Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit vizuální styl rodinného pivovaru na Vsetínsku. K tomu mi dopomohl především rozsáhlý průzkum vizuální komunikace minipivovarů, ale také rešerše různých oblastí propagace větších pivovarů České republiky.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis was to create a visual style for a small brewery in the Vsetín region. To do this I needed to realise a deep visual comunication analysis of small breweries.
I also needed to research various parts of propagation in some bigger breweries in our country.
Klíčová slova
pivovar, etiketa, láhev, logo
Klíčová slova v angličtině
brewery, label, bottle, logo
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit vizuální styl rodinného pivovaru na Vsetínsku. K tomu mi dopomohl především rozsáhlý průzkum vizuální komunikace minipivovarů, ale také rešerše různých oblastí propagace větších pivovarů České republiky.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis was to create a visual style for a small brewery in the Vsetín region. To do this I needed to realise a deep visual comunication analysis of small breweries.
I also needed to research various parts of propagation in some bigger breweries in our country.
Klíčová slova
pivovar, etiketa, láhev, logo
Klíčová slova v angličtině
brewery, label, bottle, logo
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 33/2019) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: Průzkum etiket a vizuálních stylů u menších tuzemských pivovarů
2. Praktická část: Tvorba vizuální identity, etiket a doprovodných materiálů pro malý pivovar
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 33/2019) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: Průzkum etiket a vizuálních stylů u menších tuzemských pivovarů
2. Praktická část: Tvorba vizuální identity, etiket a doprovodných materiálů pro malý pivovar
Seznam doporučené literatury
KLANTEN, Robert. Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design.Gestalten, 2009. ISBN 13: 978-3899552522
PEDERSEN, B. Martin. Graphis Packaging. Zurich, Switzerland, 1994. ISBN 13: 978-3857094477
KOČIČKA, Pavel. Praktická typografie. Computer Press, Brno, 2000. ISBN 80-7226-385-4
AIREY, David. Logo: nápad, návrh, realizace. Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3151-0
Seznam doporučené literatury
KLANTEN, Robert. Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design.Gestalten, 2009. ISBN 13: 978-3899552522
PEDERSEN, B. Martin. Graphis Packaging. Zurich, Switzerland, 1994. ISBN 13: 978-3857094477
KOČIČKA, Pavel. Praktická typografie. Computer Press, Brno, 2000. ISBN 80-7226-385-4
AIREY, David. Logo: nápad, návrh, realizace. Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3151-0
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Komise oceňovala výtvarnou stylizaci pivních etiket vsetínského pivovaru inspirovanou valašsko-folklorními tradicemi. Inspirace valašským folklorem totiž s sebou přináší nutné srovnávání s různými jinými mnohými vizuálními motivy, jež mají také kořeny na Valašsku a mnohokrát v historii již byly použity. Marek Fišr dokázal přijít s novým autorským řešením. Také jeho obhajoba byla velmi přesvědčivá.