Cílem této diplomové práce je navržení projektu, který dopomůže k celkovému zlepšení marketingové komunikace společnosti Dakoni group, s. r. o. a ke zvýšení povědomí o službách této společnosti. Teoretická část klade důraz na jednotlivé online a offline nástroje komunikačního mixu a vymezuje marketingovou komunikaci jako nedílnou součást marketingového mixu služeb. Návrhy jsou formulovány na základě výsledků analýzy konkurence, SWOT analýzy, STP analýzy a také s ohledem na provedené dotazníkové šetření. V rámci offline marketingové komunikace je navrženo uspořádání charitativní události a sponzoring. S ohledem na online komunikaci, je doporučeno, zejména využití placených reklam na sociálních sítích, založení blogu a provedení analýzy klíčových slov. Uvedená doporučení jsou podmíněna rovněž přijetím pomocného zaměstnance a zúžením cílových skupin. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a project which helps with an overall improvement of marketing communications of Dakoni group, s. r. o. and with an increase of awareness about its services. The theoretical part focuses on online and offline tools of the communicational mix and define marketing communications as an important part of services marketing mix. The proposals are based on a competitive analysis, SWOT analysis, STP analysis as well as on a questionnaire. Within the scope of offline marketing communications, a beneficent event and sponsoring are suggested. In terms of online marketing communications, it is being recommended to use paid advertising on social networks, to create own blog and to implement a keyword analysis. Listed recommendations are conditioned by hiring of an employee and by target groups narrowing. The whole project is subjected to time, costs and risks analysis.
marketing communications, promotional mix, marketing of services, social networks, web page, networking
Rozsah průvodní práce
129 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je navržení projektu, který dopomůže k celkovému zlepšení marketingové komunikace společnosti Dakoni group, s. r. o. a ke zvýšení povědomí o službách této společnosti. Teoretická část klade důraz na jednotlivé online a offline nástroje komunikačního mixu a vymezuje marketingovou komunikaci jako nedílnou součást marketingového mixu služeb. Návrhy jsou formulovány na základě výsledků analýzy konkurence, SWOT analýzy, STP analýzy a také s ohledem na provedené dotazníkové šetření. V rámci offline marketingové komunikace je navrženo uspořádání charitativní události a sponzoring. S ohledem na online komunikaci, je doporučeno, zejména využití placených reklam na sociálních sítích, založení blogu a provedení analýzy klíčových slov. Uvedená doporučení jsou podmíněna rovněž přijetím pomocného zaměstnance a zúžením cílových skupin. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a project which helps with an overall improvement of marketing communications of Dakoni group, s. r. o. and with an increase of awareness about its services. The theoretical part focuses on online and offline tools of the communicational mix and define marketing communications as an important part of services marketing mix. The proposals are based on a competitive analysis, SWOT analysis, STP analysis as well as on a questionnaire. Within the scope of offline marketing communications, a beneficent event and sponsoring are suggested. In terms of online marketing communications, it is being recommended to use paid advertising on social networks, to create own blog and to implement a keyword analysis. Listed recommendations are conditioned by hiring of an employee and by target groups narrowing. The whole project is subjected to time, costs and risks analysis.
marketing communications, promotional mix, marketing of services, social networks, web page, networking
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současné úrovně marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledku analýzy vypracujte návrh zlepšení marketingové komunikace firmy.
Návrh podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současné úrovně marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledku analýzy vypracujte návrh zlepšení marketingové komunikace firmy.
Návrh podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COPLEY, Paul. Marketing communications management: analysis, planning, implementation. Second edition. London: SAGE Publications, 2014, 464 s. ISBN 978-0-85702-786-3.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184 s. ISBN 978-1-119-34120-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
COPLEY, Paul. Marketing communications management: analysis, planning, implementation. Second edition. London: SAGE Publications, 2014, 464 s. ISBN 978-0-85702-786-3.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184 s. ISBN 978-1-119-34120-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
25b.
Oponent práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
25b.
Otázky vedoucího práce:
Které z Vámi navrhovaných řešení považujete za klíčové a proč? Zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
Jaký je rozdíl mezi primárním a sekundárním cílem DP (s. 8), když rozšíření povědomí o značce patří rovněž do marketingové komunikace? Zodpovězeno zcela
Co se myslí šířkou a hloubkou sortimentu (Tab. 3 - 6)? Zodpovězeno zcela
Jak byly sestavovány tyto tabulky a jaký je jejich význam? Pracovalo se s nimi v další části analýzy nebo projektu? Zodpovězeno zcela
Další otázky:
doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D., Kdo je cílový segment v B2B a B2C trhu? Zodpovězeno zcela
doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D., Vynechala jste záměrně některé typy analýzy nebo jste zvolila něco specifičtějšího pro účely Vaší práce? Zodpovězeno zcela
Doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D., Co ve Vašem případě považují klienti za kvalitní službu? Zodpovězeno zcela