Diplomová práce se zabývá budováním osobního brandu při přechodu zaměstnance na volnou nohu v oblasti výkonnostního marketingu zaměřeného na PPC reklamu. Jejím cílem je navrhnout postup budování osobního brandu včetně postupu pro konkrétní osobu v projektové části.
Práce shrnuje výhody a nevýhody freelancingu, online marketing a možné postupy budování brandů. Navrhuje obecný postup budování osobního brandu.
Informace o komunitě českého PPC online marketingu a o budování osobních brandů na tomto trhu získává prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu.
Navrhuje postup budování brandu pro PPC specialistku, která plánuje začít pracovat jako freelancer při mateřské dovolené.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with building a personal brand in the transition of an employee to freelancing in the field of performance marketing focused on PPC advertising. Its aim is to design a procedure for building a personal brand, including a procedure for a specific person in the project part.
The thesis summarizes the advantages and disadvantages of freelancing, online marketing and possible procedures for building brands. It proposes a general procedure for building a personal brand.
It obtains information about the field environment of Czech PPC online marketing and about building personal brands in this market through qualitative and quantitative research.
She proposes a brand building process for a PPC specialist who plans to start working as a freelancer during maternity leave.
brand, brand building, business plan, freelancer, online marketing, PPC
Rozsah průvodní práce
89 s. (120 254 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá budováním osobního brandu při přechodu zaměstnance na volnou nohu v oblasti výkonnostního marketingu zaměřeného na PPC reklamu. Jejím cílem je navrhnout postup budování osobního brandu včetně postupu pro konkrétní osobu v projektové části.
Práce shrnuje výhody a nevýhody freelancingu, online marketing a možné postupy budování brandů. Navrhuje obecný postup budování osobního brandu.
Informace o komunitě českého PPC online marketingu a o budování osobních brandů na tomto trhu získává prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu.
Navrhuje postup budování brandu pro PPC specialistku, která plánuje začít pracovat jako freelancer při mateřské dovolené.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with building a personal brand in the transition of an employee to freelancing in the field of performance marketing focused on PPC advertising. Its aim is to design a procedure for building a personal brand, including a procedure for a specific person in the project part.
The thesis summarizes the advantages and disadvantages of freelancing, online marketing and possible procedures for building brands. It proposes a general procedure for building a personal brand.
It obtains information about the field environment of Czech PPC online marketing and about building personal brands in this market through qualitative and quantitative research.
She proposes a brand building process for a PPC specialist who plans to start working as a freelancer during maternity leave.
brand, brand building, business plan, freelancer, online marketing, PPC
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce k zadanému tématu.
2. Definujte cíl práce, výzkumné metody a stanovte výzkumné otázky.
3. Proveďte kvalitativní výzkum formou individuálních rozhovorů s vybranými freelancery
4. Proveďte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření mezi online marketéry
5. Interpretujte výsledky výzkumů a odpovězte na výzkumné otázky.
6. Navrhněte strategii budování osobního brandu v online marketingu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce k zadanému tématu.
2. Definujte cíl práce, výzkumné metody a stanovte výzkumné otázky.
3. Proveďte kvalitativní výzkum formou individuálních rozhovorů s vybranými freelancery
4. Proveďte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření mezi online marketéry
5. Interpretujte výsledky výzkumů a odpovězte na výzkumné otázky.
6. Navrhněte strategii budování osobního brandu v online marketingu.
Seznam doporučené literatury
ARRUDA, William a Kirsten DIXSON, 2007. Career distinction: stand out by building your brand. Hoboken, N.J.: J. Wiley & Sons. ISBN 9780470128183.
Kolektiv autorů, 2014. Online marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4155-7.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing, ISBN 978-80-7555-084-2.
MUNTEAN, Cristina, 2014. Vy jako značka: osobní branding pro kariérní růst. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3084-4.
NOVÁK, Jan, 1998. Trendy v marketingu 2020. Praha: Mladá fronta. ISBN 80-204-0700-6.
ROSULEK, Martin, 2016. Digitální nomád: cestuj po světě a pracuj odkudkoli. Praha: Powerprint. ISBN 978-80-7568-014-3.
RYAN, Damian, 2014. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. London: Kogan Page. ISBN 978-0-7494- 7102-6.
TAHAL, Radek, 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8.
VLACH, Robert, 2017. Na volné noze: podnikejte jako profesionálové. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-015-6
Seznam doporučené literatury
ARRUDA, William a Kirsten DIXSON, 2007. Career distinction: stand out by building your brand. Hoboken, N.J.: J. Wiley & Sons. ISBN 9780470128183.
Kolektiv autorů, 2014. Online marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4155-7.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ, 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing, ISBN 978-80-7555-084-2.
MUNTEAN, Cristina, 2014. Vy jako značka: osobní branding pro kariérní růst. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3084-4.
NOVÁK, Jan, 1998. Trendy v marketingu 2020. Praha: Mladá fronta. ISBN 80-204-0700-6.
ROSULEK, Martin, 2016. Digitální nomád: cestuj po světě a pracuj odkudkoli. Praha: Powerprint. ISBN 978-80-7568-014-3.
RYAN, Damian, 2014. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. London: Kogan Page. ISBN 978-0-7494- 7102-6.
TAHAL, Radek, 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8.
VLACH, Robert, 2017. Na volné noze: podnikejte jako profesionálové. Brno: Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-015-6
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Je možné prostřednictvím intuitivního budování osobního brandu dosáhnout výsledků?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Proč myslíte, že řada freelancerů budování brandu podceňuje?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Ve finančním plánu zmiňujete přípravu pro tiskové materiály. K čemu budou využívány?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.