Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo. Cílem práce je analyzovat úroveň stávajících služeb restauračního zařízení
a následně navrhnout projekt, který eliminuje jeho zjištěné nedostatky. Diplomová práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literární rešerši vztahující se k marketingu služeb, gastronomii, restauračnímu stravování, vybraným marketingovým situačním analýzám a marketingovému výzkumu. Obsahem praktické části je charakteristika restaurace Dobré Hnízdo a následná analýza stávající nabídky služeb prostřednictvím vybraných marketingových analýz a dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření je v závěru zpracován projekt vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb daného restauračního zařízení. Navržený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with an issue of quality of services provided by the Dobré Hnízdo restaurant. The aim of the thesis is to analyse the quality of current services of the restaurant and to propose a project, which eliminates its shortcomings. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to a literary search related to the general definition of marketing of services, gastronomy, restaurant gastronomy, selected marketing situational analyses and marketing research. The content of the practical part is the characteristic of the Dobré Hnízdo restaurant and the subsequent analysis
of the current range of services through selected marketing analyses and questionnaire survey. Based on the performed analyses and the results of the questionnaire survey, a project is proposed for increasing the quality of services provided by the Dobré Hnízdo restaurant. The proposed project is subjected to time, cost and risk analysis.
services, marketing of services, gastronomy, restaurant, quality
Rozsah průvodní práce
139 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo. Cílem práce je analyzovat úroveň stávajících služeb restauračního zařízení
a následně navrhnout projekt, který eliminuje jeho zjištěné nedostatky. Diplomová práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literární rešerši vztahující se k marketingu služeb, gastronomii, restauračnímu stravování, vybraným marketingovým situačním analýzám a marketingovému výzkumu. Obsahem praktické části je charakteristika restaurace Dobré Hnízdo a následná analýza stávající nabídky služeb prostřednictvím vybraných marketingových analýz a dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření je v závěru zpracován projekt vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb daného restauračního zařízení. Navržený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with an issue of quality of services provided by the Dobré Hnízdo restaurant. The aim of the thesis is to analyse the quality of current services of the restaurant and to propose a project, which eliminates its shortcomings. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to a literary search related to the general definition of marketing of services, gastronomy, restaurant gastronomy, selected marketing situational analyses and marketing research. The content of the practical part is the characteristic of the Dobré Hnízdo restaurant and the subsequent analysis
of the current range of services through selected marketing analyses and questionnaire survey. Based on the performed analyses and the results of the questionnaire survey, a project is proposed for increasing the quality of services provided by the Dobré Hnízdo restaurant. The proposed project is subjected to time, cost and risk analysis.
services, marketing of services, gastronomy, restaurant, quality
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce. I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb a problematice gastronomie.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce. I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb a problematice gastronomie.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Essentials of marketing. Oxford: Oxford University Press, c2013, 413 s. ISBN 9780199646500.
BAINES, Paul, Chris FILL, Sara ROSENGREN a Paolo ANTONETTI. Marketing. 5th edition. Oxford: Oxford University Press, 2019, 738 s. ISBN 9780198809999.
FIŠERA, Miroslav. Gastronomie: vybrané kapitoly. Český Těšín: 2 Theta, 2016, 285 s. ISBN 9788086380780.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Essentials of marketing. Oxford: Oxford University Press, c2013, 413 s. ISBN 9780199646500.
BAINES, Paul, Chris FILL, Sara ROSENGREN a Paolo ANTONETTI. Marketing. 5th edition. Oxford: Oxford University Press, 2019, 738 s. ISBN 9780198809999.
FIŠERA, Miroslav. Gastronomie: vybrané kapitoly. Český Těšín: 2 Theta, 2016, 285 s. ISBN 9788086380780.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Kozák 29b: Jak často doporučujete obměňovat jídelní lístek? Jak se změní podle vašeho odhadu tržby v důsledků COVID? Zdopovězeno zcela.
Oponent: doc. Gregar 28b: Existují i služby primární a sekundární a které to jsou? Nebo taková klasifikace se nepoužívá? Na str. 67 a v Tab.6 a 7 uvádíte benchmarking restaurace Dobré Hnízdo. Mohla byste uvést, jak jste získala data pro hodnocení vybraných restaurací? Jaké zdroje informací jste používala? Jak hodnotíte užitečnost benchmarkingu pro přípravu opatření do akčních plánů? Zodpovězeno částečně.
doc. Gergar:
doc. Kubík:
Dr. Vydrová: Porovnání konkurence, správný výběr? Zodpovězeno zcela.
Dr. Kolčavová:
Dr. Kramoliš: