOBODA, Václav, 2004. Corporate identity: učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 67 s. ISBN 80-731-8106-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce dr. Káčerková ve svém posudku položila tyto otázky:
1. Komunikace společnosti ZOOT působí jako svěží, neotřelá a vtipná. Jsou tyto atributy dlouhodobou strategií značky?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Může u módní značky, která je určitým způsobem závislá na trendech, vlastně fungovat dlouhodobá komunikační strategie?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Kocourková):
1. Autorka v práci uvádí, že ZOOT by mohl být vnímán jako archetyp šaška. Jakou relevantní výzkumnou metodu by použila, aby toto tvrzení doložila?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Ze závěrů analýzy vyplývá, že někteří účastníci výzkumu nezachytili hlavní myšlenku kampaně (strana 59). Nemůže to být náznak špatné integrace marketingových nástrojů? Nebo co může být důvodem?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Pomohlo by do budoucna ZOOTu dát vánoční kampani hlavní tvář?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.