Cieľom tejto bakalárskej práce je návrh marketingovej kampane pre firmu EXITROOMZLÍN s. r. o., ktorá prevádzkuje zážitkové únikové miestnosti v meste Zlín. Práca je rozdelená do dvoch častí. Teoretická definuje marketing z pohľadu služieb, marketingové prostredie, marketingový a komunikačný mix, riadenie vzťahu so zákazníkmi a popisuje návrh marketingovej kampane. V praktickej časti práca predstavuje vybranú firmu a jej ponuku služieb a navrhuje konkrétnu off-line kampaň, ktorá má prilákať nových zákazníkov.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to propose a marketing campaign for the company EXITROOMZLÍN s. r. o., which operates experience escape rooms in Zlín. The thesis is divided into two parts. The theoretical defines marketing in terms of services, marketing environment, marketing and communication mix, customer relationship management and describes the proposal of a marketing campaign. In the practical part, the thesis presents a selected company and its range of services and proposes a specific off-line campaign to attract new customers.
Klíčová slova
exitroom, kampaň, marketing služieb, služby, úniková hra
Cieľom tejto bakalárskej práce je návrh marketingovej kampane pre firmu EXITROOMZLÍN s. r. o., ktorá prevádzkuje zážitkové únikové miestnosti v meste Zlín. Práca je rozdelená do dvoch častí. Teoretická definuje marketing z pohľadu služieb, marketingové prostredie, marketingový a komunikačný mix, riadenie vzťahu so zákazníkmi a popisuje návrh marketingovej kampane. V praktickej časti práca predstavuje vybranú firmu a jej ponuku služieb a navrhuje konkrétnu off-line kampaň, ktorá má prilákať nových zákazníkov.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to propose a marketing campaign for the company EXITROOMZLÍN s. r. o., which operates experience escape rooms in Zlín. The thesis is divided into two parts. The theoretical defines marketing in terms of services, marketing environment, marketing and communication mix, customer relationship management and describes the proposal of a marketing campaign. In the practical part, the thesis presents a selected company and its range of services and proposes a specific off-line campaign to attract new customers.
Klíčová slova
exitroom, kampaň, marketing služieb, služby, úniková hra
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte rešerši literatury související s tématem bakalářské práce.
Soustřeďte se na marketingovou kampaň pro služby.
II. Praktická část
Popište vybranou firmu a nabízené služby.
Sestavte návrh marketingové kampaně pro vybranou firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte rešerši literatury související s tématem bakalářské práce.
Soustřeďte se na marketingovou kampaň pro služby.
II. Praktická část
Popište vybranou firmu a nabízené služby.
Sestavte návrh marketingové kampaně pro vybranou firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. 1. vydání. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. ISBN 9788087472255.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vydání. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 9788027107872.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vydání. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
WIRTZ, Jochen and Christopher H. LOVELOCK. Services marketing: people, technology, strategy. 8th edition. New Jersey: World Scientific, 2016, 783 s. ISBN 9781944659011.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. 1. vydání. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. ISBN 9788087472255.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vydání. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 9788027107872.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vydání. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 9788024750378.
WIRTZ, Jochen and Christopher H. LOVELOCK. Services marketing: people, technology, strategy. 8th edition. New Jersey: World Scientific, 2016, 783 s. ISBN 9781944659011.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D., 21 bodů
Oponent práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 24 bodů
Otázky vedoucí:
Snaží se firma podnikat intenzivnější kroky k oslovení firem ve zlínském kraji a nabízet únikové hry např. jako odměny nejlepším pracovním týmům apod.? zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
Navržená opatření jsou zaměřena na marketingovou komunikaci. Nebylo by vhodné zaměřit se i na ostatní části marketingového mixu? zodpovězeno zcela
doc. Gregar - Jak jste postupovala při analýze STP? zodpovězeno částečně
dr. Otrusinová - Jak Vám analýza pomohla ke splnění cíle? zodpovězeno částečně