Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu faktorů ovlivňujících chování zákazníka při nakupování kynologických potřeb na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují zákazníky při nakupování na internetu. Problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření a následné analýzy odpovědí. Bakalářská práce byla rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je zpracováno téma faktorů ovlivňujících chování spotřebitele, nakupování na internetu, typologie spotřebitele a rozhodovací proces spotřebitele. Praktická část bakalářské práce obsahuje výsledky marketingového průzkumu. Dle zjištěných informací byly sestaveny návrhy a doporučení směřující ke zlepšení služeb provozovatelů internetových obchodů s kynologickými potřebami, úpravy sortimentu nabízených produktů, zlepšení reklamního působení na zákazníka a k získání většího množství zákazníků.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused to analyze the factors affecting consumers behaviour while buying cynology products on the Internet. The goal was to find out which factors influence customers while they are shopping on the Internet. The problem was solved by using questionaire and then by analyzing the answers. Bachelor thesis has been divided into two main parts. In the theoretical part are aimed subjects about customer behaviour, online shopping, typology of consumers and decision-making process. The practical part contain results of marketing research. From detected information were made proposition and recommendation oriented in improving online cynology commodity sellers services, editing assortment of offered products, improving advertising impact on customer and enlargement number of customers.
Consumer behavior, customer, online shop, cynology commodity, typology of consumer
Rozsah průvodní práce
87 s. (111 732 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu faktorů ovlivňujících chování zákazníka při nakupování kynologických potřeb na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují zákazníky při nakupování na internetu. Problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření a následné analýzy odpovědí. Bakalářská práce byla rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je zpracováno téma faktorů ovlivňujících chování spotřebitele, nakupování na internetu, typologie spotřebitele a rozhodovací proces spotřebitele. Praktická část bakalářské práce obsahuje výsledky marketingového průzkumu. Dle zjištěných informací byly sestaveny návrhy a doporučení směřující ke zlepšení služeb provozovatelů internetových obchodů s kynologickými potřebami, úpravy sortimentu nabízených produktů, zlepšení reklamního působení na zákazníka a k získání většího množství zákazníků.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused to analyze the factors affecting consumers behaviour while buying cynology products on the Internet. The goal was to find out which factors influence customers while they are shopping on the Internet. The problem was solved by using questionaire and then by analyzing the answers. Bachelor thesis has been divided into two main parts. In the theoretical part are aimed subjects about customer behaviour, online shopping, typology of consumers and decision-making process. The practical part contain results of marketing research. From detected information were made proposition and recommendation oriented in improving online cynology commodity sellers services, editing assortment of offered products, improving advertising impact on customer and enlargement number of customers.
Consumer behavior, customer, online shop, cynology commodity, typology of consumer
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se nákupního chování spotřebitelů na internetu.
II. Praktická část
Analyzujte a interpretujte data zjištěná dotazníkovým šetřením a zhodnoťte přednosti a nedostatky nakupování na internetu.
Na základě výsledků analýzy vyslovte návrhy a doporučení na zlepšení služeb a prodeje internetových obchodů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se nákupního chování spotřebitelů na internetu.
II. Praktická část
Analyzujte a interpretujte data zjištěná dotazníkovým šetřením a zhodnoťte přednosti a nedostatky nakupování na internetu.
Na základě výsledků analýzy vyslovte návrhy a doporučení na zlepšení služeb a prodeje internetových obchodů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. V Praze: C.H. Beck, 2018, 354 s. ISBN 9788074006937.
SCHIFFMAN, Leon G. a Joseph WISENBLIT. Consumer behavior: global edition. 11th ed. Harlow: Pearson Education, 2015, 492 s. ISBN 9780273787136.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 9788024735283.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. Praha: Grada, 2004, 283 s. ISBN 8024703939.
ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Jan a Vratislav KOZÁK. Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality. Zlín: VeRBuM, 2013, 124 s. ISBN 9788087500330.
Seznam doporučené literatury
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. V Praze: C.H. Beck, 2018, 354 s. ISBN 9788074006937.
SCHIFFMAN, Leon G. a Joseph WISENBLIT. Consumer behavior: global edition. 11th ed. Harlow: Pearson Education, 2015, 492 s. ISBN 9780273787136.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 9788024735283.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. Praha: Grada, 2004, 283 s. ISBN 8024703939.
ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Jan a Vratislav KOZÁK. Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality. Zlín: VeRBuM, 2013, 124 s. ISBN 9788087500330.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. - 20 bodů.
Oponent práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. - 24 bodů: Je doprava zboží některých e-shopů skutečně zdarma? Zodpovězeno zcela. Jakým způsobem byl proveden výběr respondentů? Zodpovězeno zcela.
Mgr. Eva Kolářová, Ph.D.: Nemohl by dopravu zaplatit dodavatel, pokud ho kupříkladu doporučíte jiným odběratelům? Zodpovězeno zcela.