Diplomová práce "Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti" je zaměřena na klíčové aspekty ovlivňující nákupní chování zákazníků a na jednotlivé kroky, které předchází samotnému prodeji. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši předmětné problematiky, vymezuje základní pojmy a poskytuje všeobecný přehled a základ, nezbytný pro pochopení principů uskutečňujících se v této oblasti. Praktická část se skládá z analýzy prodeje, výpočtů a stanovení optimálního systému objednávek.
Anotace v angličtině
The thesis "Purchasing and sales strategy of the selected company" is focused on the key aspects influencing the purchasing behavior of customers and on the individual steps that precede the sale itself. It is divided into two parts, both theoretical and practical. The theoretical part contains a literature review of the subject matter. It defines the basic concepts and provides a general overview and basis, necessary for understanding the principles in this area. The practical part consists of analysis of sales, calculations and determination of optimal order system.
Klíčová slova
obchod, maloobchod, nákupní chování a rozhodování, nákupní atmosféra, marketing, logistika, prodej, nákup, objednávky
Klíčová slova v angličtině
store, retail, purchasing behavior and decision making, shopping atmosphere, marketing, logistics, sale, purchase, orders
Rozsah průvodní práce
96 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce "Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti" je zaměřena na klíčové aspekty ovlivňující nákupní chování zákazníků a na jednotlivé kroky, které předchází samotnému prodeji. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši předmětné problematiky, vymezuje základní pojmy a poskytuje všeobecný přehled a základ, nezbytný pro pochopení principů uskutečňujících se v této oblasti. Praktická část se skládá z analýzy prodeje, výpočtů a stanovení optimálního systému objednávek.
Anotace v angličtině
The thesis "Purchasing and sales strategy of the selected company" is focused on the key aspects influencing the purchasing behavior of customers and on the individual steps that precede the sale itself. It is divided into two parts, both theoretical and practical. The theoretical part contains a literature review of the subject matter. It defines the basic concepts and provides a general overview and basis, necessary for understanding the principles in this area. The practical part consists of analysis of sales, calculations and determination of optimal order system.
Klíčová slova
obchod, maloobchod, nákupní chování a rozhodování, nákupní atmosféra, marketing, logistika, prodej, nákup, objednávky
Klíčová slova v angličtině
store, retail, purchasing behavior and decision making, shopping atmosphere, marketing, logistics, sale, purchase, orders
Zásady pro vypracování
Sestavte literární rešerši literatury z oblasti obchodu, maloobchodu, marketingu a logistiky.
Představte vybranou společnost, analyzujte současný stav prodejní strategie a kvantity objednávaného zboží.
Použijte metody k optimalizaci objednávek vzhledem k strategii objednávání zboží.
Zhodnoťte návrhy zlepšení a jejich zavedení.
Zásady pro vypracování
Sestavte literární rešerši literatury z oblasti obchodu, maloobchodu, marketingu a logistiky.
Představte vybranou společnost, analyzujte současný stav prodejní strategie a kvantity objednávaného zboží.
Použijte metody k optimalizaci objednávek vzhledem k strategii objednávání zboží.
Zhodnoťte návrhy zlepšení a jejich zavedení.
Seznam doporučené literatury
[1] MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání ve 21. století. Praha: Grada, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4. \vsp{1,5mm}
[2] JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada, 2018, 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5. \vsp{1,5mm}
[3] GROS, Ivan. Velká kniha logistiky. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, 2016, 507 s. ISBN 978-80-7080-952-5. Dostupné také z: http://vydavatelstvi.vscht.cz/katalog/publikace?uid=uid_isbn-978-80-7080-952-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího diplomové práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání ve 21. století. Praha: Grada, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4. \vsp{1,5mm}
[2] JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada, 2018, 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5. \vsp{1,5mm}
[3] GROS, Ivan. Velká kniha logistiky. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, 2016, 507 s. ISBN 978-80-7080-952-5. Dostupné také z: http://vydavatelstvi.vscht.cz/katalog/publikace?uid=uid_isbn-978-80-7080-952-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího diplomové práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
ne
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Pavel Viskup, Ph.D. 1. Seznámila jste ředitele společnosti s Vaší prací? Pokud ANO budou se upravovat velikosti objednávek? Bude na základě toho upraven informační systém firmy (ERP) aby existovala predikce potřeby objednaného zboží na prodejnu? Pokud NE, z jakého důvodu nebo nebyl čas? Zodpovězeno zcela. Oponent: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. 1. Na str. 48 uvádíte organizační strukturu, prosím charakterizujte ji dle teorie, jaká je? Zodpovězeno zcela. 2. Na str. 43 uvádíte existenci poptávky nepravidelné a pravidelné, jaké jiné druhy poptávek existují? Který z nich je jpro poskytovatele nejnáročnější? Zodpovězeno zcela. 3. Charakterizujte praktický přínos Vaší práce. zodpovězeno zcela. dr. Pavel Taraba Co je to CRM? Zodpovězeno zcela. doc. Václav Lošek Co je to literární rešerše? Zodpovězeno zcela.