Diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o oblasti služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích získaná literární rešerší. V praktické části je zpracována analýza vybraných potenciálních konkurentů a jejich aktivit na sociálních sítích. Důležitou částí je dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potenciálních jedinečných prodejních argumentů využitelných pro komunikaci na sociálních sítích. Tyto části práce posloužily jako východiska pro projektovou část diplomové práce. Jejím cílem bylo zpracovat využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Jde o ideový projekt, který pracuje s fiktivní firmou - barbershopem Barberia. Navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on social media as a marketing tool in a newly establishing barber shop in Zlín. The theoretical basis in form of literary research describes the services sector as well as social media and their role in marketing communication. The practical part analyzes selected potential competitors and their social media activities. The research in a form of questionnaire aims to identify potential unique selling propositions valuable for social media communication. These findings are then processed in the thesis' project, which focuses on utilization of social media for marketing purposes in a newly establishing barber shop in Zlín. The project deals with fictional company Barberia. Finally, time, cost, and risk analyses were carried out.
Diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o oblasti služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích získaná literární rešerší. V praktické části je zpracována analýza vybraných potenciálních konkurentů a jejich aktivit na sociálních sítích. Důležitou částí je dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potenciálních jedinečných prodejních argumentů využitelných pro komunikaci na sociálních sítích. Tyto části práce posloužily jako východiska pro projektovou část diplomové práce. Jejím cílem bylo zpracovat využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Jde o ideový projekt, který pracuje s fiktivní firmou - barbershopem Barberia. Navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on social media as a marketing tool in a newly establishing barber shop in Zlín. The theoretical basis in form of literary research describes the services sector as well as social media and their role in marketing communication. The practical part analyzes selected potential competitors and their social media activities. The research in a form of questionnaire aims to identify potential unique selling propositions valuable for social media communication. These findings are then processed in the thesis' project, which focuses on utilization of social media for marketing purposes in a newly establishing barber shop in Zlín. The project deals with fictional company Barberia. Finally, time, cost, and risk analyses were carried out.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se oblastí služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích.
II. Praktická část
Analyzujte potenciální konkurenty barbershopu ve Zlíně ve a okolí a jejich aktivity na sociálních sítích.
Proveďte dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potenciálních jedinečných prodejních argumentů pro komunikaci na sociálních sítích.
Zpracujte projekt využití sociálních sítí pro nově vznikající barbershop ve Zlíně.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se oblastí služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích.
II. Praktická část
Analyzujte potenciální konkurenty barbershopu ve Zlíně ve a okolí a jejich aktivity na sociálních sítích.
Proveďte dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potenciálních jedinečných prodejních argumentů pro komunikaci na sociálních sítích.
Zpracujte projekt využití sociálních sítí pro nově vznikající barbershop ve Zlíně.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GOLDEN, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of YouTube, Facebook advertising, LinkedIn, Pinterest, Twitter and Instagram. Spojené státy americké: [Independently published], 2019, 206 s. ISBN 9781795683494.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
WILLIAMS, John. Social media: marketing strategies for rapid growth using: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest and YouTube. Spojené státy americké: [Independently published], 2016, 117 s. ISBN 9781530429769.
Seznam doporučené literatury
GOLDEN, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of YouTube, Facebook advertising, LinkedIn, Pinterest, Twitter and Instagram. Spojené státy americké: [Independently published], 2019, 206 s. ISBN 9781795683494.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
WILLIAMS, John. Social media: marketing strategies for rapid growth using: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest and YouTube. Spojené státy americké: [Independently published], 2016, 117 s. ISBN 9781530429769.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Vaněk, 28b.
Otázky: Které z vašich návrhů uvedených v diplomové práci mohou použít podobně zaměřené podniky? ZODPOVĚZENO.
Kde vidíte sociální stíě v roce 2021 v kontextu daného oboru? ZODPOVĚZENO.
Oponent DP: Ing. Bejtkovský, PhD., 26b.
Otázky: V jaké části Zlína by měl nově znikající barbershop mít své sídlo a proč zrovna v této lokalitě? ZODPOVĚZENO.
Jaká je diferenciace nově znikajícího barbershipu ve Zlíně od stávající konkurence? ZODPOVĚZENO.
Kolik zákazníků musí denně nově vznikající barbershop ve Zlíně navštívit, aby měl tento podnikatelský záměr smysl? ZODPOVĚZENO.