Diplomová práce se věnuje tématu online komunikace značky ABC. První část obsahuje teoretická východiska pro toto téma. Blíže se věnuje pojmům, jako jsou: marketingové komunikace, brandbuilding, online komunikace, nástroje online komunikace, charakteristika B2B trhu a metodika. Praktická část zahrnuje výzkumy, které k tématu byly uskutečněny, odpovídá na výzkumné otázky. V poslední, projektové části, je věnován prostor pro vlastní projekt online komunikace pro značku ABC. Celá část čerpá z teoretických východisek a výsledků výzkumů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is about online communication of ABC brand. The first part is theoretical part for this theme. It specificated to concept as marketing communication, brandbuilding, online communication, tools of online communication, charakteristic of B2B market and about methodic of research. Practical part include research, which was created, asks to the research questions. Whole part will take information from theoretical part and from results of researchs.
Klíčová slova
Online komunikace, digitální komunikace, online marketing, digitální marketing, marketing, sociální sítě, internet, budování značky, B2B, marketingová komunikace, webová prezentace, komunikace se zákazníky, kvalitativní výzkum a kvantitativní výzkum.
Klíčová slova v angličtině
Online communication, digital communication, online marketing, digital marketing, marketing, social networks, internet, brandbuilding, B2B, marketing communication, web prezentation, customer service, quantity research, quality research
Rozsah průvodní práce
85
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje tématu online komunikace značky ABC. První část obsahuje teoretická východiska pro toto téma. Blíže se věnuje pojmům, jako jsou: marketingové komunikace, brandbuilding, online komunikace, nástroje online komunikace, charakteristika B2B trhu a metodika. Praktická část zahrnuje výzkumy, které k tématu byly uskutečněny, odpovídá na výzkumné otázky. V poslední, projektové části, je věnován prostor pro vlastní projekt online komunikace pro značku ABC. Celá část čerpá z teoretických východisek a výsledků výzkumů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is about online communication of ABC brand. The first part is theoretical part for this theme. It specificated to concept as marketing communication, brandbuilding, online communication, tools of online communication, charakteristic of B2B market and about methodic of research. Practical part include research, which was created, asks to the research questions. Whole part will take information from theoretical part and from results of researchs.
Klíčová slova
Online komunikace, digitální komunikace, online marketing, digitální marketing, marketing, sociální sítě, internet, budování značky, B2B, marketingová komunikace, webová prezentace, komunikace se zákazníky, kvalitativní výzkum a kvantitativní výzkum.
Klíčová slova v angličtině
Online communication, digital communication, online marketing, digital marketing, marketing, social networks, internet, brandbuilding, B2B, marketing communication, web prezentation, customer service, quantity research, quality research
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury a dalších zdrojů pojednávajících o tématu online komunikace, marketingu, B2B trhu a následně zpracujte teoretický základ diplomové práce.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Pomocí kvalitativního výzkumu zjistěte názory na značku od zaměstnanců společnosti. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistěte názor zákazníků společnosti.
4. Analyzujte a interpretujte zjištěné údaje, zodpovězte výzkumné otázky a vytvořte doporučení na změny.
5. Na základě výsledků výzkumu zpracujte projektovou část.
6. Zhodnoťte přínos práce a formulujte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury a dalších zdrojů pojednávajících o tématu online komunikace, marketingu, B2B trhu a následně zpracujte teoretický základ diplomové práce.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Pomocí kvalitativního výzkumu zjistěte názory na značku od zaměstnanců společnosti. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistěte názor zákazníků společnosti.
4. Analyzujte a interpretujte zjištěné údaje, zodpovězte výzkumné otázky a vytvořte doporučení na změny.
5. Na základě výsledků výzkumu zpracujte projektovou část.
6. Zhodnoťte přínos práce a formulujte závěry.
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, c2011, xxxi, 567 s. Serious skills. ISBN 978-0-470-63374-8.
BARNETT, David N. Brand protection in the online world: a comprehensive guide. London: Kogan Page, 2017, 268 s. ISBN 978-0-7494-7869-8.
BRENNAN, Ross, Louise CANNING a Raymond MCDOWELL. Business-to-business marketing. 3rd ed. Los Angeles: SAGE, 2014, ISBN 978-1-4462-7372-2.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. Sixth edition. Harlow: Pearson, 2016, xxvii, 702. ISBN 978-1-292-07761-1.
JOHNSON, Michael. Branding: in five and a half steps. London: Thames & Hudson, 2016. ISBN 978-0-500-51896-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, ISBN 978-80-247-4150-5.
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, c2011, xxxi, 567 s. Serious skills. ISBN 978-0-470-63374-8.
BARNETT, David N. Brand protection in the online world: a comprehensive guide. London: Kogan Page, 2017, 268 s. ISBN 978-0-7494-7869-8.
BRENNAN, Ross, Louise CANNING a Raymond MCDOWELL. Business-to-business marketing. 3rd ed. Los Angeles: SAGE, 2014, ISBN 978-1-4462-7372-2.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. Sixth edition. Harlow: Pearson, 2016, xxvii, 702. ISBN 978-1-292-07761-1.
JOHNSON, Michael. Branding: in five and a half steps. London: Thames & Hudson, 2016. ISBN 978-0-500-51896-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, ISBN 978-80-247-4150-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Prosím, uveďte nějaké konkrétní případy, jak firmy zaměřené výhradně na B2B či B2G segment komunikují online, zejména pak, jak využívají sociální sítě (jaký je charakter příspěvků, kolik mají fanoušků/followerů, co je cílem jejich komunikace). Jaká jsou specifika této komunikace?