Cílem bakalářské práce je vytvoření nového vizuálního stylu mezinárodního setkání uměleckých kovářů s názvem Hefaiston. Tvorba vizuálního stylu festivalu má mít vliv na okolí, díky čemuž by se mohl dostat více do povědomí potenciálních návštěvníků. Od návštěvníků, kteří se zajímají o umění, řemeslo, rodiny s dětmi nebo pro každého kdo má zájem vidět akci tohoto typu. V praktické části popisuji celý proces tvorby, tedy od vzniku nápadu až po dokončení stylu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a new visual style of an international meeting of blacksmiths called Hefaiston. Creation of the visual style of the festival is supposed to influence the surroundings and this get more into the subconscious. In the practical part I describe the whole process from the beginning of the idea to the completion of the style.
Klíčová slova
vizuální identita, logotyp, typografie, plakát, web
Klíčová slova v angličtině
visual identity, logotype, typography, poster, web
Rozsah průvodní práce
50 s. (54 043)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je vytvoření nového vizuálního stylu mezinárodního setkání uměleckých kovářů s názvem Hefaiston. Tvorba vizuálního stylu festivalu má mít vliv na okolí, díky čemuž by se mohl dostat více do povědomí potenciálních návštěvníků. Od návštěvníků, kteří se zajímají o umění, řemeslo, rodiny s dětmi nebo pro každého kdo má zájem vidět akci tohoto typu. V praktické části popisuji celý proces tvorby, tedy od vzniku nápadu až po dokončení stylu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a new visual style of an international meeting of blacksmiths called Hefaiston. Creation of the visual style of the festival is supposed to influence the surroundings and this get more into the subconscious. In the practical part I describe the whole process from the beginning of the idea to the completion of the style.
Klíčová slova
vizuální identita, logotyp, typografie, plakát, web
Klíčová slova v angličtině
visual identity, logotype, typography, poster, web
Zásady pro vypracování
1. Rešerše inspiračních zdrojů vztahující se k tématu práce
2. Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem
3. Variantní návrhy řešení
4. Postup zpracování vybrané varianty řešení
5. Závěr
a) teoretická část v rozsahu 25-30 normostran textu b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2
Zásady pro vypracování
1. Rešerše inspiračních zdrojů vztahující se k tématu práce
2. Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem
3. Variantní návrhy řešení
4. Postup zpracování vybrané varianty řešení
5. Závěr
a) teoretická část v rozsahu 25-30 normostran textu b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2
POULIN, Richard. The language of graphic design: an illustrated handbook for understanding fundamental design principles. Beverly, Mass.: Rockport Publishers, c2011.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako jako břitva. Český Těšín: House of Řezáč 2016, 15 s. ISBN 978-80-270-0644-1.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Fifth edition. Hoboken, New Jersey: Wiley, [2017]. ISBN 9781118980828.
POULIN, Richard. The language of graphic design: an illustrated handbook for understanding fundamental design principles. Beverly, Mass.: Rockport Publishers, c2011.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako jako břitva. Český Těšín: House of Řezáč 2016, 15 s. ISBN 978-80-270-0644-1.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Fifth edition. Hoboken, New Jersey: Wiley, [2017]. ISBN 9781118980828.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka, odprezentovala vizuální styl pro mezinárodní setkání kovářů Hefaiston. Popsala zvolenou typografii, barvy (dynamickou červenou, symbolizující oheň), plakát sestavený z koláží, propagační předměty (tašky, placky). Provedla rešerši ostatních festivalů a jejich vizuálních identit. Připomínky se týkaly nedostatečné online propagace, pochvala za zvolenou typografii.