Tato bakalářská práce se zabývá postojem zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje. Součástí práce je popis procesu rozhodování zákazníka. Je zde charakterizován zahraniční trh dané suroviny. Důležitou částí práce je popis vlivů a dopadů pěstování Palmy olejné na životní prostředí. Hlavní část práce se zabývá analyzováním zákazníka při výběru potravin obsahující palmový olej. V závěru jsou zhodnocena získaná data a navrženo doporučení na snížení spotřeby dané suroviny na českém trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the customer's attitude towards products containing palm oil. It involves the characterization of the consumer decision-making process and the description of the global palm oil market. Dealing with the environmental impacts of palm oil production is an important part of the thesis. The main part of the thesis is devoted to the analysis of the consumer's behavior during the decision-making process. The conclusive part contains the evaluation of acquired data and further suggestions and recommendations concerning the reduction of palm oil consumption in the Czech Republic.
Klíčová slova
Demarketing, palmový olej, rostlinný olej, zákazník, životní prostředí, rozhodování
Tato bakalářská práce se zabývá postojem zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje. Součástí práce je popis procesu rozhodování zákazníka. Je zde charakterizován zahraniční trh dané suroviny. Důležitou částí práce je popis vlivů a dopadů pěstování Palmy olejné na životní prostředí. Hlavní část práce se zabývá analyzováním zákazníka při výběru potravin obsahující palmový olej. V závěru jsou zhodnocena získaná data a navrženo doporučení na snížení spotřeby dané suroviny na českém trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the customer's attitude towards products containing palm oil. It involves the characterization of the consumer decision-making process and the description of the global palm oil market. Dealing with the environmental impacts of palm oil production is an important part of the thesis. The main part of the thesis is devoted to the analysis of the consumer's behavior during the decision-making process. The conclusive part contains the evaluation of acquired data and further suggestions and recommendations concerning the reduction of palm oil consumption in the Czech Republic.
Klíčová slova
Demarketing, palmový olej, rostlinný olej, zákazník, životní prostředí, rozhodování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k chování spotřebitelů.
Praktická část
Analyzujte chování a postoje spotřebitele k výrobkům obsahujícím palmový olej na českém trhu.
Navrhněte doporučení omezení prodeje výrobků obsahující palmový tuk na českém trhu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k chování spotřebitelů.
Praktická část
Analyzujte chování a postoje spotřebitele k výrobkům obsahujícím palmový olej na českém trhu.
Navrhněte doporučení omezení prodeje výrobků obsahující palmový tuk na českém trhu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREJ, David. Zdravé tuky. Praha: EB, 2004, 168 s. ISBN 80-903234-1-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SCHIFFMAN, Leon G. a WISENBLIT, Joseph. Consumer behavior: global edition. 11th ed. Harlow: Pearson Education, c2015, 492 s. ISBN 978-0-273-78713-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
FREJ, David. Zdravé tuky. Praha: EB, 2004, 168 s. ISBN 80-903234-1-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SCHIFFMAN, Leon G. a WISENBLIT, Joseph. Consumer behavior: global edition. 11th ed. Harlow: Pearson Education, c2015, 492 s. ISBN 978-0-273-78713-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, Ph.D. 9 bodů. Vysvětlete, prosím postup stanovení a ověření hypotéz 1.-4. Zodpovězeno částečně. Vysvětlete, prosím důvod uvedení a zdroj PŘÍLOHY II. Zodpovězeno částečně. V teoretické části vysvětlujete, co je to DEMARKETING, který uvádíte i jako klíčové slovo (a který se evidentně nabízí pro závěrečné návrhy Vaší BP), ale i když se do Vašich návrhů promítá podstata demarketingu, tuto terminologii nevyužíváte. Můžete tuto skutečnost objasnit? Zodpovězeno částečně.
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. 9 bodů. Jakým způsobem a jak často konzultovat student svoji BP se svou vedoucí? Zodpovězeno částečně. Jak konkrétně student zapracoval do své současné BP výtky a nedostatky, které vykazovala jeho BP v den obhajoby, tedy 04. 06. 2018? Zodpovězeno částečně. Proč nejsou v BP využity knihy od autorů Frej, Schiffman a Vysekalová? Zodpovězeno částečně. Jaké faktické skutečnosti vyplývají z praktické části BP, analýzy? Zodpovězeno částečně.