Diplomová práce se zabývá event marketingem taneční skupiny All Style Unit, která funguje ve Vsetíně a ve Zlíně. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a event marketingem s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována dosavadnímu event marketingu taneční skupiny. Event marketing je detailně popsán a analyzován. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která má za cíl vytvoření komplexního návrhu na zlepšení event marketingu pro tuto organizaci. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to explain the problematice of an event marketing of the dance group All Style Unit, which operates in cities Vsetin and Zlin. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing communication and event marketing following with marketing research. The practical part is focusing on the current event marketing of the dance group where event marketing is described and analyzed in detail. Based on the knowledge gained in the practical part of the project, which aims to create a comprehensive proposal to improve event marketing for this organization. The project goes through time, risk and cost analysis.
Klíčová slova
Event marketing, event, tanec, taneční event, All Style Unit, ASU Street Love Project, komunikační mix, street dance
Klíčová slova v angličtině
Event marketing, event, dance, dance event, All Style Unit, ASU Street Love Project, communication mix, street dance
Rozsah průvodní práce
107 s. (182 525 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá event marketingem taneční skupiny All Style Unit, která funguje ve Vsetíně a ve Zlíně. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a event marketingem s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována dosavadnímu event marketingu taneční skupiny. Event marketing je detailně popsán a analyzován. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která má za cíl vytvoření komplexního návrhu na zlepšení event marketingu pro tuto organizaci. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to explain the problematice of an event marketing of the dance group All Style Unit, which operates in cities Vsetin and Zlin. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing communication and event marketing following with marketing research. The practical part is focusing on the current event marketing of the dance group where event marketing is described and analyzed in detail. Based on the knowledge gained in the practical part of the project, which aims to create a comprehensive proposal to improve event marketing for this organization. The project goes through time, risk and cost analysis.
Klíčová slova
Event marketing, event, tanec, taneční event, All Style Unit, ASU Street Love Project, komunikační mix, street dance
Klíčová slova v angličtině
Event marketing, event, dance, dance event, All Style Unit, ASU Street Love Project, communication mix, street dance
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů. 2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky a metody. 3. Realizujte výzkum vzhledem k cílům práce. 4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumné otázky. 5. V projektové části navrhněte řešení zkoumané problematiky s ohledem na realizaci v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů. 2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky a metody. 3. Realizujte výzkum vzhledem k cílům práce. 4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumné otázky. 5. V projektové části navrhněte řešení zkoumané problematiky s ohledem na realizaci v praxi.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. 2015. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: Radim Bačuvčík, VeRBuM, 190 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 9788087500682.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2016. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 714, A14, E58, G10, I36. ISBN 978-1-292-09262-1. LATTENBERG, Vivien. 2010. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, v, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
PRESTON, Chris. 2012. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, xix, 300 s. Wiley event management series. ISBN 9780470891070. VYSEKALOVÁ, Jitka. 2012. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 324 s. Expert. ISBN 9788024740058.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. 2015. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: Radim Bačuvčík, VeRBuM, 190 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 9788087500682.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2016. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 714, A14, E58, G10, I36. ISBN 978-1-292-09262-1. LATTENBERG, Vivien. 2010. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, v, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
PRESTON, Chris. 2012. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, xix, 300 s. Wiley event management series. ISBN 9780470891070. VYSEKALOVÁ, Jitka. 2012. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 324 s. Expert. ISBN 9788024740058.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce ve svém posudku položila otázku:
Jaké firmy navrhujete oslovit pro získání dalších finančních zdrojů či barteru?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Šikl Burešová, oponent):
1.Z Vašeho grafu rozložení účastníků akce ASU Street Love Project dle jednotlivých krajů (viz. s. 57) je patrné, že naprostá většina dotazovaných pochází ze Zlínského kraje. Můžete prosím vysvětlit, proč tomu tak je? Předpokládejme, že místo konání eventu ve Zlínském kraji není jediný argument.
2.Vzhledem k oblibě sociální sítě Instagram u cílové skupiny akce prosím o stručný návrh všech online aktivit, které osloví co největší cílovou skupinu a dovedou ji k registračnímu formuláři eventu.
3.Mohla byste prosím zkusit uvést rozdíly mezi evropským a americkým typem event marketingu?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.