Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kavárny Slávia. Teoretická část bakalářské práce zpracovává teoretické podklady z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu, které slouží jako základ pro zpracování praktické části. Praktická část analyzuje současnou marketingovou komunikaci v kavárně Slávia a dále zkoumá marketingové prostředí kavárny Slávia. Bakalářská práce také obsahuje návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace, které by mohly kavárně pomoci v oblasti marketingu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of cafe Slávia. The theoretical part describes the theoretical data of marketing communication and marketing research, which are basis for the elaborations of the practical part. The practical part analyzes the current marketing communication and examine the marketing environment of the cafe Slávia. The bachelor thesis also includes suggestions and recommendations for improvement of the marketing communication, which could help the cafe Slávia in the field of marketing.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Communication Mix, Marketing Mix, SWOT Analysis, PEST Analysis
Rozsah průvodní práce
79 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kavárny Slávia. Teoretická část bakalářské práce zpracovává teoretické podklady z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu, které slouží jako základ pro zpracování praktické části. Praktická část analyzuje současnou marketingovou komunikaci v kavárně Slávia a dále zkoumá marketingové prostředí kavárny Slávia. Bakalářská práce také obsahuje návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace, které by mohly kavárně pomoci v oblasti marketingu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of cafe Slávia. The theoretical part describes the theoretical data of marketing communication and marketing research, which are basis for the elaborations of the practical part. The practical part analyzes the current marketing communication and examine the marketing environment of the cafe Slávia. The bachelor thesis also includes suggestions and recommendations for improvement of the marketing communication, which could help the cafe Slávia in the field of marketing.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Communication Mix, Marketing Mix, SWOT Analysis, PEST Analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma marketingová komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledků marketingové analýzy navrhněte doporučení na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma marketingová komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledků marketingové analýzy navrhněte doporučení na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. et Ing. Monika Koutná. 20 bodů. Proč v návrhové části neřešíte možnost pořádání dalších akcí, když v benchmarkingu je tato oblast kavárny hodnocena malým množstvím bodů? Zodpovězeno částečně. Jakým způsobem se návštěvníci o akcích podpory prodeje? Zodpovězeno částečně. Jak hodnotíte vizuální zpracování plakátů na dosud pořádané akce? Zodpovězeno částečně. Oponent: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.22 bodů. V práci postrádám uvedení počtu zaměstnanců v kavárně Slávia. Můžete uvést konkrétní počet jejich zaměstnanců, případně brigádnáků? Zodpovězeno částečně. Co může kavárna Slávia uskutečnit proto, aby v rámci provedeného benchmarkingu na s. 51 a s. 52 dosáhla lepšího postavení mezi konkurenčními kavárnami? Zodpovězeno částečně.