Předmětem diplomové práce je projektový návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. Diplomová práce obsahuje tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretickém základu jsou vysvětleny základní pojmy a obecné poznatky vztahující se k on-line marketingu a jednotlivým nástrojům marketingovému mixu. Analytická část se zaměřuje na společnost 4CITY, její činnost, produkty a stávající využití nástrojů on-line marketingu. V rámci analytické části byla provedena situační analýza podniku s formulací obchodní strategie ukazující kroky, které povedou k dosažení cíle diplomové práce. V poslední projektové části byly zvoleny on-line marketingové nástroje CRM v cloudu a návrh reklamní kampaně prostřednictvím klientského briefu. V závěru diplomové práce byl projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is a project to use online marketing to streamline the sale of the company 4CITY s.r.o. The thesis contains three parts: theoretical, analytical and project. The basic concepts, definitions and general knowledge, related to online marketing and individual tools to the marketing mix, are explained in the theoretical basis. The analytical part focuses on 4CITY, its activities, products and current use of online marketing tools. Within the analytical part was done the situational analysis of the company with the formulation of business strategy showing the steps that will be taken to achieve the goal of the thesis. In the last project part were chosen on-line marketing tools of cloud CRM and proposal of advertising campaign through client brief. At the end of the thesis, the project was subjected to cost and risk analysis.
streamline, online marketing, system of cloud CRM, advertising campaign, opportunity, sale, tool, marketing mix 8P, SWOT analysis, marketing strategy, client brief.
Rozsah průvodní práce
93
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce je projektový návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. Diplomová práce obsahuje tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretickém základu jsou vysvětleny základní pojmy a obecné poznatky vztahující se k on-line marketingu a jednotlivým nástrojům marketingovému mixu. Analytická část se zaměřuje na společnost 4CITY, její činnost, produkty a stávající využití nástrojů on-line marketingu. V rámci analytické části byla provedena situační analýza podniku s formulací obchodní strategie ukazující kroky, které povedou k dosažení cíle diplomové práce. V poslední projektové části byly zvoleny on-line marketingové nástroje CRM v cloudu a návrh reklamní kampaně prostřednictvím klientského briefu. V závěru diplomové práce byl projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is a project to use online marketing to streamline the sale of the company 4CITY s.r.o. The thesis contains three parts: theoretical, analytical and project. The basic concepts, definitions and general knowledge, related to online marketing and individual tools to the marketing mix, are explained in the theoretical basis. The analytical part focuses on 4CITY, its activities, products and current use of online marketing tools. Within the analytical part was done the situational analysis of the company with the formulation of business strategy showing the steps that will be taken to achieve the goal of the thesis. In the last project part were chosen on-line marketing tools of cloud CRM and proposal of advertising campaign through client brief. At the end of the thesis, the project was subjected to cost and risk analysis.
streamline, online marketing, system of cloud CRM, advertising campaign, opportunity, sale, tool, marketing mix 8P, SWOT analysis, marketing strategy, client brief.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti on-line marketingu.
Praktická část
Analyzujte současný stav využití on-line marketingu ve společnosti 4CITY s.r.o.
Vypracujte projekt zefektivnění prodeje za využití vybraných nástrojů on-line marketingu ve společnosti 4CITY s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti on-line marketingu.
Praktická část
Analyzujte současný stav využití on-line marketingu ve společnosti 4CITY s.r.o.
Vypracujte projekt zefektivnění prodeje za využití vybraných nástrojů on-line marketingu ve společnosti 4CITY s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. Plzeň: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s.
ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip, Hermawan KORTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: Moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184 s. ISBN 978-1-119-34120-8.
NĚMEC, Robert a Pavel ŠÍMA. 100 největších chyb v digitálním marketingu a jak se jich vyvarovat. Praha: RobertNemec.com, 2017, 100 s. ISBN 978-80260-7991-0.
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. Plzeň: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s.
ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip, Hermawan KORTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: Moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184 s. ISBN 978-1-119-34120-8.
NĚMEC, Robert a Pavel ŠÍMA. 100 největších chyb v digitálním marketingu a jak se jich vyvarovat. Praha: RobertNemec.com, 2017, 100 s. ISBN 978-80260-7991-0.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. 22b.
V projektové části uvádíte rozpočet projektu 360 tis. Kč. Je to rozpočet pro firmu odpovídající a realizovatelný? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.15b.
Na str. 52 uvádíte příležitosti ve SWOT analýze, které posléze udáváte jako klíčový prvek podpory prodeje. Vysvětlete prosím jednotlivé body, které a proč jste zařadila do příležitostí. Zodpovězeno částečně.
doc. Kubíčková, Co bylo cílem diplomové práce? Zodpověděno zcela. Co je to zefektivnění prodeje? Zodpovězeno částečně. Co chápete pod pojmem zákaznický systém? Zodpovězeno zcela. Proběhl nějaký zdroj primárních dat? Zodpovězeno částečně.