Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingové komunikace se zaměřením
na neziskový sektor a pořádání eventů. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření, analýzu obsahu komunikace a rozboru propagace konkrétního eventu projektu Vinaři jdou na dřeň.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the theory of marketing communication with a focus on the non-profit sector and event organization. The practical part is focused on the evaluation of the questionnaire survey, analysis of the content of communication and analysis of the promotion of a particular event of project Vinari jdou na dren.
Non-profit sector, event marketing, donations, bone marrow, voluntary
Rozsah průvodní práce
63
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingové komunikace se zaměřením
na neziskový sektor a pořádání eventů. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření, analýzu obsahu komunikace a rozboru propagace konkrétního eventu projektu Vinaři jdou na dřeň.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the theory of marketing communication with a focus on the non-profit sector and event organization. The practical part is focused on the evaluation of the questionnaire survey, analysis of the content of communication and analysis of the promotion of a particular event of project Vinari jdou na dren.
Non-profit sector, event marketing, donations, bone marrow, voluntary
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky a rešerši odborné literatury pojednávající o tématu.
2. Přípravte metodiku, vytyčte cíle, výzkumné otázky a výberte metodu výzkumu bakalářské práce.
3. Realizujte výzkum formou dotazníkového šetření na vybraném vzorku cílové skupiny.
4. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data, interpretujte je.
5. Stanovte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky a rešerši odborné literatury pojednávající o tématu.
2. Přípravte metodiku, vytyčte cíle, výzkumné otázky a výberte metodu výzkumu bakalářské práce.
3. Realizujte výzkum formou dotazníkového šetření na vybraném vzorku cílové skupiny.
4. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data, interpretujte je.
5. Stanovte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5.
HANNAGAN, Tim, 1996. Marketing pro neziskový sektor. Přeložil Jana NOVOTNÁ. Praha: Management Press. ISBN 80-85943-07-7.
PRESTON, Chris, 2012. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, NJ: John Wiley. ISBN 978-0470891070.
KOTLER, Philip a Nancy LEE, 2016. Social marketing: changing behaviors for good. Fifth edition. Los Angeles: SAGE. ISBN 9781452292144.
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM. ISBN 9788087500019.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5.
HANNAGAN, Tim, 1996. Marketing pro neziskový sektor. Přeložil Jana NOVOTNÁ. Praha: Management Press. ISBN 80-85943-07-7.
PRESTON, Chris, 2012. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, NJ: John Wiley. ISBN 978-0470891070.
KOTLER, Philip a Nancy LEE, 2016. Social marketing: changing behaviors for good. Fifth edition. Los Angeles: SAGE. ISBN 9781452292144.
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM. ISBN 9788087500019.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaké je Vaše zapojení do projektu "Vinaři jdou na dřeň"? Jak můžete projektu pomoci svým know-how nabytým při studiu?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Jakou formu komunikace by podle Vás měl projekt "Vinaři jdou na dřeň" zvolit, aby předešel "nepřesnostem ve znalostech procesu při darování kostní dřeně", které zmiňujete v odpovědi na VO3?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Jak by podle Vás měl projekt komunikovat, když by mimořádný stav znovu neumožňoval průběh kulturních akcí, aby znovu nedošlo "uspání aktivit stránky"?
Student plně odpověděl na položenou otázku.