Teoretická časť bakalárskej práce sa zaoberá základným vymädzením pojmov z oblasti public relations. Popisuje odlišné prístupy k teórii vzťahov s verejnosťou a zameriava sa na jednotlivé public relations nástroje.
Praktická časť vychádza z teoretických poznatkov, ktoré boli spracované v teoretickej časti. Je zameraná na analýzu nástrojov public relations, ktoré sú využívané v danej spoločnosti. Cieľom práce je zistiť spokojnosť zákazníkov s využívaním týchto nástrojov.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the bachelor thesis deals with the basic definition of terms from the field of public relations. It describes different approaches to public relations theory and focuses on individual public relations tools.
The practical part is based on the theoretical knowledge that was elaborated in the theoreti-cal part. It is focused on the analysis of the public relations tools that are used in the com-pany. The aim of the work is to find customer satisfaction with the use of these tools.
Klíčová slova
Public relations, marketing, zákazníci, eventy, Sklep 33
Klíčová slova v angličtině
Public relations, marketing, customers, events, Sklep 33
Rozsah průvodní práce
55
Jazyk
SK
Anotace
Teoretická časť bakalárskej práce sa zaoberá základným vymädzením pojmov z oblasti public relations. Popisuje odlišné prístupy k teórii vzťahov s verejnosťou a zameriava sa na jednotlivé public relations nástroje.
Praktická časť vychádza z teoretických poznatkov, ktoré boli spracované v teoretickej časti. Je zameraná na analýzu nástrojov public relations, ktoré sú využívané v danej spoločnosti. Cieľom práce je zistiť spokojnosť zákazníkov s využívaním týchto nástrojov.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the bachelor thesis deals with the basic definition of terms from the field of public relations. It describes different approaches to public relations theory and focuses on individual public relations tools.
The practical part is based on the theoretical knowledge that was elaborated in the theoreti-cal part. It is focused on the analysis of the public relations tools that are used in the com-pany. The aim of the work is to find customer satisfaction with the use of these tools.
Klíčová slova
Public relations, marketing, zákazníci, eventy, Sklep 33
Klíčová slova v angličtině
Public relations, marketing, customers, events, Sklep 33
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů z oblasti public relations.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci dotazníkového šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat.
3. Zpracujte dotazníkové šetření ve zvoleném hudebním klubu. Vyhodnoťte získané informace a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů z oblasti public relations.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci dotazníkového šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat.
3. Zpracujte dotazníkové šetření ve zvoleném hudebním klubu. Vyhodnoťte získané informace a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům?. Praha: Management Press, 2013. Action Learning - praktický management. ISBN 978-80-7261-258-1.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. Knihovna světového managementu. ISBN 80-7261-082-1.
PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a kultura. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2005. ISBN 80-7318-252-1.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-276-x.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Brno: Zoner Press, 2008. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-86815-93-0.
Seznam doporučené literatury
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům?. Praha: Management Press, 2013. Action Learning - praktický management. ISBN 978-80-7261-258-1.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. Knihovna světového managementu. ISBN 80-7261-082-1.
PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a kultura. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2005. ISBN 80-7318-252-1.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-276-x.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Brno: Zoner Press, 2008. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-86815-93-0.
Přílohy volně vložené
flash disk
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce dr. Káčerková ve svém posudku položila tuto otázku:
1. Některé nástroje PR, které uvádíte v praktické části práce, zasahují i do ostatních skupin nástrojů marketingových komunikací. Podle jakého klíče jste vybírala PR nástroje vybraného podniku pro následnou analýzu?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Wroblowská):
1. Vedení organizace odhaduje úspěšnost press relations na 10 %. Čím je tento odhad podložen?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Přistoupila jste k testování dotazníku, pokud ano, co jste v dotazníku upravila?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Je spolupráce s osobnostmi, které mají velký počet příznivců na Facebooku, běžná v zábavním průmyslu?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.