Tato bakalářská práce se zabývá využitím content marketingu knihkupectvími na českém knižním trhu. Zaměřuje se na knihkupectví Martinus společně s konkurenčními knihkupectvími a jejich sdílený obsah v online prostředí. Práce stanovuje význam content marketingu v rámci celkové marketingové komunikace knihkupectví a jeho vliv na vnímání knihkupectví potencionálními zákazníky pomocí výsledků získaných v dotazníkovém šetření a komparativní konkurenční analýze.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the use of content marketing by bookstores in the Czech book market. It focuses on the Martinus bookstore together with competing bookstores and their shared content in the online environment. The thesis determines the meaning of content marketing within the marketing communication of bookstores and its influence on the perception of bookstores by potential customers using results from a questionnaire survey and comparative competitive analysis
Klíčová slova
obsah, obsahový marketing, sociální sítě, web, blog, online komunikace, knižní trh, knihkupectví, Martinus
Klíčová slova v angličtině
content, content marketing, social networks, web, blog, online communication, book market, bookstore, Martinus
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá využitím content marketingu knihkupectvími na českém knižním trhu. Zaměřuje se na knihkupectví Martinus společně s konkurenčními knihkupectvími a jejich sdílený obsah v online prostředí. Práce stanovuje význam content marketingu v rámci celkové marketingové komunikace knihkupectví a jeho vliv na vnímání knihkupectví potencionálními zákazníky pomocí výsledků získaných v dotazníkovém šetření a komparativní konkurenční analýze.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the use of content marketing by bookstores in the Czech book market. It focuses on the Martinus bookstore together with competing bookstores and their shared content in the online environment. The thesis determines the meaning of content marketing within the marketing communication of bookstores and its influence on the perception of bookstores by potential customers using results from a questionnaire survey and comparative competitive analysis
Klíčová slova
obsah, obsahový marketing, sociální sítě, web, blog, online komunikace, knižní trh, knihkupectví, Martinus
Klíčová slova v angličtině
content, content marketing, social networks, web, blog, online communication, book market, bookstore, Martinus
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu.
Na základě teoretického východiska určete metodiku práce, výzkumné otázky a definujte cíle práce.
Uskutečněte kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku cílové skupiny, s přihlédnutím ke specifikům práce.
Na základě získaných výsledků šetření zodpovězte stanovené výzkumné otázky, formulujte závěry a zhodnoťte cíle práce.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu.
Na základě teoretického východiska určete metodiku práce, výzkumné otázky a definujte cíle práce.
Uskutečněte kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku cílové skupiny, s přihlédnutím ke specifikům práce.
Na základě získaných výsledků šetření zodpovězte stanovené výzkumné otázky, formulujte závěry a zhodnoťte cíle práce.
Seznam doporučené literatury
LIEB, Rebecca a Jaimy SZYMANSKI. 2017. Content, the atomic particle of marketing: the definitive guide to content marketing strategy. New York: Kogan Page. ISBN 978-0-7494-7975-6.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. 2014. Obsahový marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4152-6
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert. ISBN 9788027107872.
YOUNG, Miles. 2018. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Co., ISBN 9788025621592.
Seznam doporučené literatury
LIEB, Rebecca a Jaimy SZYMANSKI. 2017. Content, the atomic particle of marketing: the definitive guide to content marketing strategy. New York: Kogan Page. ISBN 978-0-7494-7975-6.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. 2014. Obsahový marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4152-6
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert. ISBN 9788027107872.
YOUNG, Miles. 2018. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Co., ISBN 9788025621592.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Můžete pomocí schématu (content marketing matrix) na s. 17 vysvětlit, který kvadrant matice je v internetovém prostředí nejstarší využívanou funkcí?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Upřesněte hodnotu akvizice, uvedené na s.21. A doplňte používanou zkratku [b.r.] do seznamu zkratek.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Použila jste všechny dotazníky z uvedeného počtu (přes 1400) vyplněných dotazníků k analýze? Jak jste postupovala, že jste dospěla k tak vysokému číslu?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.