Tato diplomová práce řeší vypracování projektu rekonstrukce lékárny, s využitím uvolněné-ho nájemního prostoru, za účelem zvětšení výdejní plochy pro zákazníka. Práce byla členě-na na tři části, na teoretickou, analytickou a projekt. Teoretická část pojednávala o lékárenství a o specifikách marketingu, managementu a o použitých analytických metodách. V analytické části byla lékárna charakterizovaná a bylo zhodnoceno, pomocí analytických metod, postavení lékárny na trhu. V poslední části, na základě výsledků analýz, byl vypracován projekt, který přináší postup řešení při rekonstrukci lékárny.
Anotace v angličtině
This diploma thesis solves the elaboration of a pharmacy reconstruction project with the use of vacant rental space in order to increase the dispensing area for the customer. The work was divided into three parts, theoretical, analytical and project. The theoretical part dealt with pharmacy and marketing specifics, management and analytical methods. In the analy-tical part, the pharmacy was characterized and the position of the pharmacy on the market was evaluated using analytical methods. In the last part, based on the results of the analyzes, a project was elaborated, which brings the solution of the reconstruction of the phar-macy.
Klíčová slova
síťová lékárna, rekonstrukce, management v lékárenství, lékárenský marketing, lékárenství
Klíčová slova v angličtině
network pharmacy, reconstruction, management in pharmacy, pharmacy marketing, pharmacy
Rozsah průvodní práce
109 s. (161 613 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce řeší vypracování projektu rekonstrukce lékárny, s využitím uvolněné-ho nájemního prostoru, za účelem zvětšení výdejní plochy pro zákazníka. Práce byla členě-na na tři části, na teoretickou, analytickou a projekt. Teoretická část pojednávala o lékárenství a o specifikách marketingu, managementu a o použitých analytických metodách. V analytické části byla lékárna charakterizovaná a bylo zhodnoceno, pomocí analytických metod, postavení lékárny na trhu. V poslední části, na základě výsledků analýz, byl vypracován projekt, který přináší postup řešení při rekonstrukci lékárny.
Anotace v angličtině
This diploma thesis solves the elaboration of a pharmacy reconstruction project with the use of vacant rental space in order to increase the dispensing area for the customer. The work was divided into three parts, theoretical, analytical and project. The theoretical part dealt with pharmacy and marketing specifics, management and analytical methods. In the analy-tical part, the pharmacy was characterized and the position of the pharmacy on the market was evaluated using analytical methods. In the last part, based on the results of the analyzes, a project was elaborated, which brings the solution of the reconstruction of the phar-macy.
Klíčová slova
síťová lékárna, rekonstrukce, management v lékárenství, lékárenský marketing, lékárenství
Klíčová slova v angličtině
network pharmacy, reconstruction, management in pharmacy, pharmacy marketing, pharmacy
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
S použitím dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti managementu a marketingu lékárny.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současné postavení lékárny na trhu.
Na základě zjištěných výledků vypracujte projekt rekonstrukce lékárny.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
S použitím dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti managementu a marketingu lékárny.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současné postavení lékárny na trhu.
Na základě zjištěných výledků vypracujte projekt rekonstrukce lékárny.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HILLESTAD, S. G. a E. N. BERKOWITZ. Health care market strategy: from planning to action. 4th edition. Burlington, Mass.: Jones and Bartlett Learning, 2013, 358 s. ISBN 978-0763789282.
KITA, J. Marketing. Bratislava: IURA Edition, 2010, 411 s. ISBN 978-80-8078-327-3.
OLDEN, P. C. Management of healthcare organizations: an introduction. Chicago, Ill.: Health Administration Press, 2011, 329 s. ISBN 978-1-56793-413-7.
SMEJKAL, V. a K. RAIS. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 483 s. ISBN 978-80-247-4644-9.
Seznam doporučené literatury
HILLESTAD, S. G. a E. N. BERKOWITZ. Health care market strategy: from planning to action. 4th edition. Burlington, Mass.: Jones and Bartlett Learning, 2013, 358 s. ISBN 978-0763789282.
KITA, J. Marketing. Bratislava: IURA Edition, 2010, 411 s. ISBN 978-80-8078-327-3.
OLDEN, P. C. Management of healthcare organizations: an introduction. Chicago, Ill.: Health Administration Press, 2011, 329 s. ISBN 978-1-56793-413-7.
SMEJKAL, V. a K. RAIS. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 483 s. ISBN 978-80-247-4644-9.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc., 27 bodů
Oponent práce: doc. PhDr. Ing. Aleš Gregar, CSc., 28 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Jaká je pravděpodobnost realizace projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Na str. 27 uvádíte CRM jako jeden z pokročilých nástrojů marketingu. Umožní rekonstrukce lékárny rozšířit využívání tohoto nástroje marketingového řízení (věrnostní programy apod.)? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Na str. 46 uvádíte, firemní kulturu jako významnou charakteristiku činnosti lékárny jako součásti sítě Dr. Max. Jak jsou poslání, hodnoty, vize a cíle sdíleny v jednotlivých součástech skupiny MIRAKL, jaký je vztah mezi mateřskou společností a jednotlivými lékárnami sítě Dr. Max? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky
1) prof. Ing. Boris Popesko, Ph. D. Jak se změní provozní náklady a výnosy po změně? ZODPOVĚZENO ZCELA