Tato bakalářská práce se zabývá problematikou smyslového marketingu a využitím jeho prvků v kavárně Biograf café. Cílem práce je zjistit jak návštěvníci kavárny Biograf café reagují na změny použitých prvků smyslového marketingu. Podle výsledků tohoto výzkumu lze navrhnout vhodné využití smyslového marketingu v prostředí kavárny. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se vztahují k tématu. Praktická část obsahuje výzkum provedený formou pozorování a dotazníkového šetření, vyhodnocení jeho výsledků a zodpovězení výzkumných otázek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the issue of sensory marketing and the use of its elements in the cafe Biograf café. The aim of the thesis is to find out how visitors to the Biograf café react to changes in the elements of sensory marketing. According to the results of this research, it is possible to propose the appropriate use of sensory marketing in the café environment. The theoretical part explains the basic terms related to the topic. The practical part contains research done by observation and questionnaire evaluation of its results and answering research questions.
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou smyslového marketingu a využitím jeho prvků v kavárně Biograf café. Cílem práce je zjistit jak návštěvníci kavárny Biograf café reagují na změny použitých prvků smyslového marketingu. Podle výsledků tohoto výzkumu lze navrhnout vhodné využití smyslového marketingu v prostředí kavárny. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se vztahují k tématu. Praktická část obsahuje výzkum provedený formou pozorování a dotazníkového šetření, vyhodnocení jeho výsledků a zodpovězení výzkumných otázek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the issue of sensory marketing and the use of its elements in the cafe Biograf café. The aim of the thesis is to find out how visitors to the Biograf café react to changes in the elements of sensory marketing. According to the results of this research, it is possible to propose the appropriate use of sensory marketing in the café environment. The theoretical part explains the basic terms related to the topic. The practical part contains research done by observation and questionnaire evaluation of its results and answering research questions.
1. Proveďte literární rešerši daného tématu.
2. Vymezte pojmy a zpracujte teoretické podklady k tématu.
3. Stanovte hlavní cíl práce, formulujte výzkumné otázky a vyberte vhodné metody výzkumu.
4. Realizujte kvalitativní výzkum.
5. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši daného tématu.
2. Vymezte pojmy a zpracujte teoretické podklady k tématu.
3. Stanovte hlavní cíl práce, formulujte výzkumné otázky a vyberte vhodné metody výzkumu.
4. Realizujte kvalitativní výzkum.
5. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data.
Seznam doporučené literatury
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP - In-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. Praha: Grada, 2009, 215 s., [8] s. barev. obr. příl. Manažer. Marketing. ISBN 978-80-247-2840-7.
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada, 2018, 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5.
STICKDORN, Marc a Jakob SCHNEIDER. This is service design thinking: basics - tools - cases. Paperback edition. Amsterdam: BIS Publishers, [2011], 373 s. ISBN 978-90-6369-279-7.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014, 289 s. Expert. ISBN 978-80-247-4843-6.
Seznam doporučené literatury
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP - In-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. Praha: Grada, 2009, 215 s., [8] s. barev. obr. příl. Manažer. Marketing. ISBN 978-80-247-2840-7.
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada, 2018, 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5.
STICKDORN, Marc a Jakob SCHNEIDER. This is service design thinking: basics - tools - cases. Paperback edition. Amsterdam: BIS Publishers, [2011], 373 s. ISBN 978-90-6369-279-7.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014, 289 s. Expert. ISBN 978-80-247-4843-6.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
V práci popisujete rozdíly ve vnímání smyslového marketingu různými věkovými skupinami zákazníků. Dala by se využitím smyslového marketingu ovlivnit cílová skupina kavárny?
Jak byste využila prvků smyslového marketingu, abyste přilákala cílovou skupinu rodiče s dětmi, na něž Vámi zkoumaná kavárna cílí?
Dal by se Vámi použitými výzkumnými metodami vytvořit konkrétní playlist na míru dané kavárny?
Studentka připraveně reagovala na všechny položené dotazy.