Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti, která působí na Jižní Moravě v oblasti oční optiky a optometrie. Diplomová práce je klasicky rozdělena na tři části. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu vybrané společnosti, zaměřená mimo jiné na oblast marketingové komunikace, kde byly využity vybrané strategické situační marketingové analýzy. Výsledky z těchto analýz byly následně využity pro tvorbu projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci projektu byla zpracována také časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the improvement of the current marketing communication in the chosen company that operates in South Moravia within the field of ophthalmic opticians and optometry. The diploma thesis is classically divided into three parts. The aim of the theoretical part was to compile a literature research related to the field of marketing communication and then to formulate a theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was to do an analysis of the current state of the chosen company focused besides on the marketing communication. In this part were implemented selected strategic situation marketing analysis. The results of all of these analyses were used to create a project aimed at improving the current marketing communication in the chosen company. The project also included time, financial, and risk analysis.
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti, která působí na Jižní Moravě v oblasti oční optiky a optometrie. Diplomová práce je klasicky rozdělena na tři části. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu vybrané společnosti, zaměřená mimo jiné na oblast marketingové komunikace, kde byly využity vybrané strategické situační marketingové analýzy. Výsledky z těchto analýz byly následně využity pro tvorbu projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci projektu byla zpracována také časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the improvement of the current marketing communication in the chosen company that operates in South Moravia within the field of ophthalmic opticians and optometry. The diploma thesis is classically divided into three parts. The aim of the theoretical part was to compile a literature research related to the field of marketing communication and then to formulate a theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was to do an analysis of the current state of the chosen company focused besides on the marketing communication. In this part were implemented selected strategic situation marketing analysis. The results of all of these analyses were used to create a project aimed at improving the current marketing communication in the chosen company. The project also included time, financial, and risk analysis.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2018, 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17th ed. Harlow: Pearson, 2018, 734 s. ISBN 978-1292220178.
PERCY, Larry. Strategic integrated marketing communications. 3th ed. London: Routledge, 2018, 305 s. ISBN 978-1-138-05832-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2018, 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17th ed. Harlow: Pearson, 2018, 734 s. ISBN 978-1292220178.
PERCY, Larry. Strategic integrated marketing communications. 3th ed. London: Routledge, 2018, 305 s. ISBN 978-1-138-05832-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 26 bodů
Oponent práce: Mgr. Barbara Hrbatá, 26 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Který z dvanácti prezentovaných akčních plánů považuje diplomantka za nejvíce účinný, a z jakého důvodu právě tento akční plán? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Který z navržených akčních plánů považujete za nejvíce efektivní? Můžete zdůvodnit proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) V kapitole 16 uvádíte možná rizika projektu. Jaké riziko by mělo, dle Vás, nejvíce negativní vliv na Vámi navržený projekt? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) Ing. Jana Matošková, Ph.D., Proč máte ve SWOT analýze v příležitostech růst minimální a průměrné mzdy? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ