Prvá časť bakalárskej práce sa venuje teórii reklamy, jej histórii a vývoji vo svete a u nás. Po teoretickej časti nasleduje praktická časť práce, v rámci ktorej boli vykonané individuálne rozhovory so 16 participantmi, ktorí reprezentujú cieľovú skupinu troch módnych časopisov použitých vo výskume.
Anotace v angličtině
First part of the thesis is dedicated is theory of advertising, its history and development worldwide and local scale. The theoretical part of the thesis is followed by the practical part, in which individual interviews have been conducted with 16 participants who represent the target group of the three fashion magazines used in the research.
Klíčová slova
reklama, história reklamy, história módnych časopisov, módne časopisy, časopisy pre ženy
Klíčová slova v angličtině
advertising, history of advertising, history of fashion magazines, fashion magazines, magazines for women
Rozsah průvodní práce
58
Jazyk
SK
Anotace
Prvá časť bakalárskej práce sa venuje teórii reklamy, jej histórii a vývoji vo svete a u nás. Po teoretickej časti nasleduje praktická časť práce, v rámci ktorej boli vykonané individuálne rozhovory so 16 participantmi, ktorí reprezentujú cieľovú skupinu troch módnych časopisov použitých vo výskume.
Anotace v angličtině
First part of the thesis is dedicated is theory of advertising, its history and development worldwide and local scale. The theoretical part of the thesis is followed by the practical part, in which individual interviews have been conducted with 16 participants who represent the target group of the three fashion magazines used in the research.
Klíčová slova
reklama, história reklamy, história módnych časopisov, módne časopisy, časopisy pre ženy
Klíčová slova v angličtině
advertising, history of advertising, history of fashion magazines, fashion magazines, magazines for women
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury a zpracujte teoretická východiska k tématu tisková reklama, její historie a principy tvorby.
2. Vymezte základní pojmy a definujte cíl a metodu práce.
3. Proveďte kvalitativní průzkum vztahující se k problematice zapamatovatelnosti tiskové reklamy.
4. Vyvoďte závěry z průzkumu a navrhněte, jak by se dala tisková reklama zefektivnit.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury a zpracujte teoretická východiska k tématu tisková reklama, její historie a principy tvorby.
2. Vymezte základní pojmy a definujte cíl a metodu práce.
3. Proveďte kvalitativní průzkum vztahující se k problematice zapamatovatelnosti tiskové reklamy.
4. Vyvoďte závěry z průzkumu a navrhněte, jak by se dala tisková reklama zefektivnit.
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. ISBN 978-80-87500-94-1
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248
HORŇÁK, Pavel. Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBuM, 2014, 293 s. ISBN 978-80-87500-49-1
YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Co., 2018, 288 s. ISBN 978-80-256-2159-2
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. ISBN 978-80-87500-94-1
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248
HORŇÁK, Pavel. Kreativita v reklamě. Zlín: VeRBuM, 2014, 293 s. ISBN 978-80-87500-49-1
YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Co., 2018, 288 s. ISBN 978-80-256-2159-2
Přílohy volně vložené
Jeden krát CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku u Státních závěrečných zkoušek:
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Jaké postupy mohou inzerenti využít pro měření efektivity kampaní?
Jaká kreativní řešení podle vás zvyšují zapamatovatelnost kampaní?
Jaké možnosti dalšího výzkumu této problematiky byste volila v případě, že byste měla finanční prostředky a čas?
Studentka připraveně zodpověděla položené dotazy.