Diplomová práca sa zaoberá marketingovou kampaňou na podporu náboru zápisu nových darcov kostenej drene. V teoretickej časti sú definované základné pojmy marketingovej komunikácie s dôrazom na sociálny marketing. Praktická časť je věnovaná výskumu formou dotazníkového šetrenia. Z poznatkov z teoretickej a praktickej časti diplomovej prácce vychádza projektová časť práce, ktorá má za cieľ vytvoriť komplexnú markentingovú kampaň pre danú spoločnosť. Projekt je podrobený časovej, finančnej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a marketing campaign to support the recruitment of new bone marrow donors. The theoretical part defines the basic concepts of marketing communication with emphasis on social marketing. The practical part is devoted to research in the form of a questionnaire survey. The project part of the thesis is based on the knowledge from the theoretical and practical part of the diploma thesis, which aims to create a comprehensive marketing campaign for the company. The project is subjected to time, financial and risk analysis.
MARKETING COMMUNICATION, SOCIAL MARKETING, BONE MARROW DONATION
Rozsah průvodní práce
111 s. (111264)
Jazyk
SK
Anotace
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou kampaňou na podporu náboru zápisu nových darcov kostenej drene. V teoretickej časti sú definované základné pojmy marketingovej komunikácie s dôrazom na sociálny marketing. Praktická časť je věnovaná výskumu formou dotazníkového šetrenia. Z poznatkov z teoretickej a praktickej časti diplomovej prácce vychádza projektová časť práce, ktorá má za cieľ vytvoriť komplexnú markentingovú kampaň pre danú spoločnosť. Projekt je podrobený časovej, finančnej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with a marketing campaign to support the recruitment of new bone marrow donors. The theoretical part defines the basic concepts of marketing communication with emphasis on social marketing. The practical part is devoted to research in the form of a questionnaire survey. The project part of the thesis is based on the knowledge from the theoretical and practical part of the diploma thesis, which aims to create a comprehensive marketing campaign for the company. The project is subjected to time, financial and risk analysis.
MARKETING COMMUNICATION, SOCIAL MARKETING, BONE MARROW DONATION
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky o sociálním marketingu a dárcovství kostní dřeně. 2. Stanovte cíle, metody výzkumu a výzkumné otázky práce. 3. Proveďte marketingový výzkum zaměřený na problematiku dárcovství kostní dřeně. 4. Analyzujte výsledky výzkumu a vyvoďte z nich závěry. 5. Navrhněte projekt marketingové kampaně na podporu náboru do registru kostní dřeně.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky o sociálním marketingu a dárcovství kostní dřeně. 2. Stanovte cíle, metody výzkumu a výzkumné otázky práce. 3. Proveďte marketingový výzkum zaměřený na problematiku dárcovství kostní dřeně. 4. Analyzujte výsledky výzkumu a vyvoďte z nich závěry. 5. Navrhněte projekt marketingové kampaně na podporu náboru do registru kostní dřeně.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. ISBN isbn978-80-87500-80-4.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN isbn978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN isbn978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada). ISBN isbn978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. ISBN isbn978-80-87500-80-4.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN isbn978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN isbn978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada). ISBN isbn978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Kotyzová, oponent):
1.Z průzkumu vyplývá, že lidé neočekávají celebritu jako tvář kampaně? Co je k tomu vede? Jaký je váš názor? A kdo (co) by měl být, podle vás, tváří kampaně?
2.Jak konkrétně budete komunikovat ve snaze rozptýlit významnou obavu - strach z bolesti?
3.Jaké předpokládáte reakce veřejnosti na vysoký rozpočet vámi navržené kampaně (který je podle mne v DP ještě poddimenzován). A jak budete na případné reakce veřejnosti reagovat?
Členové komise položili během rozpravy další otázky.
Studentka plně odpověděla na položené otázky.