Diplomová práce je zaměřena na projekt komunikace se zákazníky v retailové organizaci. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a druhá praktická. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti marketingové komunikace. Poznatky z teoretické části slouží jako východiska pro praktickou část. Cílem praktické části je představení retailové společnosti, zjištění současného stavu marketingové komunikace a tvorba vybraných marketingových strategických analýz. Projektová část je zpracována na základě výsledků, které obsahuje návrhy pro komunikaci se zákazníky vybraných segmentačních skupin. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the project of communication with customers in a retail organization. The whole work is divided into two parts the first of which is theoretical and the second one is practical. In the theoretical part there is a literature research in the field of marketing communication. The knowledge from the theoretical part serves as a well grounded basis for the practical part. The aim of the practical part is to introduce the retail company and find out the present state of marketing communication and create selected marketing strategic analyzes. The project part is based on the results which contain proposals for communication with customers of desired segmentation groups. The project is subject to time, expenses and risk analysis.
Marketing communication, customer, online marketing, communication scenarios, retail company, marketing communication tools.
Rozsah průvodní práce
81 s. (103 529)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na projekt komunikace se zákazníky v retailové organizaci. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a druhá praktická. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti marketingové komunikace. Poznatky z teoretické části slouží jako východiska pro praktickou část. Cílem praktické části je představení retailové společnosti, zjištění současného stavu marketingové komunikace a tvorba vybraných marketingových strategických analýz. Projektová část je zpracována na základě výsledků, které obsahuje návrhy pro komunikaci se zákazníky vybraných segmentačních skupin. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the project of communication with customers in a retail organization. The whole work is divided into two parts the first of which is theoretical and the second one is practical. In the theoretical part there is a literature research in the field of marketing communication. The knowledge from the theoretical part serves as a well grounded basis for the practical part. The aim of the practical part is to introduce the retail company and find out the present state of marketing communication and create selected marketing strategic analyzes. The project part is based on the results which contain proposals for communication with customers of desired segmentation groups. The project is subject to time, expenses and risk analysis.
Marketing communication, customer, online marketing, communication scenarios, retail company, marketing communication tools.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke komunikaci se zákazníkem.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň komunikace se zákazníky v retailové společnosti.
Na základě analýz navrhněte projekt komunikace se zákazníky v retailové společnosti.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke komunikaci se zákazníkem.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň komunikace se zákazníky v retailové společnosti.
Na základě analýz navrhněte projekt komunikace se zákazníky v retailové společnosti.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
FORET, Miroslav.Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KITCHEN, Tim a Tashmeem MIRZA. Profitable social media marketing: how to grow your business using Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn and more. Scots Valley: CreateSpace, 2013, 216 s. ISBN 978-1492819936.
OUDOVÁ, Alena. Logistika: základy logistiky. 1. vyd. Kralice na Hané: Computer Media, 2013, 104 s. ISBN 978-80-7402-149-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-2649-2.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
FORET, Miroslav.Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KITCHEN, Tim a Tashmeem MIRZA. Profitable social media marketing: how to grow your business using Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn and more. Scots Valley: CreateSpace, 2013, 216 s. ISBN 978-1492819936.
OUDOVÁ, Alena. Logistika: základy logistiky. 1. vyd. Kralice na Hané: Computer Media, 2013, 104 s. ISBN 978-80-7402-149-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-2649-2.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 20 b.
Oponent práce: Ing. Jana Matošková, Ph.D., 13 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Jaká byla reakce na navržené komunikační scénaře ze strany vedení firmy? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Nebylo by vhodnější, aby body na věrnostní kartě platily dva roky (tedy nikoli, aby věrnostní karta platila dva roky)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Jaké jsou aktuální trendy v oblasti komunikace se zákazníky? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Vysvětlete přínos zařazení kapitoly 6 (Analýzy prostředí) pro návrh projektu (kapitolu 8 či 9). ZODPOVĚZENO ZCELA
3) Co rozumíte pod činností označenou jako "vyřízení základních formalit"? (tabulka 10, s. 70) ZODPOVĚZENO ZCELA
4) Kolik nových pracovníků chcete přijmout? Proč? A skutečně je dokážete za 10 dní zajistit? (reakce na tabulku 10, s. 70) ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
5) Představte si, že jednáte s vrcholovým managementem analyzované firmy. Jaké argumenty byste použila pro jejich přesvědčení, že se jim projekt za 2,3 mil. Kč (viz kap. 9.2) vyplatí? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., Nenapadlo vás udělat průzkum mezi lidmi, aby jste se zeptala na základní náležitosti (znají/neznají, nakupují/nenakupují apod.)? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc., Jakou metodu by jste mohla použít ke zpracování teoretické části? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ