V diplomové práci se zabývám otázky, jak zvýšit spokojenost zákazníků penzionu Dvůr pod Starýma horama. Práce je členěna do tří částí. První část je teoretická, kde jsou zahrnuty poznatky týkající se zákazníka a jeho spokojenosti, měření spokojenosti zákazníka a specifikací služeb v pohostinství. Praktická část obsahuje představení penzionu, analýzu PESTLE, Porterovu analýzu konkurenčního boje, SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Poslední částí je projekt, který je rozpracován na návrhy a doporučení na základě podkladů z analytické části. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
In the thesis I deal with the question of how to increase customer satisfaction in the pension Dvůr pod Starýma horama. The thesis is divided into three parts. The first part is theoretical, and includes customer and customer satisfaction knowledge, measurement of customer satisfaction and hospitality services specifications. The practical part contains pension introduction, PESTLE analysis, Porter's competitive analysis, SWOT analysis and a questionnaire. The last part is a project, composed of suggestions and recommendations, which are based on documents from the analytical part. The project is subjected to time, cost and risk analysis.
V diplomové práci se zabývám otázky, jak zvýšit spokojenost zákazníků penzionu Dvůr pod Starýma horama. Práce je členěna do tří částí. První část je teoretická, kde jsou zahrnuty poznatky týkající se zákazníka a jeho spokojenosti, měření spokojenosti zákazníka a specifikací služeb v pohostinství. Praktická část obsahuje představení penzionu, analýzu PESTLE, Porterovu analýzu konkurenčního boje, SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Poslední částí je projekt, který je rozpracován na návrhy a doporučení na základě podkladů z analytické části. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
In the thesis I deal with the question of how to increase customer satisfaction in the pension Dvůr pod Starýma horama. The thesis is divided into three parts. The first part is theoretical, and includes customer and customer satisfaction knowledge, measurement of customer satisfaction and hospitality services specifications. The practical part contains pension introduction, PESTLE analysis, Porter's competitive analysis, SWOT analysis and a questionnaire. The last part is a project, composed of suggestions and recommendations, which are based on documents from the analytical part. The project is subjected to time, cost and risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spokojenosti zákazníků.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zvýšení spokojenosti zákazníků.
Zhodnoťte navrhovaný projekt z hlediska nákladů, času a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spokojenosti zákazníků.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zvýšení spokojenosti zákazníků.
Zhodnoťte navrhovaný projekt z hlediska nákladů, času a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COLLINS, Denis. Business ethics: best practices for designing and managing ethical organizations. Second Edition. Los Angeles: SAGE, 2018, 568 s. ISBN 978-1-5063-8805-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
COLLINS, Denis. Business ethics: best practices for designing and managing ethical organizations. Second Edition. Los Angeles: SAGE, 2018, 568 s. ISBN 978-1-5063-8805-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Tomancová, 20b.
Mělo vedení Penzionu zájem o výsledky dotazníkové šetření mezi zákazníky? ZODPOVĚZNO ZCELA
Zajímalo se vedení o vaše návrhy? Myslíte, že v některé z oblastí dojde ke změně? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Bejtkovský, 20b.
Může diplomantka objasnit smysl příležitosti v rámci provedené SWOT analýzy penzionu Dvůr pod Starýma horama a dále správně ifentifikovat alespoň čtyři nové příležitosti? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli vybraného penzionu, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky k obhajobě:
ing. Horáková
Vymezit cílového zákazníka? Jaká je výměra případné vinice v prostorách penzionu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ