Cílem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikace pro společnost Alaris Czech Republic s.r.o. Práce se opírá o teoretické výstupy, které byly zjištěny na základě studia příslušné literatury, provedenou analýzou zkoumané společnosti, analýzou jejich konkurence a SWOT analýzou, které sloužily jako podklad pro zpracování projektové části. Projektová část obsahuje několik návrhů, kdy výsledný návrh je rozpracován do úrovně projektu, čímž je umístění bioklimatické pergoly Placeo na rodinný festival Holešovská Regata. Následně je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is an elaboration of marketing communications suitable for company Alaris Czech Republic s.r.o. The thesis is based on a theoretical output which was obtained by studying relevant literature, by analysis of the company, by analysis of its competition and SWOT analysis of Alaris Czech Republic s.r.o. These data serves as a basement for project part examinantion of this paper.
Project part contains several proposals. The main proposal is elaborated into the project, concretely an emplacement of bioclimatic pergola Placeo on the family festival named Holešovská Regata. The project contains also cost analysis, time analysis and risk analysis.
Cílem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikace pro společnost Alaris Czech Republic s.r.o. Práce se opírá o teoretické výstupy, které byly zjištěny na základě studia příslušné literatury, provedenou analýzou zkoumané společnosti, analýzou jejich konkurence a SWOT analýzou, které sloužily jako podklad pro zpracování projektové části. Projektová část obsahuje několik návrhů, kdy výsledný návrh je rozpracován do úrovně projektu, čímž je umístění bioklimatické pergoly Placeo na rodinný festival Holešovská Regata. Následně je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is an elaboration of marketing communications suitable for company Alaris Czech Republic s.r.o. The thesis is based on a theoretical output which was obtained by studying relevant literature, by analysis of the company, by analysis of its competition and SWOT analysis of Alaris Czech Republic s.r.o. These data serves as a basement for project part examinantion of this paper.
Project part contains several proposals. The main proposal is elaborated into the project, concretely an emplacement of bioclimatic pergola Placeo on the family festival named Holešovská Regata. The project contains also cost analysis, time analysis and risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.
Vytvořte projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.
Vytvořte projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16 e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. Fifth edition. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16 e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. Fifth edition. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Tomancová, 20b.
Co bránilo společnosti v roce 2018 uspokojit poptávku, tj. vyrobit dalších 500ks pergol. ZODPOVĚZENO ZCELA
Přijala firma následně nějaká opatření. ZODPOVĚZENO ZCELA
Rozšířila své výrobní prostory apod. ZODPOVĚZENO ZCELA
Co je příčinou vysoké fluktuace ve vedení společnosti. ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent: Bejtkovský, 22b.
Jaká by byla ekonomická náročnost zbylých šesti akčních plánů, které jsou prezentovány v diplomové práci? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měl již diplomant možnost projednat svoji DP s představiteli společnosti Alaris Czech Republic s.r.o., jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doplňující otázky k DP:
Ing. Horáková
Navrhujete účastnit se na filmovém festivalu a dalších akcích, bude se stíhat všechny tyto akce. ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Říkal jste, že jsou problémy jsou s fluktuací, je to vaše zadání nebo to je to potřeba firmy. ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ