Bakalářská práce na téma Design podcastu Zlin Design Week mapuje proces vytváření konceptu podcastu festivalu Zlin Design Week. V návaznosti na festival zasazuje podcasty do kontextu arts marketingu, budování značek, budování komunit, obsahového marketingu a přístupu design thinking. Součástí teoretické části je metodika práce, která stanovuje cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje značku Zlin Design Weeku a jeho odnože Design KANTÝNY. V rámci praktické části byl také realizován kvalitativní výzkum s mladými designéry a analýza podcastové scény v Česku i ve světě designu. Závěrem je definován koncept podcastu projektu Zlin Design Week a jsou zodpovězeny výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis called Design of a Zlin Design Week podcast covers the process of creating a concept for Zlin Design Week podcast. Following the theme of a design festival, it sets podcasts in the context of arts marketing, brand building, online communities, content marketing, and a design thinking approach. The methodology of a bachelor thesis is part of the theoretical part. It lays down objectives and research questions. The analytical part consists of qualitative research with young designers and analysis of podcast scenes in the Czech Republic and a world of design. In conclusion, the concept of Zlin Design Week podcast is defined and research questions are answered.
Bakalářská práce na téma Design podcastu Zlin Design Week mapuje proces vytváření konceptu podcastu festivalu Zlin Design Week. V návaznosti na festival zasazuje podcasty do kontextu arts marketingu, budování značek, budování komunit, obsahového marketingu a přístupu design thinking. Součástí teoretické části je metodika práce, která stanovuje cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje značku Zlin Design Weeku a jeho odnože Design KANTÝNY. V rámci praktické části byl také realizován kvalitativní výzkum s mladými designéry a analýza podcastové scény v Česku i ve světě designu. Závěrem je definován koncept podcastu projektu Zlin Design Week a jsou zodpovězeny výzkumné otázky.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis called Design of a Zlin Design Week podcast covers the process of creating a concept for Zlin Design Week podcast. Following the theme of a design festival, it sets podcasts in the context of arts marketing, brand building, online communities, content marketing, and a design thinking approach. The methodology of a bachelor thesis is part of the theoretical part. It lays down objectives and research questions. The analytical part consists of qualitative research with young designers and analysis of podcast scenes in the Czech Republic and a world of design. In conclusion, the concept of Zlin Design Week podcast is defined and research questions are answered.
Zpracujte literární rešerši k tématu a vymezte teroetická východiska s důrazem na brandbuilding, jeho nástroje a podcasty.
Stanovte cíl, výzkumné metody a výzkumné otázky.
Představte značku Zlin Design Week a zasaďte podcast do její brandové strategie.
Proveďte analýzu konkurenčních podcastů a kvalitativní výzkum.
Vyhodnoťte zjištěné informace, výsledky interpretujte a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě syntézy zjištěných informací zodpovězte výzkumné otázky a vytvořte doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši k tématu a vymezte teroetická východiska s důrazem na brandbuilding, jeho nástroje a podcasty.
Stanovte cíl, výzkumné metody a výzkumné otázky.
Představte značku Zlin Design Week a zasaďte podcast do její brandové strategie.
Proveďte analýzu konkurenčních podcastů a kvalitativní výzkum.
Vyhodnoťte zjištěné informace, výsledky interpretujte a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě syntézy zjištěných informací zodpovězte výzkumné otázky a vytvořte doporučení.
Seznam doporučené literatury
HANDLEY, Ann a Charles C.CHAPMAN. 2014. Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou: pravidla pro tvorbu uživatelsky přitažlivého on-line obsahu, Olomouc: ANAG. ISBN 9788072639076
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
MINSKY, Laurence a Colleen FAHEY. 2017. Audio branding: using sound to build your brand. New York: Kogan Page. ISBN 9780749478582.
NEUMEIER, Marty. 2016. The brand flip. Praha: Anfas, spol. ISBN 978-80-906774-0-1.
SCOTT, David Meerman. 2017. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, newsjacking, & viral marketing to reach buyers directly. Sixth edition. Hoboken, New Jersey: John Wiley. ISBN 9781119362418.
Seznam doporučené literatury
HANDLEY, Ann a Charles C.CHAPMAN. 2014. Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou: pravidla pro tvorbu uživatelsky přitažlivého on-line obsahu, Olomouc: ANAG. ISBN 9788072639076
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
MINSKY, Laurence a Colleen FAHEY. 2017. Audio branding: using sound to build your brand. New York: Kogan Page. ISBN 9780749478582.
NEUMEIER, Marty. 2016. The brand flip. Praha: Anfas, spol. ISBN 978-80-906774-0-1.
SCOTT, David Meerman. 2017. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, newsjacking, & viral marketing to reach buyers directly. Sixth edition. Hoboken, New Jersey: John Wiley. ISBN 9781119362418.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucí práce byla položena tato otázka (Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.):
1. Jaký faktor v rámci provedených polostrukturovaných rozhovorů mohl zkreslit zjištěné výsledky?
Studentka zodpověděla položenou otázku.
Prof.Horňák položil doplňující otázku týkající se funkcí, které by podcasty (jako komunikační nástroj) měly splňovat.
Studetka zainteresovaně odpověděla na otázku.