Cílem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit společnosti MION KOVO, s.r.o. a navrhnout doporučení pro jejich vyšší využití. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury, která obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a marketingových analýz. Praktická část je zaměřena na společnost MION KOVO, s.r.o. Byly provedeny analýzy využitím analýzy SWOT, analýzy PESTE, analýzy společnosti podle marketingového mixu, analýzy odběratelů, dodavatelů a konkurence. V bakalářské práci byla navržena doporučení, která umožňují využití marketingových aktivit společnosti. Doporučení byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is the analysis of marketing activities of the company MION KOVO, s.r.o. and suggest recommendations for their higher use. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on the knowledge from the specialised literature, which consists of the theoretic information of marketing, marketing mix, marketing environment and marketing analysis. The practical part is focused on the company MION KOVO, s.r.o. Analyzes were performed by SWOT analysis, PESTE analysis, company analysis according to the marketing mix, analysis of customers, suppliers and competitors. In the bachelor thesis, recommendations were proposed, which allow the use of the marketing activities of the company. The recommendations were subjected to a time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingové prostředí, SWOT analýza, marketingový mix, marketingové aktivity, marketingová komunikace
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit společnosti MION KOVO, s.r.o. a navrhnout doporučení pro jejich vyšší využití. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury, která obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a marketingových analýz. Praktická část je zaměřena na společnost MION KOVO, s.r.o. Byly provedeny analýzy využitím analýzy SWOT, analýzy PESTE, analýzy společnosti podle marketingového mixu, analýzy odběratelů, dodavatelů a konkurence. V bakalářské práci byla navržena doporučení, která umožňují využití marketingových aktivit společnosti. Doporučení byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is the analysis of marketing activities of the company MION KOVO, s.r.o. and suggest recommendations for their higher use. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on the knowledge from the specialised literature, which consists of the theoretic information of marketing, marketing mix, marketing environment and marketing analysis. The practical part is focused on the company MION KOVO, s.r.o. Analyzes were performed by SWOT analysis, PESTE analysis, company analysis according to the marketing mix, analysis of customers, suppliers and competitors. In the bachelor thesis, recommendations were proposed, which allow the use of the marketing activities of the company. The recommendations were subjected to a time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingové prostředí, SWOT analýza, marketingový mix, marketingové aktivity, marketingová komunikace
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k marketingovým aktivitám.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingových aktivit MION KOVO, s.r.o.
Vypracujte doporučení pro zvýšení marketingových aktivit.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k marketingovým aktivitám.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingových aktivit MION KOVO, s.r.o.
Vypracujte doporučení pro zvýšení marketingových aktivit.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 3.0: from products to customers to the human spirit. Hoboken: John Wiley, 2010, 188 s. ISBN 978-0-470-59882-5.
URBÁNEK, Tomáš. Marketing. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010, 233 s. ISBN 978-80-87197-17-2.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 3.0: from products to customers to the human spirit. Hoboken: John Wiley, 2010, 188 s. ISBN 978-0-470-59882-5.
URBÁNEK, Tomáš. Marketing. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010, 233 s. ISBN 978-80-87197-17-2.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. 25 bodů. Je si firma vědoma nedostatečné marketingové komunikace? Zodpovězeno částečně. O jaké další produkty mají odběratelé zájem (s. 45)? Zodpovězeno částečně. Oponent: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. 15 bodů. Na základě jakých skutečností (analýz, výzkumů a podobně) byla navržena doporučení vedoucí ke zlepšení či zvýšení marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.? Zodpovězeno částečně. Měla již studentka možnost projednat svá doporučení s představiteli firmy MION KOVO, s.r.o., jaké byly případné reakce? Zodpovězeno částečně.