Cílem této diplomové práce je aplikovat teorii studia marketingové komunikace na projekt, který se autora nejen osobně, ale i profesně týká: změna a inovace způsobu, jakým autor doposud fungoval jako živnostník v cestovním ruchu. Teoretické uvažování a praktické zamyšlení nad tím, co by bylo všechno nutné (včetně zpětné vazby respondentů) při realizaci marketingové strategie s důrazem na komunikaci pro cestovní kancelář Pinwheel tours. Obsah tohoto dokumentu je, z perspektivy marke-tingu ve službách, souborem nejdůležitějších podrobností související s tím, co cestovní agentura za-měřená na příjezdovou turistiku v Česku potřebuje k tomu, aby se úspěšně přeměnila v cestovní kan-celář specializovanou na výjezdovou turistiku do Jižní Ameriky, konkrétně do Kolumbie. A prosadi-la se na trhu cestovního ruchu svou zásadní odlišností od ostatních.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is the marketing communication theory, applied in a project, which is remarkably close to the author from a professional and personal point of view: the innovative redefinition of his freelancer´s working format in the tourism industry. Theoretical reflection and practical analysis re-garding the most relevant details (including feedback from potential clients), which shall be taken into consideration, during the implementation of a complex marketing strategy for his travel compa-ny called Pinwheel tours. From the services marketing perspective, this document refers to the key aspects, which an incoming travel agency in Czechia must take into consideration, when implemen-ting a repositioning process to become an outgoing travel company for Czech travelers to Colombia and succeed by having a significantly different concept.
Cílem této diplomové práce je aplikovat teorii studia marketingové komunikace na projekt, který se autora nejen osobně, ale i profesně týká: změna a inovace způsobu, jakým autor doposud fungoval jako živnostník v cestovním ruchu. Teoretické uvažování a praktické zamyšlení nad tím, co by bylo všechno nutné (včetně zpětné vazby respondentů) při realizaci marketingové strategie s důrazem na komunikaci pro cestovní kancelář Pinwheel tours. Obsah tohoto dokumentu je, z perspektivy marke-tingu ve službách, souborem nejdůležitějších podrobností související s tím, co cestovní agentura za-měřená na příjezdovou turistiku v Česku potřebuje k tomu, aby se úspěšně přeměnila v cestovní kan-celář specializovanou na výjezdovou turistiku do Jižní Ameriky, konkrétně do Kolumbie. A prosadi-la se na trhu cestovního ruchu svou zásadní odlišností od ostatních.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is the marketing communication theory, applied in a project, which is remarkably close to the author from a professional and personal point of view: the innovative redefinition of his freelancer´s working format in the tourism industry. Theoretical reflection and practical analysis re-garding the most relevant details (including feedback from potential clients), which shall be taken into consideration, during the implementation of a complex marketing strategy for his travel compa-ny called Pinwheel tours. From the services marketing perspective, this document refers to the key aspects, which an incoming travel agency in Czechia must take into consideration, when implemen-ting a repositioning process to become an outgoing travel company for Czech travelers to Colombia and succeed by having a significantly different concept.
Zpracujte teoretická východiska k sestavení marketingové strategie ve službách, specificky v cestovním ruchu. Pozornost věnujte trendům i limitům v této oblasti.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybranou CK a její dosavadní marketingové aktivity.
Realizujte šetření a potřebné analýzy k ověření potenciálu trhu do budoucna.
Zpracujte komplexní marketingovou strategii a komunikační plán na zvolené období.
Formulujte závěry, možnosti a omezení realizace projektu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k sestavení marketingové strategie ve službách, specificky v cestovním ruchu. Pozornost věnujte trendům i limitům v této oblasti.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybranou CK a její dosavadní marketingové aktivity.
Realizujte šetření a potřebné analýzy k ověření potenciálu trhu do budoucna.
Zpracujte komplexní marketingovou strategii a komunikační plán na zvolené období.
Formulujte závěry, možnosti a omezení realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
BRIGGS, Susan. 2001. Successful web marketing for the tourism and leisure sectors. 1st pub. London: Kogan Page, vii, 178 s. ISBN 0-7494-3586-0
HORŇÁK, Pavel. 2014. Kreativita v reklamě. 1.vyd. Verbum publishing. ISBN 978-80-87500-49-1
KOTLER, Philip. KELLER, Lane Kevin. 2006. Marketing Management. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall ISBN 0131457578
NEUMEIER Marty. 2015. The Brand Flip. I vydání. Ebook Pearson Education New Riders. ISBN 9780134172958
SOUKALOVÁ, Radomila. 2015. Marketing? je věda kreativní. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík ? VeRBuM. ISBN 978-80-87500-71-2
USUNIER, Jean-Claude. LEE, Julie Anne. 2005. Marketing across cultures, 4.vyd. Harlow: Prentice Hall. ISBN 0273685295 XII
VYSEKALOVÁ, Jitka & kolektiv 2011. Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství černé skříňky. Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3528-3
VYSEKALOVÁ, Jitka & kolektiv. 2012. Psychologie reklamy, 4.vyd. Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4005-8
Seznam doporučené literatury
BRIGGS, Susan. 2001. Successful web marketing for the tourism and leisure sectors. 1st pub. London: Kogan Page, vii, 178 s. ISBN 0-7494-3586-0
HORŇÁK, Pavel. 2014. Kreativita v reklamě. 1.vyd. Verbum publishing. ISBN 978-80-87500-49-1
KOTLER, Philip. KELLER, Lane Kevin. 2006. Marketing Management. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall ISBN 0131457578
NEUMEIER Marty. 2015. The Brand Flip. I vydání. Ebook Pearson Education New Riders. ISBN 9780134172958
SOUKALOVÁ, Radomila. 2015. Marketing? je věda kreativní. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík ? VeRBuM. ISBN 978-80-87500-71-2
USUNIER, Jean-Claude. LEE, Julie Anne. 2005. Marketing across cultures, 4.vyd. Harlow: Prentice Hall. ISBN 0273685295 XII
VYSEKALOVÁ, Jitka & kolektiv 2011. Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství černé skříňky. Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3528-3
VYSEKALOVÁ, Jitka & kolektiv. 2012. Psychologie reklamy, 4.vyd. Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4005-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Identifikujte rozdiely v marketingu cestovnej agentúry a cestovnej kancelárie.
2. Charakterizujte súčasné trendy v cestovnom ruchu a v marketingu cestovného ruchu.
3. Ako hodnotíte aktuálne opatrenia EÚ a ČR zamerané na podporu cestovného ruchu, a to aj v kontexte skúmanej problematiky?
Student plně odpověděl na otázky.