Bakalářská práce představuje tělocvičnu CrossFit Olomouc z hlediska marketingových komunikací. Hlavním cílem práce je navrhnout vhodnou komunikaci pomocí definování cílové skupiny, na kterou má být komunikace mířena. Dílčím cílem práce je zjistit, zda jsou aktuální komunikace vytěžovány vhodným způsobem. Výstupem práce je tedy navržená komunikace s vizuálním zpracováním. Teoretická část se zaměřuje na teorii marketingových komunikací ve službách a sportu. Další část představuje cíle práce a metodu výzkumu. Praktická část obsahuje výstup výzkumu, charakteristiku komunikací tělocvičny a navržený způsob komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis presents the CrossFit Olomouc gym in terms of marketing communications. The main goal of this work is to design a suitable communication by defining the target group at which the communication should be aimed. The partial goal of the work is to find out whether the current communications are exploited in a suitable way. The output of the work is therefore the proposed communication with visual processing. The theoretical part focuses on the theory of marketing communications in services and sports. The next part presents the objectives of the work and the research method. The practical part contains the research results, the characteristics of the gym's communications and the proposed way of communication.
Klíčová slova
CrossFit, Marketingová komunikace, Marketingový mix služeb, Sportovní marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
CrossFit, Marketing communication, Marketing mix of services, Sports marketing communication
Rozsah průvodní práce
55 s. (74110)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce představuje tělocvičnu CrossFit Olomouc z hlediska marketingových komunikací. Hlavním cílem práce je navrhnout vhodnou komunikaci pomocí definování cílové skupiny, na kterou má být komunikace mířena. Dílčím cílem práce je zjistit, zda jsou aktuální komunikace vytěžovány vhodným způsobem. Výstupem práce je tedy navržená komunikace s vizuálním zpracováním. Teoretická část se zaměřuje na teorii marketingových komunikací ve službách a sportu. Další část představuje cíle práce a metodu výzkumu. Praktická část obsahuje výstup výzkumu, charakteristiku komunikací tělocvičny a navržený způsob komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis presents the CrossFit Olomouc gym in terms of marketing communications. The main goal of this work is to design a suitable communication by defining the target group at which the communication should be aimed. The partial goal of the work is to find out whether the current communications are exploited in a suitable way. The output of the work is therefore the proposed communication with visual processing. The theoretical part focuses on the theory of marketing communications in services and sports. The next part presents the objectives of the work and the research method. The practical part contains the research results, the characteristics of the gym's communications and the proposed way of communication.
Klíčová slova
CrossFit, Marketingová komunikace, Marketingový mix služeb, Sportovní marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
CrossFit, Marketing communication, Marketing mix of services, Sports marketing communication
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska týkající se marketingových komunikací sportovních zařízení. 2. Stanovte hlavní cíl, výzkumné otázky a metody práce. 3. Proveďte primární výzkum metodou dotazníkového šetření u návštěvníků tělocvičny. 4. Vyhodnoťte výsledky výzkumu, odpovězte na výzkumné otázky a navrhněte offline komunikaci pro dané sportovní zařízení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska týkající se marketingových komunikací sportovních zařízení. 2. Stanovte hlavní cíl, výzkumné otázky a metody práce. 3. Proveďte primární výzkum metodou dotazníkového šetření u návštěvníků tělocvičny. 4. Vyhodnoťte výsledky výzkumu, odpovězte na výzkumné otázky a navrhněte offline komunikaci pro dané sportovní zařízení.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha : Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin L. KELLER. 2013. Marketing management. 14. vydání. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha : Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
KUNZ, Vilém. 2018. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha : Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0560-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha : Grada Publishing. Expert (Grada) ISBN 978-80-271-0787-2
ROUBAL, Ondřej a František ZICH. 2014. Marketingová sociologie: Marketingová komunikace a moderní společnost. Praha : Vysoká škola finanční a správní. Eupress. ISBN 978-80-7408-102-6.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha : Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin L. KELLER. 2013. Marketing management. 14. vydání. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha : Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
KUNZ, Vilém. 2018. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha : Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0560-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha : Grada Publishing. Expert (Grada) ISBN 978-80-271-0787-2
ROUBAL, Ondřej a František ZICH. 2014. Marketingová sociologie: Marketingová komunikace a moderní společnost. Praha : Vysoká škola finanční a správní. Eupress. ISBN 978-80-7408-102-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Kupková, oponent):
1.Dokážete na základě výzkumu popsat typického zákazníka (nebo i 2 typické zákazníky) tělocvičny? Jak se o tělocvičně dozvěděli?
2.Opravdu má smysl cílit na studenty, když v práci zmiňujete, že se jedná o dražší sport a v dotazníku se na to, jestli jde o zaměstnance či studenty neptáte? Kolik tedy studentů je členy a jak to víte? Jaké údaje jsou součástí databáze aktivních i neaktivních členů, z níž jste čerpal kontakty na respondenty?
3.Byly již Vaše návrhy zapracovány? Pokud ano, v jakém rozsahu? Máte nějaké vyhodnocení kampaně? Jak je to ovlivněno situací kolem Covid-19?
Student plně odpověděl na položené otázky.