Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků firmy AUTOCONT s pravidelným newsletterem s názvem OpenspACe, který informuje o novinkách ze světa IT i AUTOCONTu. Mým cílem je zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni s tímto mailingem, zdali je prostor pro zlepšení newsletteru, aby se zvýšila jeho čtenost a efektivita, jestli je správně zvolená cílová skupina adresátů a která témata jsou pro zákazníky zajímavá, aby je obsah motivoval k nákupu nebo k myšlence o např. zlepšení procesů a technologií ve firmě a následně otevření těchto témat s obchodníky.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the satisfaction of AUTOCONT customers with a regular newsletter called OpenspACe, which informs about news from the world of IT and AUTOCONT. My goal is to find out how satisfied customers are with this mailing, whether there is room for improving the newsletter to increase its readability and effecti-veness, whether the target audience is chosen correctly and which topics are of interest to customers to motivate them to buy or to the idea of, for example, improving processes and technologies in the company and then opening these topics with salespeople.
Klíčová slova
IT, informační technologie, direct e-mailing, přímý marketing, B2B
Klíčová slova v angličtině
IT, information technology, direct e-mailing, direct marketing, B2B
Rozsah průvodní práce
78 s. (83 406 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků firmy AUTOCONT s pravidelným newsletterem s názvem OpenspACe, který informuje o novinkách ze světa IT i AUTOCONTu. Mým cílem je zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni s tímto mailingem, zdali je prostor pro zlepšení newsletteru, aby se zvýšila jeho čtenost a efektivita, jestli je správně zvolená cílová skupina adresátů a která témata jsou pro zákazníky zajímavá, aby je obsah motivoval k nákupu nebo k myšlence o např. zlepšení procesů a technologií ve firmě a následně otevření těchto témat s obchodníky.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the satisfaction of AUTOCONT customers with a regular newsletter called OpenspACe, which informs about news from the world of IT and AUTOCONT. My goal is to find out how satisfied customers are with this mailing, whether there is room for improving the newsletter to increase its readability and effecti-veness, whether the target audience is chosen correctly and which topics are of interest to customers to motivate them to buy or to the idea of, for example, improving processes and technologies in the company and then opening these topics with salespeople.
Klíčová slova
IT, informační technologie, direct e-mailing, přímý marketing, B2B
Klíčová slova v angličtině
IT, information technology, direct e-mailing, direct marketing, B2B
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů z oblasti přímého marketingu.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky a vhodný metodický postup.
3. Zpracujte marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Vyhodnoťte a interpretujte získaná data a vyvoďte z nich relevantní závěry.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů z oblasti přímého marketingu.
2. Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky a vhodný metodický postup.
3. Zpracujte marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Vyhodnoťte a interpretujte získaná data a vyvoďte z nich relevantní závěry.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. Praha: Grada, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip et al. 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. Praha: Grada, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip et al. 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Kazík, oponent):
1.Pro newslettery se dá jednoduše aplikovat metoda A/B testování, používá firma AUTOCONT tuto metodu? Jaké vidíte možnosti využití této metody při aplikaci Vašich návrhů?
2.Umožňuje databáze společnosti AUTOCONT personalizaci, jakou navrhujete? Jak by se případně dala podle Vás databáze rozšířit o potřebná data?
3.Ve svých návrzích uvádíte také, že by newsletter mohlo obsahovat "informace o svém obchodníkovi". Jaké možnosti vidíte ze své pozice obchodníka pro sdílení informací skrze pravidelný newsletter?
Student plně odpověděl na položené otázky.