Diplomová práce je zaměřena na zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh. Podstatou tedy bylo vylepšit stávající podobu online marketingové komunikace a zvýšit tak povědomí o společnosti na slovenském trhu. Na základě zjištěných poznatků plynoucích z provedených analýz (analýza online nákupního chování obyvatel Slovenské republiky, analýza současného stavu online marketingové komunikace, benchmarking) byly zformulovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V závislosti na těchto zjištěných informacích byl navrhnut projekt složený ze šesti akčních plánů, jejichž realizace by mohla napomoci k efektivnější komunikaci s potenciálními i stávajícími zákazníky ze Slovenské republiky. V samotném závěru byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on improving the online marketing communication of the company SVĚT PLODŮ s.r.o. focusing on the Slovak market. The essence was to improve the existing form of online marketing communication and increase awareness of the company on the Slovak market. Based on the information that resulted from the analyzes (analysis of online shopping of the population of the Slovak Republic, analysis of the current form of online marketing communication, benchmarking), strengths and weaknesses, opportunities and threats were formulated. Depending on this information, a project consisting of six action plans was proposed. The implementation of these action plans could lead to more effective communication with potential and existing customers from the Slovak Republic. In the end, the project was subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
zdravá výživa, mezinárodní marketing, marketingová komunikace, online marketing, Slovenská republika
Klíčová slova v angličtině
healthy food, international marketing, marketing communications, online marketing, Slovak Republic
Rozsah průvodní práce
112 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh. Podstatou tedy bylo vylepšit stávající podobu online marketingové komunikace a zvýšit tak povědomí o společnosti na slovenském trhu. Na základě zjištěných poznatků plynoucích z provedených analýz (analýza online nákupního chování obyvatel Slovenské republiky, analýza současného stavu online marketingové komunikace, benchmarking) byly zformulovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V závislosti na těchto zjištěných informacích byl navrhnut projekt složený ze šesti akčních plánů, jejichž realizace by mohla napomoci k efektivnější komunikaci s potenciálními i stávajícími zákazníky ze Slovenské republiky. V samotném závěru byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on improving the online marketing communication of the company SVĚT PLODŮ s.r.o. focusing on the Slovak market. The essence was to improve the existing form of online marketing communication and increase awareness of the company on the Slovak market. Based on the information that resulted from the analyzes (analysis of online shopping of the population of the Slovak Republic, analysis of the current form of online marketing communication, benchmarking), strengths and weaknesses, opportunities and threats were formulated. Depending on this information, a project consisting of six action plans was proposed. The implementation of these action plans could lead to more effective communication with potential and existing customers from the Slovak Republic. In the end, the project was subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
zdravá výživa, mezinárodní marketing, marketingová komunikace, online marketing, Slovenská republika
Klíčová slova v angličtině
healthy food, international marketing, marketing communications, online marketing, Slovak Republic
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se online marketingové komunikace s důrazem na komunikaci na mezinárodním trhu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou online marketingovou komunikaci společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o.
Vypracujte návrh projektu pro zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se online marketingové komunikace s důrazem na komunikaci na mezinárodním trhu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou online marketingovou komunikaci společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o.
Vypracujte návrh projektu pro zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DODSON, Ian. The art of digital marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns. Hoboken: Wiley, 2016, 385 s. ISBN 978-1-119-26570-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
ŠTĚDROŇ, Bohumír, Eva ČÁSLAVOVÁ, Miroslav FORET, Václav STŘÍTESKÝ a Jan ŠÍMA. Mezinárodní marketing. Praha: C.H. Beck, 2018, 289 s. ISBN 978-80-7400-441-4.
Seznam doporučené literatury
DODSON, Ian. The art of digital marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns. Hoboken: Wiley, 2016, 385 s. ISBN 978-1-119-26570-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
ŠTĚDROŇ, Bohumír, Eva ČÁSLAVOVÁ, Miroslav FORET, Václav STŘÍTESKÝ a Jan ŠÍMA. Mezinárodní marketing. Praha: C.H. Beck, 2018, 289 s. ISBN 978-80-7400-441-4.
Přílohy volně vložené
Ne
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Radomír Vydra, 24 bodů
Oponent práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 26 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Kdy budou jednotlivé akční plány realizovány? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Jak budete vyhodnocovat úspěšnost jednotlivých akčních plánů? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Jak budou finančně odměňování influenceři? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Dají se najít přímé vazby mezi činností influencera a výší prodeje? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., Podle jakých ukazatelů by jste vyhodnocovala úspěšnost akčních plánů? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., Je rozdíl mezi vnímáním českých a slovenských zákazníků? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ