Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu změny korporátního designu ve spo-lečnosti Business Logic. Na začátku práce je zpracována literární rešerše vztahující se k oblasti marketingu, brandingu a firemní identity. Dále je analyzován současný stav korpo-rátního designu ve společnosti tak, aby byly odhaleny jeho slabé stránky, na jejichž zákla-dě je následně zpracován projekt jeho změny. Projekt je podroben nákladové, rizikové analýze a na konci je zhodnocen i přínos pro společnost.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with elaboration of a project of corporate design change in the company Business Logic. At the beginning of the work is formulated bibliographic re-search related to the field of marketing, branding and corporate identity. Furthermore is analyzed current state of company corporate design in order to reveal its weaknesses, on the basis of which the project of its change is processed. Project is put through cost and risk analysis and at the end there are evaluated benefits for the company.
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu změny korporátního designu ve spo-lečnosti Business Logic. Na začátku práce je zpracována literární rešerše vztahující se k oblasti marketingu, brandingu a firemní identity. Dále je analyzován současný stav korpo-rátního designu ve společnosti tak, aby byly odhaleny jeho slabé stránky, na jejichž zákla-dě je následně zpracován projekt jeho změny. Projekt je podroben nákladové, rizikové analýze a na konci je zhodnocen i přínos pro společnost.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with elaboration of a project of corporate design change in the company Business Logic. At the beginning of the work is formulated bibliographic re-search related to the field of marketing, branding and corporate identity. Furthermore is analyzed current state of company corporate design in order to reveal its weaknesses, on the basis of which the project of its change is processed. Project is put through cost and risk analysis and at the end there are evaluated benefits for the company.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu, brandingu, firemní identity a firemního designu.
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav firemního designu ve vybrané společnosti.
Na základě předchozích výsledků zpracujte projekt změny firemního designu ve vybrané společnosti.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze a zhodnoťte přínos pro společnost.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu, brandingu, firemní identity a firemního designu.
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav firemního designu ve vybrané společnosti.
Na základě předchozích výsledků zpracujte projekt změny firemního designu ve vybrané společnosti.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze a zhodnoťte přínos pro společnost.
Závěr
Seznam doporučené literatury
AIREY, David. Logo design love: A guide to creating iconic brand identities. 2nd ed. San Francisco: 50 California Street: Peachpit press, 2014, 240 s. ISBN 978-0321985200
BUDELMANN, Kevin a Yang KIM a Curt WOZNIAK. Brand identity essentials: 100 principles for designing logos and building brands. Beverly: Massachusetts: Rockport Publishers, 2010, 210 s. ISBN 159253578X
KARLÍČEK, Miroslav a kolektiv. Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-271-0955-5
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří Mikeš. Reklama - Jak dělat reklamu. 3. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7
Seznam doporučené literatury
AIREY, David. Logo design love: A guide to creating iconic brand identities. 2nd ed. San Francisco: 50 California Street: Peachpit press, 2014, 240 s. ISBN 978-0321985200
BUDELMANN, Kevin a Yang KIM a Curt WOZNIAK. Brand identity essentials: 100 principles for designing logos and building brands. Beverly: Massachusetts: Rockport Publishers, 2010, 210 s. ISBN 159253578X
KARLÍČEK, Miroslav a kolektiv. Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-271-0955-5
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří Mikeš. Reklama - Jak dělat reklamu. 3. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Mgr. Čada 23b: V čem spatřujete příčinu toho, že společnosti se prezentují nekorektním a nevkusným vizuálním stylem? Existuje dle Vás způsob jako vypočíst neblahý ekonomický vliv na společnost, která se prezentuje nevhodným způsobem? Prezentujte vizuály jež měli zásadní podíl na úspěchu produktu nebo služby. Zodpovězeno zcela.
Oponent: Dr. Barešová 15b: Proč jste si za respondenty focus group vybral VŠ studenty, kteíř nejsou cílovou skupinou? Jaké otázky jste pokládal respondentům při focus group a jak calá focus group probíhala? Zodpovězeno zcela.
doc. Gergar:
doc. Pilík:
Dr. Vydrová:
Dr. Kolčavová: Dovysvětlete rizikovou analýzu a pravděpodobnost. Zodpovězeno zcela.
Dr. Kramoliš: Vysvětlete proces vybrání loga a náklady na činnosti spojené s procesy. Zodpovězeno částečně.