Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o. působící v potravinářském průmyslu. V teoretické části bakalářské práce jsou zpracovány poznatky týkající se marketingových komunikací, které jsou podkladem pro část praktickou. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingových komunikací ve společnosti a s tím spojené zhodnocení výsledků. Dále jsou vypracována doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communications of the company KR Real, s.r.o., which operates in the food industry. In the theoretical part of the bachelor thesis there is processed knowledge related to marketing communications, which are the basis for the practical part. The aim of the practical part is the analysis of the current state of marketing communications in the company and the associated evaluation of results. Further recommendations are made for improving the current situation.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový mix, marketingové prostředí, nástroje marketingové komunikace, situační analýzy
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o. působící v potravinářském průmyslu. V teoretické části bakalářské práce jsou zpracovány poznatky týkající se marketingových komunikací, které jsou podkladem pro část praktickou. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingových komunikací ve společnosti a s tím spojené zhodnocení výsledků. Dále jsou vypracována doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communications of the company KR Real, s.r.o., which operates in the food industry. In the theoretical part of the bachelor thesis there is processed knowledge related to marketing communications, which are the basis for the practical part. The aim of the practical part is the analysis of the current state of marketing communications in the company and the associated evaluation of results. Further recommendations are made for improving the current situation.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový mix, marketingové prostředí, nástroje marketingové komunikace, situační analýzy
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte literární rešerši, zaměřenou na marketingovou komunikaci, která bude podkladem pro část praktickou.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybranou společnost vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu její marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte literární rešerši, zaměřenou na marketingovou komunikaci, která bude podkladem pro část praktickou.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybranou společnost vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu její marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 488 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 78-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 488 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 78-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., 23 bodů
Oponent práce: Ing. Monika Horáková Ph.D., 17 bodů
Otázky vedoucí: nepoložena
Otázky oponent:
1. Jaké nástroje integrovaného marketingového mixu byste firmě doporučila k implementaci a proč? Zodpovězeno částečně
2. Jakou formu integrované marketingové komunikace využívají hlavní konkurenti dané firmy, kterými by se Vaše firma mohla inspirovat? Zodpovězeno částečně
doc. Gregar - Myslíte, že jsou Vaše návrhy pro firmu dosažitelné? Zodpovězeno částečně
dr. Dobeš - Vývoj obalů, které si vyrábíte? Zodpovězeno částečně