Předmětem bakalářské práce jsou vizuální identity českých a světových gastro festivalů. Teoretická část bakalářské práce se zaobírá kávovou historií a kavárenskou scénou, gastro festivaly, jejich historií a zároveň také slouží jako rešerše pro praktickou část, ve které je popsán proces vytváření vizuální identity pro nový gastro festival se zaměřením na kávu.
Anotace v angličtině
The subject of bachelors thesis are visual identities of Czech and world gastro festivals. The theoretical part of the thesis deals with the coffee history and the coffee scene, gastro festivals, their history and also serves as a research for the practical part, which describes the process of creating a visual identity for a new gastro festival with a focus on coffee.
Předmětem bakalářské práce jsou vizuální identity českých a světových gastro festivalů. Teoretická část bakalářské práce se zaobírá kávovou historií a kavárenskou scénou, gastro festivaly, jejich historií a zároveň také slouží jako rešerše pro praktickou část, ve které je popsán proces vytváření vizuální identity pro nový gastro festival se zaměřením na kávu.
Anotace v angličtině
The subject of bachelors thesis are visual identities of Czech and world gastro festivals. The theoretical part of the thesis deals with the coffee history and the coffee scene, gastro festivals, their history and also serves as a research for the practical part, which describes the process of creating a visual identity for a new gastro festival with a focus on coffee.
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 33/2019) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: Zmapování vizuálních identit lokálních i světových gastro festivalů
2. Praktická část: Vizuální identita nového Zlínského gastro festivalu
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 33/2019) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: Zmapování vizuálních identit lokálních i světových gastro festivalů
2. Praktická část: Vizuální identita nového Zlínského gastro festivalu
Seznam doporučené literatury
DAVIES VESELÁ, Petra. Velká kniha o kávě. První vydání. Praha: Smart Press, 2018 ISBN 978-80-88244-05-9
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Corporate Identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Fifth edition. Hoboken: Wiley, [2018], xi, 324 s. ISBN 9781118980828
ORSÁGOVÁ, Nelly. Vizuální identita pražírny Coffee Culture. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2017, 117 s. Dostupné také z: http://hdl.handle.net/10563/43607. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací, Ateliér Grafický design. Vedoucí práce Dosoudilová, Jana
Seznam doporučené literatury
DAVIES VESELÁ, Petra. Velká kniha o kávě. První vydání. Praha: Smart Press, 2018 ISBN 978-80-88244-05-9
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Corporate Identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Fifth edition. Hoboken: Wiley, [2018], xi, 324 s. ISBN 9781118980828
ORSÁGOVÁ, Nelly. Vizuální identita pražírny Coffee Culture. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2017, 117 s. Dostupné také z: http://hdl.handle.net/10563/43607. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací, Ateliér Grafický design. Vedoucí práce Dosoudilová, Jana
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vizuální identita gastro festivalu částečně rozdělila hodnotící komisi na dvě skupiny. Jedna část práci beze zbytku oceňovala za komplexní řešení, které dovoluje velkou variabilitu a skýtá vizuální účinnost. Druhá část komise nebyla spokojena se stylizací symbolů kávového zrnka. Nakonec se obě skupiny domluvily a práce byla ohodnocena nejlepší známkou. Autor bakalářské práce - Quang Milan Nguyen působil po dobu obhajoby velmi jistě a přesvědčivě.