Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je identifikácia cieľových skupín a vytvorenie profilu návštevníkov vegánskej kaviarne. Táto práca taktiež približuje a zhŕňa podstatné informácie k zvolenej téme, získané ako z odbornej literatúry, tak aj z rôznych interneto-vých portálov. Súčasťou tejto práce je aj popis spôsobov a získavania konkrétnych infor-mácií a ich následné spracovanie a sumarizácia. Ekonomické analýzy z praktickej časti diplomovej práce slúžia na vytvorenie návrhov zlepšenia komunikácie v časti projekto-vej. Tvorba profilu segmentov je prevádzaná najmä na základe kvantitatívneho výskumu - dotazníkového šetrenia. Na základe informácií získaných z dotazníkového šetrenia sú zvolené cieľové skupiny takéhoto druhu kaviarne a následne je vytvorené aj odporúčanie pre vhodnú komunikáciu toho špecifického segmentu.
Anotace v angličtině
The main aim of this diploma thesis is to identify target groups and to create profile of the vegan cafe visitors. This thesis also summarizes important information about this specific topic, obtained both from the literature and web portals. One of the thesis parts is also the description of methods and obtaining specific information and its following pro-cessing and summary. Economic analyses from the practical part of the diploma thesis are used to create suggestions for improving marketing communication in the project part. Creating of the segment profiles is made and based mainly on the quantitative rese-arch - questionnaire survey. Based on the information reached from the questionnaire survey the target groups of this kind of cafe are created and then the recommendation for the suitable communication of this specific segment is created as well.
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je identifikácia cieľových skupín a vytvorenie profilu návštevníkov vegánskej kaviarne. Táto práca taktiež približuje a zhŕňa podstatné informácie k zvolenej téme, získané ako z odbornej literatúry, tak aj z rôznych interneto-vých portálov. Súčasťou tejto práce je aj popis spôsobov a získavania konkrétnych infor-mácií a ich následné spracovanie a sumarizácia. Ekonomické analýzy z praktickej časti diplomovej práce slúžia na vytvorenie návrhov zlepšenia komunikácie v časti projekto-vej. Tvorba profilu segmentov je prevádzaná najmä na základe kvantitatívneho výskumu - dotazníkového šetrenia. Na základe informácií získaných z dotazníkového šetrenia sú zvolené cieľové skupiny takéhoto druhu kaviarne a následne je vytvorené aj odporúčanie pre vhodnú komunikáciu toho špecifického segmentu.
Anotace v angličtině
The main aim of this diploma thesis is to identify target groups and to create profile of the vegan cafe visitors. This thesis also summarizes important information about this specific topic, obtained both from the literature and web portals. One of the thesis parts is also the description of methods and obtaining specific information and its following pro-cessing and summary. Economic analyses from the practical part of the diploma thesis are used to create suggestions for improving marketing communication in the project part. Creating of the segment profiles is made and based mainly on the quantitative rese-arch - questionnaire survey. Based on the information reached from the questionnaire survey the target groups of this kind of cafe are created and then the recommendation for the suitable communication of this specific segment is created as well.
1. Vypracujte odbornou literaturu z oblasti segmentace, charakteristiky cílových skupin a způsobu komunikace s těmito cílovými skupinami. 2. Formulujte cíle a problémy týkající se tématiky práce. 3. Analyzujte konkurenci a konkurenční prostředí veganské kavárny a vytvořte mapu tržního bojiště a doplňte analýzu komunikačního mixu. 4. Na základě realizovaných dotazníkových šetření identifikujte cílové skupiny a jejich preference a navrhněte efektivní komunikační mix. 5. Závěrem práce verifikujte správnost výzkumných otázek, formulujte závěry a doporučení na nadcházející období.
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte odbornou literaturu z oblasti segmentace, charakteristiky cílových skupin a způsobu komunikace s těmito cílovými skupinami. 2. Formulujte cíle a problémy týkající se tématiky práce. 3. Analyzujte konkurenci a konkurenční prostředí veganské kavárny a vytvořte mapu tržního bojiště a doplňte analýzu komunikačního mixu. 4. Na základě realizovaných dotazníkových šetření identifikujte cílové skupiny a jejich preference a navrhněte efektivní komunikační mix. 5. Závěrem práce verifikujte správnost výzkumných otázek, formulujte závěry a doporučení na nadcházející období.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2003. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press. ISBN 80-7226-811-2.
KOUDELKA, Jan, 2006. Spotřební chování a segmentace trhu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu. ISBN 80-86730-01-8.
POSSL, Martin, 2009. Káva jako životní styl. Praha. ISBN 978-80-247-2822-3.
ZIMÁKOVÁ, Blanka, 2007. Manažment potravín a nápojov. 2. vyd. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze. ISBN 978-80-86578-74-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Co soudíte o budoucnosti veganství?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. S jakými problémy jste se během průzkumu musela vypořádat?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Co doporučujete pro získání zaměstnanců pro podporu nové marketingové komunikace?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.