Zaměření této bakalářské práce je na analýzu marketingové komunikace společnosti STUDENT AGENCY k.s. (dále jen STUDENT AGENCY), která poskytuje služby v oblasti dopravy a cestovního ruchu. Cílem teoretické části bylo zpracovat podklady, které pojednávají o marketingové komunikaci a stanovit východiska pro následné zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti STUDENT AGENCY a zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této bakalářské práce byl využit kvantitativní výzkum. Na závěr práce jsou uvedeny doporučení pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The focus of this thesis is to analyze the marketing communication of STUDENT AGENCY k.s. (hereinafter STUDENT AGENCY), which provides services in the field of transport and tourism. The aim of the theoretical part was to elaborate materials that deal with marketing communication and to establish the basis for the subsequent processing of the practical part. The main objective of the practical part was to analyze the current state of marketing communication of the company STUDENT AGENCY and to evaluate the results of the analysis. The quantitative research was used in this thesis. In conclusion, there are recommendations for improving the current state of marketing communication.
Zaměření této bakalářské práce je na analýzu marketingové komunikace společnosti STUDENT AGENCY k.s. (dále jen STUDENT AGENCY), která poskytuje služby v oblasti dopravy a cestovního ruchu. Cílem teoretické části bylo zpracovat podklady, které pojednávají o marketingové komunikaci a stanovit východiska pro následné zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti STUDENT AGENCY a zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této bakalářské práce byl využit kvantitativní výzkum. Na závěr práce jsou uvedeny doporučení pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The focus of this thesis is to analyze the marketing communication of STUDENT AGENCY k.s. (hereinafter STUDENT AGENCY), which provides services in the field of transport and tourism. The aim of the theoretical part was to elaborate materials that deal with marketing communication and to establish the basis for the subsequent processing of the practical part. The main objective of the practical part was to analyze the current state of marketing communication of the company STUDENT AGENCY and to evaluate the results of the analysis. The quantitative research was used in this thesis. In conclusion, there are recommendations for improving the current state of marketing communication.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pojednávající o marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn a navrhněte vylepšení v marketingové komunikaci dané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pojednávající o marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn a navrhněte vylepšení v marketingové komunikaci dané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL, Sara ROSENGREN a Paolo ANTONETTI. Marketing. 5th edition. Oxford: Oxford University Press, 2019, 738 s. ISBN 9780198809999. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505. KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 9788027107872.
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL, Sara ROSENGREN a Paolo ANTONETTI. Marketing. 5th edition. Oxford: Oxford University Press, 2019, 738 s. ISBN 9780198809999. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505. KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 9788027107872.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. - 25 bodů. Oponent práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. - 20 bodů: Definujte hlavní cíl Vaší bakalářské práce. Zodpovězeno zcela. Pokuste se blíže specifikovat očekávané náklady a přínosy jednotlivých návrhů. Zodpovězeno zcela. Doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.: Příležitosti jsou vnitřními nebo vnějšími faktory? Zodpovězeno zcela.