Tématem diplomové práce je analýza a návrh SEO strategie pro e-shop s žonglérským vybavením vyráběným v České Republice pro americký trh. Cílem práce je návrh a částečná realizace řešení optimalizace na základě provedených analýz. Veškeré výzkumné práce byly realizovány pomocí profesionálního balíku SEO služeb s názvem SEO Power Suite. Teoretická část práce obsahovala rešerši odborné literatury se zaměřením na aktuální poznatky z oboru. Praktická část obsahuje veškeré analýzy, které jsou zapotřebí ke kompletnímu zhodnocení kvality SEO v rámci daného e-shopu. Projektová část se věnuje návrhu a realizaci změn vzešlých z praktické části práce v kombinaci s novými poznatky vzešlé z teoretické části práce.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma thesis is the SEO strategy for the juggling equipment e-shop, where all products are made in the Czech Republic. The strategy is focused on the US market. The main goal is to prepare the SEO plan and realization of this strategy based on the deep analysis. All analysis was made by the SEO Power Suite package. The theoretical part deals with the search of specialized sources in focus to modern SEO information. The practical part contains all the necessary analysis for the best strategy background. The last part - the project part contains really important SEO marketing steps which are a combination of the theoretical and practical part of this document.
Klíčová slova
Search engine optimization, SEO, strategie, marketing, SEO optimalizace, optimalizace pro vyhledávače
Klíčová slova v angličtině
Search engine optimization, SEO, marketing strategy, SEO optimization, engine optimization
Rozsah průvodní práce
121 s. (124 683 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je analýza a návrh SEO strategie pro e-shop s žonglérským vybavením vyráběným v České Republice pro americký trh. Cílem práce je návrh a částečná realizace řešení optimalizace na základě provedených analýz. Veškeré výzkumné práce byly realizovány pomocí profesionálního balíku SEO služeb s názvem SEO Power Suite. Teoretická část práce obsahovala rešerši odborné literatury se zaměřením na aktuální poznatky z oboru. Praktická část obsahuje veškeré analýzy, které jsou zapotřebí ke kompletnímu zhodnocení kvality SEO v rámci daného e-shopu. Projektová část se věnuje návrhu a realizaci změn vzešlých z praktické části práce v kombinaci s novými poznatky vzešlé z teoretické části práce.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma thesis is the SEO strategy for the juggling equipment e-shop, where all products are made in the Czech Republic. The strategy is focused on the US market. The main goal is to prepare the SEO plan and realization of this strategy based on the deep analysis. All analysis was made by the SEO Power Suite package. The theoretical part deals with the search of specialized sources in focus to modern SEO information. The practical part contains all the necessary analysis for the best strategy background. The last part - the project part contains really important SEO marketing steps which are a combination of the theoretical and practical part of this document.
Klíčová slova
Search engine optimization, SEO, strategie, marketing, SEO optimalizace, optimalizace pro vyhledávače
Klíčová slova v angličtině
Search engine optimization, SEO, marketing strategy, SEO optimization, engine optimization
Zásady pro vypracování
1. Zdůvodněte výběr tématu diplomové práce, proveďte rešerši dostupných zdrojů a zpracujte téma v teoretické rovině.
2. Stanovte cíl práce, metodiku postupu a formulujte výzkumné otázky.
3. Realizujte analýzu SEO aktivit e-shopu www.j-sliding.com za období 2017 a 2018 a analýzu konkurenčních e-shopů.
4. S využití výsledků analýz navrhněte projekt na optimalizaci webových stránek e-shopu.
5. Reagujte na výzkumné otázky a zhodnoťte splnění cíle diplomové práce.
Zásady pro vypracování
1. Zdůvodněte výběr tématu diplomové práce, proveďte rešerši dostupných zdrojů a zpracujte téma v teoretické rovině.
2. Stanovte cíl práce, metodiku postupu a formulujte výzkumné otázky.
3. Realizujte analýzu SEO aktivit e-shopu www.j-sliding.com za období 2017 a 2018 a analýzu konkurenčních e-shopů.
4. S využití výsledků analýz navrhněte projekt na optimalizaci webových stránek e-shopu.
5. Reagujte na výzkumné otázky a zhodnoťte splnění cíle diplomové práce.
Seznam doporučené literatury
ENGE, Eric, Stephan M. SPENCER a Jessie STRICCHIOLA. The art of SEO: mastering search engine optimization. Third edition. Sebastopol, CA: O'REILLY, 2015. ISBN 978-1-491-94896-5.
PROCHÁZKA, David. SEO: cesta k propagaci vlastního webu. Praha: Grada, 2012. Průvodce (Grada). ISBN 978-80-247-4222-9.
DOVER, Danny a Erik DAFFORN. Search engine optimization secrets: do what you never thought possible with SEO. Indianapolis, IN: Wiley, 2011. ISBN 978-0-470-55418-0.
DOMES, Martin. SEO: jednoduše. Brno: Computer Press, 2011. Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 978-80-251-3456-6.
KUBÍČEK, Michal a Jan LINHART. 333 tipů a triků pro SEO: [sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače]. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2468-0.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-802-5121-955.
Seznam doporučené literatury
ENGE, Eric, Stephan M. SPENCER a Jessie STRICCHIOLA. The art of SEO: mastering search engine optimization. Third edition. Sebastopol, CA: O'REILLY, 2015. ISBN 978-1-491-94896-5.
PROCHÁZKA, David. SEO: cesta k propagaci vlastního webu. Praha: Grada, 2012. Průvodce (Grada). ISBN 978-80-247-4222-9.
DOVER, Danny a Erik DAFFORN. Search engine optimization secrets: do what you never thought possible with SEO. Indianapolis, IN: Wiley, 2011. ISBN 978-0-470-55418-0.
DOMES, Martin. SEO: jednoduše. Brno: Computer Press, 2011. Naučte se za víkend (Computer Press). ISBN 978-80-251-3456-6.
KUBÍČEK, Michal a Jan LINHART. 333 tipů a triků pro SEO: [sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače]. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2468-0.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-802-5121-955.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Identifikujte aktuálne zdroje domácej, českej proveniencie, orientované na skúmanú problematiku.
Zvažujte možnosti využitia externého SEO auditu.
Aké sú podiely nákupov vo vzťahu k typu zariadenia? Vyjadrite sa k responzivite
Student připraveně odpověděl na položené dotazy.