Práce se zabývá vlivem marketingových nástrojů na volbu vysokých škol u zástupců generace Z.
Teoretická část se věnuje segmentaci generací, marketingovým strategiím vysokých škol v ČR a marketingovým komunikacím využívajících se k zacílení na generaci Z.
Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is studying the influence of marketing tools on college choice for generation Z.
The theoretical part deals with the segmentation of generations, marketing strategies of universities in the Czech Republic and marketing communication used to target the Z generation.
The practical part contains quantitative research by questionnaire surveys and qualitative research in the form of in-depth interviews with representatives of the Z generation.
Klíčová slova
generace Z, generace Y, vysoká škola, volba vysoké školy, marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
Generation Z, Generation Y, college, choice of college, marketing communication
Rozsah průvodní práce
76 s. (118 287 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá vlivem marketingových nástrojů na volbu vysokých škol u zástupců generace Z.
Teoretická část se věnuje segmentaci generací, marketingovým strategiím vysokých škol v ČR a marketingovým komunikacím využívajících se k zacílení na generaci Z.
Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is studying the influence of marketing tools on college choice for generation Z.
The theoretical part deals with the segmentation of generations, marketing strategies of universities in the Czech Republic and marketing communication used to target the Z generation.
The practical part contains quantitative research by questionnaire surveys and qualitative research in the form of in-depth interviews with representatives of the Z generation.
Klíčová slova
generace Z, generace Y, vysoká škola, volba vysoké školy, marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
Generation Z, Generation Y, college, choice of college, marketing communication
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu vlivu marketingových nástrojů na volbu vysokých škol generací Z.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky, realizujte kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů.
3. Zpracujte výsledky výzkumu a zodpovězte výzkumné otázky.
4. Vyvoďte závěry a případná doporučení o vlivu marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu vlivu marketingových nástrojů na volbu vysokých škol generací Z.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky, realizujte kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů.
3. Zpracujte výsledky výzkumu a zodpovězte výzkumné otázky.
4. Vyvoďte závěry a případná doporučení o vlivu marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z.
Seznam doporučené literatury
BERGH, Joeri van den and Mattias BEHRER. 2016. How cool brands stay hot: branding to generation Y and Z. Third edition. London: KoganPage, xxii, 287 s. ISBN 9780749477172.
MCCRINDLE, Mark. 2014. The ABC of XYZ: understanding the global generations. 3rd ed., fully expanded and updated. Bella Vista, Australia: McCrindle Research, xiv, 269 s., [8] s. obr.příl.. ISBN 9780992483906.
RYAN, D., 2017. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation Fourth edition., London: Kogan Page. ISBN 9780749478438
SOUKALOVÁ, Radomila. 2013. Role mediální komunikace vysokých škol s veřejností. Zlín: VeRBuM, 62 s. ISBN 9788087500477.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2009. Marketingové řízení školy. 2., aktualiz. vyd. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 328 s. Řízení školy. ISBN 9788073574949.
Seznam doporučené literatury
BERGH, Joeri van den and Mattias BEHRER. 2016. How cool brands stay hot: branding to generation Y and Z. Third edition. London: KoganPage, xxii, 287 s. ISBN 9780749477172.
MCCRINDLE, Mark. 2014. The ABC of XYZ: understanding the global generations. 3rd ed., fully expanded and updated. Bella Vista, Australia: McCrindle Research, xiv, 269 s., [8] s. obr.příl.. ISBN 9780992483906.
RYAN, D., 2017. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation Fourth edition., London: Kogan Page. ISBN 9780749478438
SOUKALOVÁ, Radomila. 2013. Role mediální komunikace vysokých škol s veřejností. Zlín: VeRBuM, 62 s. ISBN 9788087500477.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2009. Marketingové řízení školy. 2., aktualiz. vyd. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 328 s. Řízení školy. ISBN 9788073574949.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr.Nemeškalová):
1. Jsou pro Vás osobně výsledky výzkumu nějak překvapivé nebo se spíše potvrdily Vaše předpoklady?
- Studentka představila výsledky, které ji zaujaly.
2. Získala jste rozhovory s uchazeči nějaké nové poznatky či vysvětlení? Promítly se výsledky tohoto kvalitativního rozhovoru například do doporučení, která jste sestavila pro komunikaci vysokých škol s uchazeči?
- Studentka přiblížila zjištění z kvalitativního šetření.
V posudku vedoucí práce byla položena tato otázka (Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.):
1. Jak zpadají zjištěné výsledky do charakteru generace Z?
- Studentka uvedla charakteristiku generace Z v souvislosti se získanými daty.