Práce se věnuje malé geodetické firmě, která vyslovila přání o pomoc s propagací za účelem vykrytí slabších měsíců během roku. Cílem práce je analyzovat současnou situaci a stav fir-my, a kam chce firma do budoucna směřovat. Sekundární analýzou definovat cílové segmen-ty a jejich významnost z pohledu společnosti. Poté se práce zaměří na analýzu vybrané dopo-sud používané komunikace a vyhodnotí, v které nadále pokračovat, jak ji případně vylepšit či přidat nové komunikační nástroje.
Nová navržená komunikační strategie by měla pomoci vykrýt rozdíly v sezónnosti tohoto odvětví, kdy jsou všeobecně zimní měsíce slabší. Právě v tu dobu je potřeba, aby bylo PK Geo, s.r.o. první volbou mezi konkurencí.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is dedicated to small land surveying company. Company PK Geo asked for help with their marketing communication. Due to diversity of demand during the year. The aim of the thesis is to analyse the current situation, conditions and the direction of future intentions of the company. The target audiences and their importance will be defined by secondary analysis. In addition to that, thesis will focus on currently used communication and evaluate which one is the most important and effective.
The last project part pays attention to suggestion of the new communication strategy based on previous research. This communication strategy should help to strengthen winter months which are generally weaker. Especially during this season is important for PK Geo to be the number one for the customers.
Klíčová slova
Geodézie, Marketing služeb, Malé firmy, Strategický marketing, Komunikační strategie
Klíčová slova v angličtině
Land Surveying, Services Marketing, Small Companies, Strategic Marketing, Communication Strategy
Rozsah průvodní práce
110 s. (179 905 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se věnuje malé geodetické firmě, která vyslovila přání o pomoc s propagací za účelem vykrytí slabších měsíců během roku. Cílem práce je analyzovat současnou situaci a stav fir-my, a kam chce firma do budoucna směřovat. Sekundární analýzou definovat cílové segmen-ty a jejich významnost z pohledu společnosti. Poté se práce zaměří na analýzu vybrané dopo-sud používané komunikace a vyhodnotí, v které nadále pokračovat, jak ji případně vylepšit či přidat nové komunikační nástroje.
Nová navržená komunikační strategie by měla pomoci vykrýt rozdíly v sezónnosti tohoto odvětví, kdy jsou všeobecně zimní měsíce slabší. Právě v tu dobu je potřeba, aby bylo PK Geo, s.r.o. první volbou mezi konkurencí.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is dedicated to small land surveying company. Company PK Geo asked for help with their marketing communication. Due to diversity of demand during the year. The aim of the thesis is to analyse the current situation, conditions and the direction of future intentions of the company. The target audiences and their importance will be defined by secondary analysis. In addition to that, thesis will focus on currently used communication and evaluate which one is the most important and effective.
The last project part pays attention to suggestion of the new communication strategy based on previous research. This communication strategy should help to strengthen winter months which are generally weaker. Especially during this season is important for PK Geo to be the number one for the customers.
Klíčová slova
Geodézie, Marketing služeb, Malé firmy, Strategický marketing, Komunikační strategie
Klíčová slova v angličtině
Land Surveying, Services Marketing, Small Companies, Strategic Marketing, Communication Strategy
Zásady pro vypracování
1. Zdůvodněte výběr tématu diplomové práce, proveďte rešerši dostupných zdrojů a zpracujte téma v teoretické rovině.
2. Stanovte cíl práce, metodiku postupu a formulujte výzkumné otázky.
3. Představte společnost PK Geo, s.r.o. a charakterizujte odvětví geodetických služeb.
4. Proveďte primární a sekundární analýzy dat potřebné k zjištění současného stavu marketingové komunikace a jejich nedostatků.
5. Zodpovězte položené výzkumné otázky, zhodnoťte splnění cíle výzkumu práce a jeho přínos.
6. Ze závěrů analýz zpracujte v projektové části návrh komunikační strategie pro společnost PK Geo, s.r.o. včetně timingu, rozpočtu a personální náročnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zdůvodněte výběr tématu diplomové práce, proveďte rešerši dostupných zdrojů a zpracujte téma v teoretické rovině.
2. Stanovte cíl práce, metodiku postupu a formulujte výzkumné otázky.
3. Představte společnost PK Geo, s.r.o. a charakterizujte odvětví geodetických služeb.
4. Proveďte primární a sekundární analýzy dat potřebné k zjištění současného stavu marketingové komunikace a jejich nedostatků.
5. Zodpovězte položené výzkumné otázky, zhodnoťte splnění cíle výzkumu práce a jeho přínos.
6. Ze závěrů analýz zpracujte v projektové části návrh komunikační strategie pro společnost PK Geo, s.r.o. včetně timingu, rozpočtu a personální náročnosti.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. Vysokoškolská učebnice. ISBN 978-80-87472-25-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
LESÁKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Bratislava: Sprint 2, 2014, 350 s. Economics. ISBN 978-80-89710-07-2.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
PLESKAČ, Jiří a Leoš SOUKUP. Marketing ve stavebnictví. Praha: Grada, 2001, 224 s. Manažer. ISBN 80-247-0052-2.
STAŇKOVÁ, Anna. Podnikáme úspěšně s malou firmou. V Praze: C.H. Beck, 2007, xiv, 199 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7179-926-9.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017, 261 s. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. Vysokoškolská učebnice. ISBN 978-80-87472-25-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
LESÁKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Bratislava: Sprint 2, 2014, 350 s. Economics. ISBN 978-80-89710-07-2.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
PLESKAČ, Jiří a Leoš SOUKUP. Marketing ve stavebnictví. Praha: Grada, 2001, 224 s. Manažer. ISBN 80-247-0052-2.
STAŇKOVÁ, Anna. Podnikáme úspěšně s malou firmou. V Praze: C.H. Beck, 2007, xiv, 199 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7179-926-9.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017, 261 s. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1) Myslíte si, že by vzhledem k cílové skupině firmy PK Geo, s.r.o. bylo vhodné s B2B zákazníky zavést ?vztahový marketing?? Vaše stanovisko prosím zdůvodněte.
2) Kde je dle Vašeho názoru v B2C komunikace společnosti PK Geo, s.r.o. nejslabší místo?
3) Má dle Vašeho názoru smysl vzhledem k situaci na trhu posilovat ?brand? společnosti PK Geo, s.r.o.? Kde byte případně začala, jaké byste stanovila cíle a jak byste je vyhodnocovala?
Studentka měla odpovědi na otázky k obhajobě připraveny.