Hlavním cílem této práce je analyzovat současný stav CSR aktivit ve společnosti Meopta - optika, s. r. o. a navrhnout další aktivity CSR, které by pomohly s jeho rozvojem. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část zpracovává literární rešerši týkající se tématu CSR. Praktická část je opět rozdělena na dvě části - analytickou a projektovou. Analytická část hodnotí současný stav CSR ve společnosti a analyzuje současné makroprostředí ovlivněné koronavirem. Projektová část představuje navrhované CSR aktivity.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis is to analyse current level of CSR activities in the company Meopta - optika, s. r. o. and to suggest other CSR activities which would help with its improvement. Thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. Theoretical part deals with literature research related to the topic of CSR. Practical part is also devided into two parts - analytical and project. Analytical part evaluates current level of CSR in copany and analyses current macroenvironment affected by coronavirus. Project presents suggested CSR activities.
Hlavním cílem této práce je analyzovat současný stav CSR aktivit ve společnosti Meopta - optika, s. r. o. a navrhnout další aktivity CSR, které by pomohly s jeho rozvojem. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část zpracovává literární rešerši týkající se tématu CSR. Praktická část je opět rozdělena na dvě části - analytickou a projektovou. Analytická část hodnotí současný stav CSR ve společnosti a analyzuje současné makroprostředí ovlivněné koronavirem. Projektová část představuje navrhované CSR aktivity.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis is to analyse current level of CSR activities in the company Meopta - optika, s. r. o. and to suggest other CSR activities which would help with its improvement. Thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. Theoretical part deals with literature research related to the topic of CSR. Practical part is also devided into two parts - analytical and project. Analytical part evaluates current level of CSR in copany and analyses current macroenvironment affected by coronavirus. Project presents suggested CSR activities.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se tématu společenské odpovědnosti firem.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav CSR aktivit ve společnosti Meopta - Optika.
Navrhněte projekt rozvoje společenské odpovědnosti ve společnosti Meopta - Optika.
Vyhodnoťte očekávané přínosy a definujte rizika s projektem spojená.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se tématu společenské odpovědnosti firem.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav CSR aktivit ve společnosti Meopta - Optika.
Navrhněte projekt rozvoje společenské odpovědnosti ve společnosti Meopta - Optika.
Vyhodnoťte očekávané přínosy a definujte rizika s projektem spojená.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARATAŞ-ÖZKAN, Mine, Katerina NICOLOPOULOU a Mustafa ÖZBILGIN. Corporate social responsibility and human resource management: a diversity perspective. Cheltenham: Edward Elgar, 2014, 334 s. ISBN 9781848447936.
KAŠPAROVÁ, Klára a Vilém KUNZ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada, 2013, 159 s. ISBN 9788024744803.
KERPEN, Dave, Theresa BRAUN a Valerie PRITCHARD. Likeable business: why today's consumers demand more and how leaders can deliver. New York: McGraw-Hill, 2013, 220 s. ISBN 9780071800471.
SEKNIČKA, Pavel a Anna PUTNOVÁ. Etika v podnikání a hodnoty trhu. Praha: Grada, 2016, 199 s. ISBN 9788024755458.
Seznam doporučené literatury
KARATAŞ-ÖZKAN, Mine, Katerina NICOLOPOULOU a Mustafa ÖZBILGIN. Corporate social responsibility and human resource management: a diversity perspective. Cheltenham: Edward Elgar, 2014, 334 s. ISBN 9781848447936.
KAŠPAROVÁ, Klára a Vilém KUNZ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada, 2013, 159 s. ISBN 9788024744803.
KERPEN, Dave, Theresa BRAUN a Valerie PRITCHARD. Likeable business: why today's consumers demand more and how leaders can deliver. New York: McGraw-Hill, 2013, 220 s. ISBN 9780071800471.
SEKNIČKA, Pavel a Anna PUTNOVÁ. Etika v podnikání a hodnoty trhu. Praha: Grada, 2016, 199 s. ISBN 9788024755458.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Dr. Tomancová: 20b. Kdo doposud ve firmě měl nebo má nastarosti CSR? Zodpovězeno zcela.
Oponent. Dr Vydrová: 17b. SWOT analýza, byl projekt realizován? Zodpovězeno zcela.
doc. Kubík: Formální úprava práce? Co vyrábí Meopta, počet zaměstnanců? Zodpovězeno částečně.
Dr. Vydrová: Vy jste se věnovala v analýze jednomu pilíři, proč?
Dr. Kramoliš: Splatnost faktur, chybí základní pilíře?