Bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci na sociálních sítích hokejového klubu PSG Berani Zlín a využití nových trendů v rámci této komunikace. Teoretická práce vymezuje pojmy marketingová komunikace a její nástroje, dále se zaměřuje na vymezení rozdílů mezi online a off-line formou a představuje některé z aktuálních trendů. Závěrem teoretické části je popsána metodologie celé práce a jsou zde představeny výzkumné otázky.
Na ty hledá odpovědi část praktická, ve které dochází k představení zkoumané organizace, analýze současného stavu a předkládá výsledky výzkumu. V závěru je navrženo zlepšení komunikace, které vyplývá z dat získaných v rámci výzkumného šetření.
Anotace v angličtině
This theses is about marketing and social media communication of hockey club PSG Berani Zlín and the use of new trends in the kind of communication. Theoretical part deals with terms such as marketing communication and its tools. It also focuses on defining differences between online and off-line form of a communication and brings some of new trends. The end of this theoretical part is about bachelor thesis methodology and research questions. The practical part is looking for answers to these. Practical part also includes introduction of focused organization, current status analysis and comes up with the research results. At the end of this thesis there are some improvements recommendation given.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nové trendy, sociální sítě, Berani Zlín
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, new trends, social network, Berani Zlin
Rozsah průvodní práce
57 s. (73922 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci na sociálních sítích hokejového klubu PSG Berani Zlín a využití nových trendů v rámci této komunikace. Teoretická práce vymezuje pojmy marketingová komunikace a její nástroje, dále se zaměřuje na vymezení rozdílů mezi online a off-line formou a představuje některé z aktuálních trendů. Závěrem teoretické části je popsána metodologie celé práce a jsou zde představeny výzkumné otázky.
Na ty hledá odpovědi část praktická, ve které dochází k představení zkoumané organizace, analýze současného stavu a předkládá výsledky výzkumu. V závěru je navrženo zlepšení komunikace, které vyplývá z dat získaných v rámci výzkumného šetření.
Anotace v angličtině
This theses is about marketing and social media communication of hockey club PSG Berani Zlín and the use of new trends in the kind of communication. Theoretical part deals with terms such as marketing communication and its tools. It also focuses on defining differences between online and off-line form of a communication and brings some of new trends. The end of this theoretical part is about bachelor thesis methodology and research questions. The practical part is looking for answers to these. Practical part also includes introduction of focused organization, current status analysis and comes up with the research results. At the end of this thesis there are some improvements recommendation given.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nové trendy, sociální sítě, Berani Zlín
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, new trends, social network, Berani Zlin
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši v oblasti online komunikace sportu.
2. Stanovte hlavní cíl, výzkumnou metodu a výzkumné otázky.
3. Proveďte primární výzkum metodou dotazníkového šetření a vyhodnoťte získané údaje.
4. Navrhněte zlepšení v oblasti online komunikace hokejového klubu PSG Berani Zlín na facebooku a instagramu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši v oblasti online komunikace sportu.
2. Stanovte hlavní cíl, výzkumnou metodu a výzkumné otázky.
3. Proveďte primární výzkum metodou dotazníkového šetření a vyhodnoťte získané údaje.
4. Navrhněte zlepšení v oblasti online komunikace hokejového klubu PSG Berani Zlín na facebooku a instagramu.
KUNZ, Vilém, 2018. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha: Grada Publishing, ISBN: 9788027105601.
NOVÁ, Jana a kol., 2016. Management, marketing a ekonomika sportu. Brno: Masarykova univerzita. ISBN: 9788021083462.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební
komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce.
Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. Vedoucí práce ve
svém posudku položila 4 otázky, které nahrazovaly konzultace, které studentka nerealizovala během celého
letního semestru. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Kamas, oponent): 1.Bylo pro vás
překvapením, že fanoušci preferují rozdílný obsah na FCB a Instagramu? Šlo o očekávaný výsledek? Pokud
ano, proč? 2.Mezi cílové skupiny, kterými jste se podrobněji nezabývala, jste vyčlenila i 40+. Jsou to lidé v
produktivním věku, často s dostatkem finančních prostředků, dětmi, které mohou brát na hokejová utkání?
Jak by jste komunikovala směrem k této skupině a není v této souvislosti zrušení sociální sítě Twitter
unáhlené? 3.Vyberte dvě až tři z vašich doporučení a stručně řekněte, jak byste je modifikovala v návaznosti
na aktuální omezení, zejména nemožnosti naplnit kapacitu hlediště zimního stadionu. Následovala dlouhá
rozprava nad odpověďmi jak na otázky vedoucí tak oponenta a studentka je ve větší míře zodpověděla.