Diplomová práce se zabývá organizací účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Jejím hlavním cílem je zlepšení organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části je vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je analýza současného stavu organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Získané výsledky z analýz slouží jako východisko pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Navržený projekt je dále podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The Master's thesis deals with the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. Its main goal is to improve the organization of participation in the fair at Holík International s.r.o. The work is composed of theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to develop a literature search focused primarily on the field of marketing communication and the creation of theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part is the analysis of the current state of the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. The obtained results from the analyses serves as a starting point for the creation of a project leading to the improvement of the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. The proposed project is further subjected to time, risk and cost analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, veletrh, B2B marketing, mezinárodní marketing, B2B trhy
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Fair, B2B Marketing, International Marketing, B2B Markets
Rozsah průvodní práce
87 s. (131 999 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá organizací účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Jejím hlavním cílem je zlepšení organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části je vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je analýza současného stavu organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Získané výsledky z analýz slouží jako východisko pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení organizace účasti na veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o. Navržený projekt je dále podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The Master's thesis deals with the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. Its main goal is to improve the organization of participation in the fair at Holík International s.r.o. The work is composed of theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to develop a literature search focused primarily on the field of marketing communication and the creation of theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part is the analysis of the current state of the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. The obtained results from the analyses serves as a starting point for the creation of a project leading to the improvement of the organization of participation in the fair in the company Holík International s.r.o. The proposed project is further subjected to time, risk and cost analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, veletrh, B2B marketing, mezinárodní marketing, B2B trhy
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Fair, B2B Marketing, International Marketing, B2B Markets
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši k problematice marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav organizace veletrhů ve vybrané společnosti.
Na základě analýzy vytvořte projekt na zlepšení organizace veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o.
Proveďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši k problematice marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav organizace veletrhů ve vybrané společnosti.
Na základě analýzy vytvořte projekt na zlepšení organizace veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o.
Proveďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EAGLE, Lynne. Marketing communications. 1st Edition. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, 427 s. ISBN 9780415507714.
DOLEŽAL, Jan. Projektový management: komplexně, prakticky a podle světových standardů. 1. vyd. Praha: Grada, 2016, 418 s. ISBN 9788024756202.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 9788024757698.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd Edition. Hoboken, New Jersey: Wiley, 2012, 300 s. ISBN 9780470891070.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přeprac. vyd. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 9788027107872.
Seznam doporučené literatury
EAGLE, Lynne. Marketing communications. 1st Edition. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, 427 s. ISBN 9780415507714.
DOLEŽAL, Jan. Projektový management: komplexně, prakticky a podle světových standardů. 1. vyd. Praha: Grada, 2016, 418 s. ISBN 9788024756202.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 9788024757698.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd Edition. Hoboken, New Jersey: Wiley, 2012, 300 s. ISBN 9780470891070.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přeprac. vyd. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 9788027107872.
Přílohy volně vložené
NE
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Tomancová, PhD., 23b.
Otázky: Ovlivnil nouzový stav způsobený koronavirem situaci v podniku (výroba/export)? ZODPOVĚZENO.
Oponent DP: Barešová, PhD. , 20b.
Otázky: Jaký další metody projektového řízení pro zefektivnění organizace účasti společnosti na veletrhu využije firma? ZODPOVĚZENO.
Vysvětlete SWOT analýzu, kterou máte v práci. ZODPOVĚZENO.
Další otázky:
doc. Březinová
Kvantitativní hodnocení na veletrzích? ZODPOVĚZENO