Tato práce zkoumá generaci narozenou v tomto tisíciletí a její postoj k environmentalistice. Kromě jejího postoje je tato práce zaměřená také na míru spokojenosti generace s komunikací o problematice a také zapojení generace do řešení environmentálních problémů. V teoretické části práce nalezneme pojmy z oblasti marketingu, komunikace, médií, environmentalistiky a corporate identity, které jsou potřebné k pochopení praktické části a celé bakalářské práce. V praktické části se nachází rozbor dotazníkového šetření a odpovědi na výzkumné otázky včetně doporučení do budoucna.
Annotation in English
This thesis examines generation born in this millennium and it's attitude towards environ-mentalism. Thesis also measures how much is this generation satisfied with communication about environmental issues and also how much is generation involved in solving these is-sues. In the theoretical part we can find descriptions of conceptions from fields of marke-ting, communication, media, environmentalism and corporate identity. They are necessary for understanding the practical part and whole thesis. In the practical part there is also a summary of research with recommendations for the future.
Keywords
environmentalismus, environmentalistika, ekologie, dospívající generace, marketing, média
Keywords in English
environmentalism, ecology, aging generation, marketing, media
Length of the covering note
53 s. (85 254 znaků)
Language
CZ
Annotation
Tato práce zkoumá generaci narozenou v tomto tisíciletí a její postoj k environmentalistice. Kromě jejího postoje je tato práce zaměřená také na míru spokojenosti generace s komunikací o problematice a také zapojení generace do řešení environmentálních problémů. V teoretické části práce nalezneme pojmy z oblasti marketingu, komunikace, médií, environmentalistiky a corporate identity, které jsou potřebné k pochopení praktické části a celé bakalářské práce. V praktické části se nachází rozbor dotazníkového šetření a odpovědi na výzkumné otázky včetně doporučení do budoucna.
Annotation in English
This thesis examines generation born in this millennium and it's attitude towards environ-mentalism. Thesis also measures how much is this generation satisfied with communication about environmental issues and also how much is generation involved in solving these is-sues. In the theoretical part we can find descriptions of conceptions from fields of marke-ting, communication, media, environmentalism and corporate identity. They are necessary for understanding the practical part and whole thesis. In the practical part there is also a summary of research with recommendations for the future.
Keywords
environmentalismus, environmentalistika, ekologie, dospívající generace, marketing, média
Keywords in English
environmentalism, ecology, aging generation, marketing, media
Research Plan
1. Sběr podkladů k práci a rešerše pomocí knižních zdrojů a internetu. 2. Nadefinování částí práce a základních pojmů, výzkumných otázek a metodiky práce. 3. Získání dat potřebných k dokončení práce pomocí kvantitativní metody formou dotazníků. 4. Vyhodnocení získaných dat. 5. Zodpovězení výzkumných otázek vypracování doporučení.
Research Plan
1. Sběr podkladů k práci a rešerše pomocí knižních zdrojů a internetu. 2. Nadefinování částí práce a základních pojmů, výzkumných otázek a metodiky práce. 3. Získání dat potřebných k dokončení práce pomocí kvantitativní metody formou dotazníků. 4. Vyhodnocení získaných dat. 5. Zodpovězení výzkumných otázek vypracování doporučení.
Recommended resources
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ, 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 254 s. ISBN 9788087500804.
COLLIN, P. H. Dictionary of ecology and the environment. 3rd edition. Teddington, Middlesex: Peter Collin Publishing, 1995, 253 s. ISBN 0948549742.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014, 128 s. ISBN 9788026067719.
LEE, Nancy R. a Philip KOTLER. 2016. Social marketing: changing behaviors for good. 5th edition. Los Angeles: SAGE, xv, 567 s. ISBN 9781452292144.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 8086898482.
Recommended resources
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ, 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 254 s. ISBN 9788087500804.
COLLIN, P. H. Dictionary of ecology and the environment. 3rd edition. Teddington, Middlesex: Peter Collin Publishing, 1995, 253 s. ISBN 0948549742.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014, 128 s. ISBN 9788026067719.
LEE, Nancy R. a Philip KOTLER. 2016. Social marketing: changing behaviors for good. 5th edition. Los Angeles: SAGE, xv, 567 s. ISBN 9781452292144.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 8086898482.
Enclosed appendices
Excel tabulka s odpovědmi z dotazníkového šetření
Appendices bound in thesis
graphs
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaké výsledky výzkumu Vám přišly osobně nejvíce překvapivé a přínosné?
2. Jakým způsobem probíhala distribuce online dotazníků středoškolákům?
3. Podařilo by se Vám k obhajobě připravit stručnou charakteristiku CS generace Z v souvislosti s environmentálními otázkami (například na základě zahraničních výzkumů) a porovnat poznatky s těmi Vašimi?
Student odpověděl na otázky.