Tato bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného dodavatele v oblasti firemního vzděláváních. Zaměřuje se na proces výběru nejvhodnějšího dodavatele a klade důraz na metodiku používanou pro hodnocení specifických kritérií dodavatele vzdělávání, jež vedou k výběru nejlepší varianty. Výzkum je tvořen dotazníkovým šetřením se zaměřením na analýzu potřeb, analýzu trhu dodavatelů a metody výběru dodavatelů. Z šetření vyplývá, že pomocí vhodně zvolených specifických kritérií a jejich známé hodnoty, se mění celkový význam obdržené nabídky. Závěrečným výstupem těchto po sobě jdoucích kroků je analýza SWOT zobrazující výhody a nevýhody možné spolupráce se zvoleným dodavatelem. Součástí práce je také navržená metodika, která by měla upřesnit výběr dodavatele v oblasti firemního vzdělávání.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis deals with selection of suitable supplier for corporate training. It fo-cuses on the proces of the selection of suitable supplier and emphasizes on methodology which is used for evaluation of specific criteria of the supplier for corporate training which lead to choosing the best variant. Research is ormed by questionnaire survey with focus on needs analysis, supplier market analysis and supplier selection method. The survey results in the fact that with the help of appropriately selected specific criteria and their known value, the overall importance of the received offer can be changed. The final output of these steps is the SWOT analysis which displays advantages and disadvantages of the possible coope-ration with supplier. Suggested methodology is also a part of this work. It should clarify the selection of suitable supplier for corporate training.
education of workers, needs analysis, purchase, supplier selection
Rozsah průvodní práce
74 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného dodavatele v oblasti firemního vzděláváních. Zaměřuje se na proces výběru nejvhodnějšího dodavatele a klade důraz na metodiku používanou pro hodnocení specifických kritérií dodavatele vzdělávání, jež vedou k výběru nejlepší varianty. Výzkum je tvořen dotazníkovým šetřením se zaměřením na analýzu potřeb, analýzu trhu dodavatelů a metody výběru dodavatelů. Z šetření vyplývá, že pomocí vhodně zvolených specifických kritérií a jejich známé hodnoty, se mění celkový význam obdržené nabídky. Závěrečným výstupem těchto po sobě jdoucích kroků je analýza SWOT zobrazující výhody a nevýhody možné spolupráce se zvoleným dodavatelem. Součástí práce je také navržená metodika, která by měla upřesnit výběr dodavatele v oblasti firemního vzdělávání.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis deals with selection of suitable supplier for corporate training. It fo-cuses on the proces of the selection of suitable supplier and emphasizes on methodology which is used for evaluation of specific criteria of the supplier for corporate training which lead to choosing the best variant. Research is ormed by questionnaire survey with focus on needs analysis, supplier market analysis and supplier selection method. The survey results in the fact that with the help of appropriately selected specific criteria and their known value, the overall importance of the received offer can be changed. The final output of these steps is the SWOT analysis which displays advantages and disadvantages of the possible coope-ration with supplier. Suggested methodology is also a part of this work. It should clarify the selection of suitable supplier for corporate training.
education of workers, needs analysis, purchase, supplier selection
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretickou část bakalářské práce zabývající se problematikou zvoleného tématu.
Popište společnost, proveďte analýzu současného systému společnosti pro výběr dodavatelů v oblasti firemního vzdělávání.
Navrhněte zlepšení s využitím metod popsaných v teoretické části bakalářské práce.
Vyhodnoťte navržená zlepšení v kontextu k teorii a praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretickou část bakalářské práce zabývající se problematikou zvoleného tématu.
Popište společnost, proveďte analýzu současného systému společnosti pro výběr dodavatelů v oblasti firemního vzdělávání.
Navrhněte zlepšení s využitím metod popsaných v teoretické části bakalářské práce.
Vyhodnoťte navržená zlepšení v kontextu k teorii a praxi.
Seznam doporučené literatury
[1] BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010, 204 s.Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-2914-5. \vsp{1,5mm}
[2] SYNEK Miloslav, KISLINGEROVÁ Eva a kol. Podniková ekonomika. 6., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2015, xxviii, 526 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-274-8. \vsp{1,5mm}
[3] SIXTA, Josef a Miroslav ŽIŽKA. Logistika: metody používané pro řešení logistických projektů. Brno: Computer Press, 2009, 238 s. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-2563-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010, 204 s.Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-2914-5. \vsp{1,5mm}
[2] SYNEK Miloslav, KISLINGEROVÁ Eva a kol. Podniková ekonomika. 6., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2015, xxviii, 526 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-274-8. \vsp{1,5mm}
[3] SIXTA, Josef a Miroslav ŽIŽKA. Logistika: metody používané pro řešení logistických projektů. Brno: Computer Press, 2009, 238 s. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-2563-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
vyjádření studentky k posudku vedoucího - dle studentky byl vedoucí opakovaně kontaktován s otázkami ohledně plnění cílů, které byly s vedoucím diskutovány a jejich plnění v rámci práce bylo shledáno jako vhodné; z vytýkané chybějící literatury dle studentky chybí pouze jedna položka doporučené literatury
Mgr. Veronika Kavková, Ph.D. - vytčená chybějící literatura je napsána v zadání práce? - zodpovězeno zcela
Ing. Jan Valouch, Ph.D. - Kdo akredituje dané vzdělávací instituce, že jsou oprávněny poskytovat vzdělání v daném odvětví a v daném rozsahu?- zodpovězeno zcela
Co bychom od takovéto firmy měli jako její klient požadovat? - zodpovězeno zcela
Zasahuje Ministerstvo školství ČR do této problematiky? - zodpovězeno zcela