Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila Strategie vybraných kulturních institucí na území statutárního města Zlína. Za vybrané instituce jsem si vybrala 14/15 Baťův institut, Městské divadlo Zlín a Kongresové centrum Zlín.
V teoretické části je definován pojem kultura a s ní související pojmy, také je zde popsána strategie a její plánování. Praktická část je zaměřena na statutární město Zlín, jsou zde popsány strategické a koncepční dokumenty, dále kulturní organizace, akce, propagace a vybrané instituce. Další částí je SWOT analýza statutárního města Zlín, vyhodnocení dotazníku a odpovědi na zástupce institucí. Závěr práce tvoří na základě provedené analýzy návrhová část s projekty pro zlepšení kulturní situace ve statutárním městě Zlín.
Anotace v angličtině
As the topic of my bachelor´s thesis, I chose "The Strategy of the Selected Cultural Institutions in the Territory of the Statutory City of Zlín. As selected institutions, I chose the 14/15 Bata institute, the Zlín Municipal Theatre and Zlín Congress Center.
The theoretical part define term culture and related concepts, also it describes strategy and its planning. The practical part is focused od the statutory city of Zlín, it describes strategic and conceptual documents, other cultural organizations, events, promotion and selected institucions. Next part is SWOT analysis of statutory city of Zlín, evaluation of the questionnare and answers to representatives of selected institucions. The final part of the work is proposals with projects to improve the cultural situation in the statutory city of Zlín.
Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila Strategie vybraných kulturních institucí na území statutárního města Zlína. Za vybrané instituce jsem si vybrala 14/15 Baťův institut, Městské divadlo Zlín a Kongresové centrum Zlín.
V teoretické části je definován pojem kultura a s ní související pojmy, také je zde popsána strategie a její plánování. Praktická část je zaměřena na statutární město Zlín, jsou zde popsány strategické a koncepční dokumenty, dále kulturní organizace, akce, propagace a vybrané instituce. Další částí je SWOT analýza statutárního města Zlín, vyhodnocení dotazníku a odpovědi na zástupce institucí. Závěr práce tvoří na základě provedené analýzy návrhová část s projekty pro zlepšení kulturní situace ve statutárním městě Zlín.
Anotace v angličtině
As the topic of my bachelor´s thesis, I chose "The Strategy of the Selected Cultural Institutions in the Territory of the Statutory City of Zlín. As selected institutions, I chose the 14/15 Bata institute, the Zlín Municipal Theatre and Zlín Congress Center.
The theoretical part define term culture and related concepts, also it describes strategy and its planning. The practical part is focused od the statutory city of Zlín, it describes strategic and conceptual documents, other cultural organizations, events, promotion and selected institucions. Next part is SWOT analysis of statutory city of Zlín, evaluation of the questionnare and answers to representatives of selected institucions. The final part of the work is proposals with projects to improve the cultural situation in the statutory city of Zlín.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Charakterizujte základní teoretické přístupy ke strategickému plánování se zaměřením na tématickou oblast kultury.
II. Praktická část
Analyzujte kulturní instituce ve vybraném městě.
Navrhněte doporučení pro zlepšení aktuálního stavu kulturních aktivit na území vybraného města.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Charakterizujte základní teoretické přístupy ke strategickému plánování se zaměřením na tématickou oblast kultury.
II. Praktická část
Analyzujte kulturní instituce ve vybraném městě.
Navrhněte doporučení pro zlepšení aktuálního stavu kulturních aktivit na území vybraného města.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0. CAMPBELL, Richard, Christopher R. MARTIN a Bettina FABOS. Media and Culture: Mass Communication in a Digital Age. 9th ed. Boston: Bedford/St. Martins, 2015, 583 s. ISBN 978-1-4576-4242-5. FOTR, Jiří. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 1. vyd.Praha: Grada, 2012, 381 s. ISBN 978-80-247-3985-4.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0. CAMPBELL, Richard, Christopher R. MARTIN a Bettina FABOS. Media and Culture: Mass Communication in a Digital Age. 9th ed. Boston: Bedford/St. Martins, 2015, 583 s. ISBN 978-1-4576-4242-5. FOTR, Jiří. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 1. vyd.Praha: Grada, 2012, 381 s. ISBN 978-80-247-3985-4.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: 20 b. Hodnocení oponenta: 16 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Jaká jsou hlavní zjištění Vámi provedených analýz?(Zodpovězeno zcela)
Otázky oponenta práce:
1) Představte detailněji způsob sestavení rozpočtu navržených projektů.(Zodpovězeno částečně)
2) Předpokládáte uplatnění některého z projektu v praxi? (Zodpovězeno zcela)